שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות לפי גיל  > הכרויות בגיל השלישי - המדריך המלא

הכרויות בגיל השלישי - המדריך המלא

עברתם את גיל שישים ואתם פנויים? מוצאים את עצמכם יושבים עם כוס יין במרפסת, מרוצים מהחיים, נהנים מהשקט שלכם - וחושבים מה חסר?
לא משנה מה הלו״ז שלכם, אחרי שנים מאתגרות ועמוסות של עבודה וגידול הילדים, סוף סוף הגיע הזמן להקדיש את הימים שלכם - לעצמכם! 

הגיל השלישי הוא תקופה מדהימה, בה תוכלו לשלב בין מנוחה להרפתקאות, ובעיקר לעשות מה שמתחשק לכם. גם אם אתם ממש נהנים מה"סוליקו" שלכם, אולי פתאום עולה איזה קול קטן מבפנים שאומר: בא לי חבר או חברה למסע, אני רוצה להכניס קצת רומנטיקה, אינטימיות ואהבה. אם אתם שומעים את הקול הזה – איזה כיף! זה קול נפלא, נהדר ומאד בריא – וכדאי להקשיב לו.

להכרויות בגיל השלישי יש הרבה יתרונות והן יכולות להיות כיף אמיתי. אז מה הם היתרונות המרכזיים בהכרויות אחרי גיל שישים? ומה ניתן לעשות כדי למצוא זוגיות בגיל זה? קבלו מאיתנו באהבה מדריך מקיף לפרפרים בבטן בגיל השלישי!
 

היתרונות הגדולים של הכרויות בגיל שישים פלוס 

 

אתם מכירים את עצמכם מצוין 


עולם ההיכרויות לגברים ונשים אחרי גילים שישים מתאפיין ביתרונות רבים - אחד מהם הוא ההיכרות שלכם עם עצמכם. הכרויות עם גברים מבוגרים, כמו הכרויות נשים מבוגרות יכולות לעשות בקרקע פוריה, דווקא בגלל שאתם כבר בוגרים. אתם יודעים איזה סוג קשר אתם רוצים, מה אתם אוהבים, איך תרצו לבלות, ולא פחות חשוב - מי מתאים לכם. 
ההיכרות העמוקה עם עצמכם תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לצאת לדייטים עם פרטנרים טובים וראויים, או לפחות להבין די מהר מתי זה מתאים ומתי זה לא. 

 

מכירים בכיף - ולא בלחץ 


תאמינו או לא, אבל הכרויות בגיל השלישי דומות מאד להיכרויות בתחילת שנות ה-20 לחיים. אתם נמצאים במצב פנטסטי בו אתם לא שרויים תחת שום לחץ. הלחץ להתחתן ולעשות משפחה כבר לא משחק תפקיד, וחשוב לזכור את זה. 
העדר לחץ מאפשר לנו חיבור אמיתי לסיטואציה ולאדם שמולנו. בנוסף שאנחנו לא בלחץ אנחנו יכולים לגשת להרפתקת ההיכרויות בכיף, במטרה להנות, עם לב פתוח במידה הנכונה ועם חיוך גדול. 

 

אתם לא ילדים - פיו, מזל!


איזה כיף זה להיות בוגרים! יש לכם ניסיון חיים עשיר, לצד אינטואיציות נהדרות. השתמשו בתכונות האלו על כדי לחפש את הקשר המושלם עבורכם. בנוסף, גם האיש או האישה שתכירו, אינם ילדים. הם כבר עברו דבר או שניים בחיים והצליחו לצלוח אתגרים רבים. לרוב לאנשים בגיל שישים פלוס יש חיים מלאים ועשירים. לחלק יש ילדים ונכדים הממלאים את חייהם לצד עבודה, תחביבים, טיולים, חופשות ועוד. זה כיף להכיר בנאדם בוגר שמלא בסיפורים, ועולמו האישי והמקצועי מלא ומרתק דברים. זה גורם להכרות להיות מעניינת ומעשירה. 
 

הכי חשוב – אהבה זה כיף! 


יחסים אינטימיים חשובים בכל גיל, והם יכולים להעשיר את חייכם בצורה משמעותית ויכולים לגרום לכם להנאה גדולה. לבדידות אין גיל ואנחנו יכולים לחוש בודדים בכל שלב בחיים שלנו וזה בסדר גמור! בדידות ותחושת לבד הן תחושות מאד נורמליות שקורות לכל אחד. האמת היא שהן יכולות להיות מנוע מדהים ומוטיבציה נהדרת לחפש אהבה חדשה! 
הכירו בתחושת הבדידות ואל תבקרו את עצמכם על הרגשות שלכם, יחד עם זאת זכרו שזה אפשרי. אתם יכולים להכיר, להתקרב ולהתאהב. וזה יכול באמת להיות כיף גדול! הפגת הבדידות וקרבה למישהו אחר שבאמת כיף לכם להיות איתו, ימלאו את חייכם בכיף והנאה. 

 

מציאת שותפ/ה להרפתקאות


רוצים לצאת לטיול? לסרט? לסוף שבוע בחו״ל? נכון, לפעמים אין כיף גדול יותר מאשר להסתובב לבד. אבל קורה ונמאס לנו מהלבד הזה ובא לנו מישהו לחלוק איתו את מראה הפלמינגו הורוד בספארי, את היופי של תל אביב בשישי אחר הצהריים, או אפילו את הקצב האיטי של חופי יוון בשלהי הקיץ. אמצו את הרצון הזה לליבכם וחפשו לכם שותף או שותפה ״לפשע״, כלומר להנאות החיים - גדולות כקטנות. 
 

אז איך עושים את זה? 


שאלת מליון הדולר! כיצד בכלל מתחילים? אחרי שהבנו למה זה חשוב, הכרחי ואפילו כיף נשאלת השאלה איך מכירים? יכול להיות שאתם חושבים לעצמכם: "איך בכלל נתחיל עכשיו לצאת לדייטים?" או: ״לא הייתי בדייט 30 שנה״. 
במיוחד עבור המצב הזה הכנו לכם רשימה של כמה טיפים קלילים ומנצחים שיעזרו לכם למצוא את עצמכם בעולם הדייטינג אחרי גיל שישים! 

 

שלושה טיפים קלילים ומדהימים

 

תאהבו את עצמכם ותשקיעו בעצמכם


כדי למצוא קשר חדש ובריא חשוב מאד קודם כל שתאהבו את עצמכם. אהבה עצמית גורמת לנו להבין מה אנחנו רוצים ותורמת רבות לתחושת הביטחון שלנו. לפני שאתם מתחילים לצאת לדייטים, קחו את עצמכם לדייט! בררו עם עצמכם מה אתם אוהבים. 

וודאו שאתם יכולים להנות עם עצמכם, וכל פרטנר שתמצאו יהיה תוספת נהדרת למי שאתם כבר. השקיעו בנפש שלכם, בגוף שלכם ובהנאה שלכם. חפשו תחביבים שאתם אוהבים, עסקו בספורט באופן קבוע, צאו לטייל, לחוות ולהעז. הפכו להיות אנשים מעניינים מלאים בכל טוב ובמגוון דברים שתוכלו להציע לפרטנר. 

 

תהנו מהדייט


מצאתם מישהו או מישהי איתו אתם רוצים לצאת לדייט? התלבשו יפה, שימו בושם, השקיעו בהתארגנות והרשו לרוח חדשה להיכנס מתחת למפרשים שלכם. בחרו מקום שאתם באמת תהנו לבלות בו בתור המיקום לדייט המושלם. בתחילה שימרו על דייטים מהנים והכי חשוב - קצרים. דייטים ראשונים טובים לא צריכים להיות ארוכים. כנסו לקשר לאט ובזהירות ותהנו מכל השלב הראשוני של ההיכרות. אמרנו שאתם כבר לא ילדים, אבל לפעמים הרשו לעצמכם להרגיש כמו ילדים! תנו מקום לפרפרים, להתרגשות ולכל הדברים המתוקים שמגיעים עם הדייטים הראשונים. 
 

בחרו פלטפורמה מתאימה להיכרויות


לכל אחד נוח להכיר בצורה אחרת - וחשוב שתמצאו את הדרך הכי נכונה עבורכם. נכון, היום הכרויות אונליין הן מאד נפוצות, אך גם בעולם הזה קיימות המון אופציות. אנחנו ממליצים להכיר את אתר דייטמי! 

אתר דייטמי הוא אחד האתרים המקצועיים והטובים בתחום ההכרויות לגילאי שישים פלוס. עבור רבים מאיתנו, אפליקציות הכרויות רגילים יכולות להיות מאד מעייפות ולא יעילות. פה נכנס לתמונה אתר הכרויות און ליין בסגנון קצת אחר! אתר הכרויות בגישה חדשה עם פיצ׳רים חכמים שידייקו עבורכם את החיפוש. 

באתר, אתם מתבקשים לענות על שאלון קצר שיאפשר לכם לספר על עצמכם ולהגדיר מה אתם מחפשים, כך יתאפשר לאנשים שמחפשים אתכם בדיוק, למצוא אתכם! האתר ללא תשלום, אך כל המשתמשים עוברים בדיקת נתונים שמאשרת אותם ומגבירה את אמינות האתר והאנשים שתפגשו דרכו. 

אז שימו את החששות בצד, שאו את הגיל שלכם בגאון, יישמו את הטיפים הקלילים, אמצו גישה חיובית, כיפית וקלילה וצאו להרפתקה הבאה של חייכם – חיפוש אחר פרטנר או פרטנרית שיגרמו לכם לחייך כמו ילדים! 

 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
הכרויות לגילאי 60 פלוס - המדריך המלא

"אושר הוא אמיתי רק כשחולקים אותו" קראו את המדריך המלא להכרויות בגילאי 60 פלוס!

חמים באתר
2

Keshet, רווק/ה, 28

ראשון לציון ראשון לציון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תהלנוי, רווק/ה, 36

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ella, רווק/ה, 26

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

N.h, גרוש/ה, 48

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 33

אשקלון אשקלון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

😇Noy, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יויו, רווק/ה, 34

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחר, רווק/ה, 21

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לירז🌅🌸🦋🍀, רווק/ה, 28

באר יעקב באר יעקב

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yuval Amitay, רווק/ה, 21

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שלי, רווק/ה, 28

עפולה עפולה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Jacoby, רווק/ה, 23

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורלי, גרוש/ה, 37

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נוו, רווק/ה, 22

גבעת שמואל גבעת שמואל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם