שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות לנשים  > איך למשוך תשומת לב של גבר

איך למשוך תשומת לב של גבר

עולם הדייטינג אינו פשוט. כל כך הרבה אנשים מתחרים על ליבם של אחרים, ולכן לא תמיד קל למשוך את תשומת ליבו של גבר שמעוניינים בו. מצד שני, זה לא בלתי אפשרי - יש מספר טקטיקות שאפשר לנקוט בהן בכדי להצליח לעשות זאת על אף הקשיים. במאמר זה נחקור כמה מהן כדי לעזור לכן לעשות רושם ולהתקרב.
 

אין שני לרושם ראשוני - חשיבות הטיפוח


זה לא שאנחנו שטחיים, פשוט בסופו של דבר אחד הדברים הראשונים שאנחנו רואים באדם זה את איך שהוא נראה, וזה לפני שאנחנו יכולים לדעת משהו על האישיות המקסימה שלו. לכן חשוב לשמור על רמת טיפוח בסיסית ותשומת לב לפרטים הקטנים לצורך הכרויות למטרה רצינית. השקיעו זמן בשמירה על היגיינה, בתספורת מעוצבת וכיפית, באיפור פנים ששומר על רעננות וכדומה. גם הבגדים שתבחרו ללבוש יהיו בעלי השפעה, ואנחנו בטוחים שיש לכן בארון בגדים שמחמיאים יותר מאחרים. טיפ קטן נוסף מאיתנו הוא שלריח גם יש תפקיד חשוב. גברים נמשכים לריחות בושם מתקתקים, אז תמצאו את הבושם שעובד לכן וצאו לדרך.
 

יצירת שיחה על תחומי עניין משותפים


אולי תספורת יפה תקרב אתכם לשיחה, אבל תחומי עניין משותפים זה מה שישאיר את שני הצדדים בפנים. נסו לגלות מה התחביבים ותחומי העניין של הגבר שמולכן ומצאו גם מה אתן יכולות לתרום בנושא. תמיד אפשר למצוא משהו שמשותף ביניכם. זאת יכולה להיות אהבה משותפת למוזיקה וסרטים, רצון לצאת לטיולים בטבע או אפילו מאכל ששניכם ממש נהנים ממנו. כשתמצאו משהו ששניכם יכולים לדבר עליו, השיחה תהיה מעניינת והרבה פחות שטחית. שתדעו, גם עצם זה שתבררו ותשאלו את הגבר שמולכן מה הוא אוהב ובמה הוא עוסק, ייתן לכן נקודות בונוס - כי אז הוא ירגיש שמתעניינים בו ובמה שיש לו להגיד. דבר זה מייצר חיבור עמוק יותר ויאפשר לכם להמשיך לפטפט.
 

אותנטיות


המון פעמים כשמחפשים למשוך תשומת לב של מישהו חושבים לחקות התנהגויות אחרות שראיתן, אם זה של אנשים אמיתיים או דמויות בטלוויזיה. אבל אנחנו פה בשביל להגיד שזאת ממש לא הדרך - להיפך, ככל שתהיו יותר עצמכן ויותר אותנטיות, ככה יש יותר סיכוי שזה ימשוך תשומת לב. כשאתן מייצרות אותנטיות, אתן משדרות את האני האמיתי שלכן, שיכול להיות שונה מכל אדם אחר שנמצא בסביבה. האמת הזאת יכולה למשוך תשומת לב ולהפוך אתכן למעניינות יותר. זה הדבר העיקרי שיש לכן להציע, את מי שאתן בפנים, ומי שיראה את זה יוכל רק להרוויח.
 

שפת גוף וקשר עין


יש את התקשורת הוורבאלית שלנו שמתבטאת במילים, ויש את התקשורת הלא וורבאלית שמתבטאת בשפת הגוף שלנו ובקשר העין שאנחנו יוצרים. אתן יכולות לעשות שלל דברים כדי לגרום לשפת הגוף להראות התכווננות כלפי אדם אחר, וכך למשוך תשומת לב. זו יכולה להיות הפנייה של הגוף לכיוון הגבר שמולכן, חיוך עם העיניים ומשחק עם השיער - כל אלה מאותתים לאדם שמולכן שאתן מעוניינות בו, והוא עשוי לקחת יוזמה - גם אם באופן לא מודע.

 

ביטחון עצמי


אחד הדברים שיכולים לשרת אתכן בסצנת הדייטינג הוא ביטחון עצמי. מדובר בתכונה מושכת מאוד שיכולה להסב אליכן תשומת לב ממי שאתן מעוניינות בו. כאשר אתן מקרינות ביטחון עצמי אתן מראות לאחר שנוח לכן להיות מי שאתן ושאתן לא חוששות להשאיר את הרושם שאתן משאירות. ככה אתן מפגינות כלפי חוץ שאתן לא מעוניינות להשתנות, שזה לא מעניין אתכן אם ירצו אתכן או לא, כי אתן מרוצות מעצמכן. ביטחון עצמי בהחלט מוקרן כלפי חוץ ויכול לגרום לאנשים לסובב את מבטם לעברכן, גם מבלי שהתאמצתן.
 

לסיכום


כדי להילחם על תשומת ליבו של גבר, אתן יכולות לנקוט במגוון שיטות ואסטרטגיות שונות. אם זה בטיפוח עצמי וביצירת הופעה חיצונית נהדרת ומחמיאה ככל הניתן ואם זה בהפגנת אותנטיות - שילוב של כל אלה יכול לעזור לכן לייצר שיחה עם הגבר בו אתן מעוניינות. זה נכון גם לחיים עצמם וגם לפלטפורמת היכרויות. ב"דייט מי" אתן יכולות למשוך תשומת לב של מי שתרצו בקלות - באמצעות יצירת פרופיל כיפי ושיחות מעניינות! שלל גברים מעניינים מחכים לכן ממש כאן, וישמחו לתת לכן את מלוא תשומת הלב.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
הכרויות לסביות כך תכירי את בת הזוג הבאה שלך

הכרויות לנשים לסביות יכולות להיות מורכבות - ומשמחות - כמו הכרויות של נשים סטרייטיות. זאת ועוד - עולם

חמים באתר
2

Moran, רווק/ה, 29

עפולה עפולה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ovali, רווק/ה, 23

דימונה דימונה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליבנת, רווק/ה, 36

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

merian, רווק/ה, 38

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נוו, רווק/ה, 22

גבעת שמואל גבעת שמואל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אבירני, גרוש/ה, 43

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ז׳קלין, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחר, רווק/ה, 21

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, גרוש/ה, 51

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רועי, רווק/ה, 23

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שלי, רווק/ה, 28

עפולה עפולה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ITAY GOFMAN, זה מסובך, 20

כרמיאל כרמיאל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אהרון, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נטוש, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רות, רווק/ה, 30

כרמיאל כרמיאל

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם