שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות לגברים  > איך מתגברים על האקסית אחרי פרידה

איך מתגברים על האקסית אחרי פרידה

פרידה מבת זוג אהובה יכולה להיות חוויה קשה ומורכבת. רגשות של עצב, כעס, געגועים ואפילו אשמה עלולים להציף אותנו, ויכול לקחת זמן רב עד שנצליח להתאושש ולשקם את חיינו. יחד עם זאת, חשוב לזכור שפרידות הן חלק בלתי נמנע מהחיים, וניתן להתגבר עליהן ולמצוא שוב אהבה. הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להתגבר על האקסית ולחזור לשוק ההיכרויות.
 

למה חשוב להתגבר על האקסית?


היתקעות בעבר ובקשר שלא ייתכן עוד עלולה לפגוע משמעותית בבריאות הנפשית שלכם. רגשות שליליים כמו עצב, כעס ותסכול עלולים להוביל לדיכאון, חרדה, ירידה בביטחון העצמי וקשיים בתפקוד היומיומי. התגברות על האקסית תאפשר לכם לשחרר את הרגשות השליליים הללו ולהתמקד בהווה ובעתיד. בנוסף, כל קשר בחיינו, גם אם הסתיים בצורה לא טובה, מביא איתו הזדמנות ללמידה וצמיחה. לכן, ההתמודדות עם פרידה יכולה ללמד אתכם רבות על עצמכם, על הצרכים שלכם ועל מה שחשוב לכם בקשר. הידע והניסיון שצברתם יאפשרו לכם לבנות קשרים בריאים ומספקים יותר בעתיד. כמו כן, הקשר עם האקסית יגביל אתכם מלהכיר נשים חדשות ולפתוח את עצמכם לאפשרויות רומנטיות חדשות. כלומר, ההתגברות על האקסית תאפשר לכם לפתוח את ליבכם ולמצוא אהבה חדשה שתתאים לכם יותר. המטרה הסופית היא כמובן למצוא אהבה חדשה ובריאה יותר. לאחר שתתגברו על האקסית ותהיו מוכנים רגשית, תוכלו למצוא את האישה שתגרום לכם אושר אמיתי. אז איך עושים את זה?
 

תנו לעצמכם זמן להתאבל


חשוב לא למהר ולדחוק ברגשות. לכן, תנו לעצמכם זמן להתאבל על הקשר שהסתיים, לבכות, לכעוס ולעבור את כל התהליכים הרגשיים הנחוצים. אל תנסו להסתיר את רגשותיכם או להעמיד פנים שאתם חזקים יותר ממה שאתם באמת. כדי להתחיל ולהמשיך הלאה חשוב לנתק כל קשר עם האקסית. לדוגמה, הסירו אותה מרשימת החברים ברשתות החברתיות, מחקו את מספר הטלפון שלה והימנעו ממקומות שאתם יודעים שהיא עשויה להיות בהם. ההתנתקות תקל עליכם להתמקד בעצמכם ובתהליך ההחלמה שלכם.
 

דברו על זה


אל תישארו לבד עם הכאב. שתפו חברים קרובים או בני משפחה במה שאתם עוברים. שיחה עם מישהו קרוב יכולה לעזור לכם לעבד את הרגשות, לקבל תמיכה ועידוד ולראות את הדברים מנקודת מבט אחרת. פרידה יכולה להיות קשה גם מבחינה פיזית ולכן חשוב גם שתטפלו בעצמכם עם תזונה בריאה, שינה מספקת ופעילות גופנית סדירה. הדברים הללו יעזרו לכם להרגיש טוב יותר פיזית ונפשית ויעניקו לכם את הכוח להתמודד עם הקושי.
 

עשו דברים שאתם אוהבים


התמקדו בפעילויות שגורמות לכם הנאה וסיפוק. צאו עם חברים, עשו תחביבים שאתם אוהבים, למדו דברים חדשים או טיילו במקומות חדשים. כל פעילות שתסיט את דעתכם מהאקסית ותעניק לכם תחושת סיפוק תתרום רבות לתהליך ההתגברות. הזמן שבו אתם לבד הוא הזדמנות מצוינת להכיר את עצמכם טוב יותר. לכן, חשבו על מה אתם מחפשים בחיים, מהן המטרות שלכם ומה אתם רוצים מקשר זוגי. זמן הזה יכול לעזור לכם להפוך לאנשים חזקים יותר, בוגרים ואותנטיים יותר.

 

חזרו לשוק ההיכרויות


ככל שתתמקדו יותר בעצמכם ובהחלמה שלכם, כך תרגישו מוכנים יותר לחזור לשוק ההיכרויות. אתרי הכרויות לגברים יכולים להיות דרך נהדרת להכיר נשים חדשות ולמצוא קשרים חדשים. כשאתם נרשמים לאתר הכרויות הקפידו ליצור פרופיל מושך, להיות כנים ואותנטיים ולתקשר בצורה פתוחה. אתר הכרויות יכול להיות מקום בו תפגשו נשים שעברו גם הן קשר שהסתיים ומחפשות פרק חדש בחיים. כמו כן, חשוב לא להשוות את הנשים שתפגשו לאקסית שלכם כיוון שכל אדם הוא שונה ויש לו את היתרונות והחסרונות שלו.

 

היתרונות של אתרי הכרויות שבאמצעותם תתגברו על האקסית


אתרי הכרויות יאפשרו לכם להכיר נשים רבות מכל רחבי הארץ שמחפשות גם הן קשרים רומנטיים או קשרים למטרות אחרות. הדבר יכול להגדיל משמעותית את הסיכויים שלכם למצוא את האישה המתאימה לכם ולשכוח מהאקסית. ההתמקדות בחיפוש אחר בת זוג חדשה יכולה להפנות את תשומת ליבכם מהאקסית ולתת לכם תחושה של שליטה בחייכם. בנוסף, הידיעה שאתם מחפשים אהבה חדשה, יכולה להקל על תחושת הבדידות והייאוש ולעזור לכם להמשיך הלאה.

 

דייטים חדשים מחזקים ביטחון עצמי


ההצלחה בדייטים ובפגישות עם נשים חדשות יכולה לחזק את הביטחון העצמי שלכם ולגרום לכם להרגיש טוב יותר עם עצמכם. לפיכך, תחושת הביטחון העצמי הגבוהה יכולה לעזור לכם להתגבר על הפרידה ולפתוח את ליבכם לאהבה חדשה. 

 

הדרך הטובה ביותר להכיר ולשכוח – דייט מי


אתרי הכרויות יאפשרו לכם להכיר נשים שלא הייתם פוגשים בדרך אחרת. הדבר יכול לפתוח בפניכם אפשרויות חדשות ולגרום לכם לגלות סוגים חדשים של נשים שמתאימות לכם מבחינה אישית. לכן, מציאת בת זוג חדשה דרך אתרי הכרויות יכולה להיות התחלה חדשה בחייכם. למעשה, הקשר החדש יכול לתת לכם תחושה של תקווה ולעזור לכם לשכוח מהאקסית ומהעבר. בדייט מי תמצאו מגוון של נשים חדשות בסביבת המגורים שלכם או במקומות רחוקים יותר ותוכלו בקליק אחד להתחיל ולפגוש נשים שהאתר יתאים לכם באמצעות סינון.

 

סיכום


התגברות על פרידה היא תהליך אישי שמתקדם בקצב שונה אצל כל אדם. לכן אל תשוו את עצמכם לאחרים ואל תתייאשו אם אתם לא מרגישים מוכנים לחזור לשוק ההיכרויות מיד לאחר הפרידה. הקפידו להיות סבלניים עם עצמכם ופתחו את עצמכם לקשרים חדשים.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך לגרום למישהי להתאהב בך

התאהבות זה רגש או מצב שאף אחד לא ממש יכול להסביר. במאמר זה נספק כמה טיפים שיכולים לגרום לאחת שלך להת

טיפים איך להתחיל שיחה עם בחורה

במאמר זה נסקור את כל הטיפים שיעזרו לכם להתחיל שיחה עם בחורה בכיף.

חמים באתר
2

Sheli, רווק/ה, 20

אופקים אופקים

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שלי, רווק/ה, 28

עפולה עפולה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

איתי אשל, רווק/ה, 22

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רועי, רווק/ה, 23

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טל, רווק/ה, 21

בת ים בת ים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 28

חיפה חיפה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הארלי❤️, גרוש/ה, 35

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yuval Amitay, רווק/ה, 21

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרינוש, רווק/ה, 35

לוד לוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נוו, רווק/ה, 22

גבעת שמואל גבעת שמואל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

פיירמן, רווק/ה, 23

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נירו, גרוש/ה, 46

דימונה דימונה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Rim, גרוש/ה, 46

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דניאל, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם