שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות לפי גיל  > הכרויות לגילאי 60 פלוס - המדריך המלא

הכרויות לגילאי 60 פלוס - המדריך המלא

בני שישים ומעלה? ברוכים הבאים לתקופה הכי נפלאה של החיים שלכם! גילאי הזהב הם תקופה נהדרת להתרגש, לצאת להרפתקאות חדשות וכן, גם להתאהב - ממש כמו בני נוער. 
הילדים כבר עזבו את הבית, אתם כבר בפנסיה או לקראת יציאה לפנסיה, ואולי כבר יש לכם נכדים שאפשר להנות איתם. מה שבטוח החיים שלכם מעט יותר שקטים, ומאפשרים ישיבה לילית לכוס יין או צפייה בזריחה. בקיצור – מדובר בתקופה בה אתם מחויבים כלפי עצמכם לעשות כיף! 

"אחת הדרכים הקסומות ביותר להעביר את החיים בכיף והנאה היא עם פרטנר חדש. דייטים והכרויות יגרמו לכם להרגיש דברים שאולי כבר שכחתם – כמו פרפרים בבטן, התרגשות לקראת פגישה, חיבור אמיתי, אינטימיות ועוד. 

 

״אני כבר לא בגיל״ 


ובכל זאת, לפעמים קשה לקפוץ למים ולצאת מאזור הנוחות.  בטח שמעתם הרבה את המשפט "לאהבה אין גיל".  תנו לנו לספר לכם, כי לא מדובר בקלישאה, ולאהבה באמת גיל. אהבה קיימת בתוך הלב שלי, היא על-נצחית ועל-זמנית, והאדם הנכון יידע לעורר אותה תמיד. 

במחקרים שנעשו בשנים האחרונות, 73% מהגברים הפנויים ו69% מקרב הנשים הפנויות מעל גיל שישים ענו כי הם אכן מסוגלים ורוצים להתאהב שוב.

האמת היא שאנשים יוצאים לדייטים ונכנסים למערכות יחסים בכל שלב ובכל גיל בחיים. כמו הרבה דברים – זה שאלה של הגישה שלכם בעיקר.  הכרויות לגיל השלישי יכולות להיות מרגשות, מדהימות ואפילו קלילות וסקסיות.
 אם יש לכם רצון לצאת לדייטים, להכיר ואולי אפילו להתאהב זה מדהים! למעשה, הכמיהה לקשר מעידה על בריאות נפשית ופיזית, וחיבור טוב לעצמכם. אז חבקו אותה הזו בשתי ידיים וצאו להכיר, להתרגש ולכבוש את העולם! 

 

״מה נתחיל עכשיו לצאת לדייטים? מי זוכר מה זה דייט בכלל?״  - טיפים לדייטים בגילאי 60 פלוס


נכון, שריר הדייטים שלכם אולי לא מאד מאומן וחלקכם יצטרכו לעשות קפיצה למים.  אבל חשוב לזכור - דייטים בגילאי 60 פלוס יכולים להיות עניין קליל ומהנה. אז, איך תהפכו את חווית הדייטינג שלכם למהנה? קבלו את הטיפים הבאים: 
תעשו כיף! 

החליטו שאתם יוצאים להרפתקה והמטרה היחידה שלכם היא: להנות!  מתי בפעם האחרונה עשיתם כיף? צברתם חוויות חדשות? דייטים הם תזכורת מצוינת ליהנות מהחיים שלכם, והיא טובה לכל גיל! אנחנו שוכחים לפעמים כמה חשוב ליהנות, להשתחרר ופשוט להיות נוכחים בחיים של עצמנו.

 

תשקיעו בעצמכם


תחשבו על דייט בתור הזדמנות לחגוג את הגרסה הכי טובה של עצמכם. תוכלו לדוגמא, להתפנק בבגד חדש, או בושם מדליק. דמיינו את עצמכם מתלבשים יפה, מתכוננים, מתיזים מעט בושם ויוצאים אל אוויר הערב הקסום. כמה כיף. 
 

לזוגיות בגיל השלישי יש יתרונות רבים. בחרנו שניים מדהימים מתוכם. 

 

אתם מכירים את עצמכם

אתם כבר בשלב בחיים בו אתם מכירים את עצמכם היטב. אתם יודעים מה אתם אוהבים, מה עושה לכם טוב וממה אתם מעדיפים להימנע. הכרות עצמית עמוקה היא קרקע פוריה ליחסים קצרים או ארוכים, בהם אתם מחוברים לעצמכם ונהנים מיחסים בריאים ומלאי מודעות. טיפ מדליק: ערכו רשימה של התכונות שאתם רואים אצל בן או בת הזוג העתידים ותראו איך הרשימה מזמנת לכם דייטים מדויקים יותר! 
 

יש מקום לקלילות

כשמתחילים לצאת לדייטים בגיל מתקדמים יותר - אין לכם צורך לחץ להתחייב. אתם כבר אחרי שלב המשפחה ולכן אתם לא בהכרח מחפשים להקים בית. תוכלו לבחור בצורה מלאה ומודעות את אופי הקשר בלי קולות חיצוניים ולא אותנטיים, כגון "אני חייב להתמסד" או "אני צריכה למצוא מישהו שרוצה ילדים". 
בצורה זו, יש מקום לקלילות, לכיף, ולתקופות ארוכות של דייטינג מבלי להתמסד. לצד זה אתם בשלים מספיק כדי לדעת אם אתם כן מעוניינים ביחסים רציניים, ויודעים טוב יותר איך לנהל אותם בצורה שמיטיבה אתכם ועם בן או בת הזוג. 

 

איך מכירים בני זוג פוטנציאלים בגילאי 60 פלוס? 


חשוב לבחור מסגרת או מקום שיהיה לכם נוח ונעים להכיר אנשים אחרים. 

DATE ME הוא אתר מקצועי וחכם ששואף לתת מענה לכל מי שמיצה או לא מוצא את עצמו בעולם אפליקציות ההיכרויות.
אפליקציות ההיכרויות לא תמיד נותנות אופציות מדויקות עבורכם. לעיתים תמצאו את עצמכם מעבירים ימינה או שמאלה אך ללא התקדמות אמיתית. בחירה בדייט מי היא בחירה בחיפוש ממוקד ואיכותי שלא מבזבז את זמנכם, ועוזר לכם למצוא את מערכת היחסים שאתם מחפשים. האתר מבוסס על טכנולוגיה חדישה בתחום ההיכרויות עם פיצ׳רים נוחים לשימוש שיקלו על החיפוש שלכם. בין היתר יש שאלון פשוט וממקד שיעזור לכם להגדיר מה אתם מחפשים.
בנוסף -  כל המשתמשים מאומתים כך שהסכנה לפגוש בנוכלים יורדת משמעותית.

ולא פחות חשוב, האתר כיפי ונותן תחושה נעימה מה שהופך את מלאכת החיפוש להנאה אמיתית!

אז קחו נשימה עמוקה ותצללו להרפתקה המדהימה של חיפוש אהבה! האתר מתאים במיוחד לבני הגיל השלישי, בדיוק בגלל הסיבות שמנינו. למה אתם מחכים? הפעילו את הלב שלכם, והכינו את עצמכם להרפתקה. 

 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
הכרויות בגיל השלישי - המדריך המלא

עברתם את גיל שישים ואתם פנויים? הכנו לכם מדריך מלא להכרויות בגיל השלישי!

חמים באתר
2

ilanbz, רווק/ה, 26

חדרה חדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדיאל, רווק/ה, 36

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גיא 25, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

merian, רווק/ה, 38

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שלי, רווק/ה, 28

עפולה עפולה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דנה מזרחי, רווק/ה, 24

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yardi, רווק/ה, 29

נצרת עילית נצרת עילית

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחר, רווק/ה, 21

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

פיירמן, רווק/ה, 22

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נופר, רווק/ה, 18

כפר סבא כפר סבא

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

noamamram79, רווק/ה, 24

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ראובן, גרוש/ה, 28

נתיבות נתיבות

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shirly, גרוש/ה, 29

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם