שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > איך להתנהל בעולם ההיכרויות הווירטואלי ולהישאר בחיים

איך להתנהל בעולם ההיכרויות הווירטואלי ולהישאר בחיים

כמו בעולם העסקי – לעולם הדייטינג חוקים משלו. מי שמנוסה בעולם ההיכרויות יודע שיש דגלים אדומים להיזהר מהם, הרגלים טובים שכדאי לסגל מוקדם וחוקים שאסור לשבור. אם אתם עדיין מרגישים קצת לא בעניינים, אל דאגה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשרוד את ג׳ונגל הפרופילים, ולשמור על שפיות בדרך למציאת האהבה הבאה שלכם.

דעו מה אתם מחפשים וממה להיזהר


יש לא מעט ממה להיזהר באתרי הכרויות, אבל יותר מכל צריך לשים לב בשלב מוקדם שאתם יודעים בדיוק מה אתם מחפשים, ושהצד השני רוצה את אותם הדברים כמוכם. אם המטרה שלכם כרגע היא חתונה וילדים, אי אפשר לתת לאנשים שהם "בקטע של משהו קליל" לסחוף אתכם איתם ולבזבז לכם את הזמן. כמו כן, חשוב לזכור שאתם לא תמיד יודעים מי נמצא בצד השני של המסך, ולשמור על כללי בטיחות נאותים כשנותנים פרטים אישיים, חולקים תמונות או קובעים להיפגש.

שקפו את הצרכים שלכם, והבינו מה הצד השני מחפש


בין אם אתם מעוניינים בזמינות רגשית גבוהה, הרבה מילים טובות, או או כל דבר אחר שאתם מחפשים בזוגיות הבאה שלכם: תקשורת פתוחה ומכבדת היא תמיד הדרך הנכונה בעולם הווירטואלי. אל תהססו לשאול את השאלות החשובות מוקדם ככל האפשר - כך תבינו בדיוק מה הצד השני מחפש ואם זה נכון לכם. אם שניכם באותו המסלול - מעולה! אם לא - אולי עדיף לשניכם להמשיך הלאה ולהשקיע את המשאבים הרגשיים שלכם במי שמתאים יותר.

זה לא אישי – זה רק דייטינג


ברוכים הבאים לעולם ההיכרויות הווירטואלי - אנשים נעלמים באמצע שיחה, מורידים מאצ׳ סתם ככה בלי להסביר, וחותכים מוקדם דברים שיכלו להתפתח למשהו יפה באמת. אל תיקחו את זה אישית, כי בניגוד למשפט המוכר: לפעמים זה לא אתם, זה הם! כל אחד עושה את הבחירות שלו בעולם הדייטינג ואנחנו ברוב המקרים לא נדע למה בן אדם כזה או אחר בחר לסיים את הקשר איתנו, אז הכי טוב זה להתרכז בעצמכם ולהיות הגרסה הכי טובה שלכם. זה יעזור לכם לשמור על הפוקוס בדרך אל הזוגיות המיוחלת.
 

אופטימיות זה שם המשחק


כן, לפעמים לוקח לא מעט זמן למצוא את האחד או האחת המתאימים. הדרך יכולה להיות רוויה בפרידות, התאהבויות, שיברונות לב וסיפורים מוחמצים. אז הכי-הכי חשוב זה לשמור על אופטימיות וליהנות מהדרך. אל תתייאשו גם כשקשה ומאתגר, כי בסוף גם אתם תמצאו אהבה ותביטו לאחור על התקופה הזאת בצחוק ובחיוך.
 

הכול יכול לקרות, במיוחד עם מי שלא ציפיתם ממנו


הרבה אנשים נכנסים לעולם ההיכרויות עם "תמונה סגורה בראש" של המועמד או המועמדת הפוטנציאליים ועם רשימת קריטריונים ארוכה כמו הגלות, שעליהם לעמוד בה. שימו לב שאתם שומרים על ראש פתוח ונותנים הזדמנויות גם לאנשים מחוץ לאזור הנוחות שלכם. חלק מסיפורי האהבה הגדולים ביותר התחילו ממש כך. 
קחו הפסקות יזומות ואל תשאבו להחלקות מיותרות

רוב אפליקציות ההיכרות הגדולות בנויות כדי להשאיר אתכם בפנים. הצורה בה בנויה ההחלקה ימינה ושמאלה על פרופילים נועדה להיות ממכרת ולשאוב אתכם פנימה לשעות של שימוש באפליקציה. זכרו לא להישאב יותר מדי ואפילו מדי פעם לקחת הפסקות מדייטינג. אתם תמצאו שדווקא בזמן שהפסקתם לחפש, קורים הדברים המעניינים ביותר. 

התייחסו לאחרים כמו שאתם רוצים להתייחס אליכם


עם מיליוני פרופילים, שיחות שמתמסמסות ומאצ׳ים שנעלמים בלי התראה, קל לשכוח שמהצד השני של המסך יש בן אדם בדיוק כמוכם. שמרו על שיחות מכבדות והיו נחמדים לאנשים, גם כשאתם צריכים להגיד להם שזה לא מתאים יותר. אף אחד לא רוצה להרגיש כאב של דחייה, אז התייחסו אליהם באותה ההגינות והנעימות שהייתם רוצים שיתייחסו אליכם. 

קבלו פרספקטיבה מחברים ורווקים אחרים


כמה בא לנו שהמאצ׳ הבא יהיה האחד! אבל לפעמים בתוך המשאלה האופטימית הזאת אנחנו מאבדים קצת פרספקטיבה וכושר השיפוט שלנו נפגם. הדרך למציאת אהבה הופכת להיות נעימה בהרבה כשמישהו הולך בה איתנו, אז מצאו חברים או רווקים אחרים להתייעץ איתם. נצלו את הפרספקטיבה שלהם לשאול על הודעה כזאת או אחרת שקיבלתם, ואיתם יהיה נעים בהרבה לחלוק את הרגעים המצחיקים והמטופשים שיקרו לכם בזמן המסע בג׳ונגל של עולם ההיכרויות.

דייט מי - האלטרנטיבה הנכונה לאפליקציות המוכרות


אם אתם כבר שמרגישים שאתם הולכים לאיבוד בתוך האפליקציות המוכרות, זה הזמן לבדוק את דייט מי. דייט מי הוא אתר הכרויות חינמי, עם ממשק נוח שמאפשר לשלוח הודעה למי שאנחנו באמת רוצים להכיר, גם בלי לחכות למאצ׳. בדייט מי יש קהילה גדולה של משתמשים מאומתים מכלל צבעי הקשת ותחומי החיים, וזה המקום להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם למציאת זיווג הולם ומשמח. שיהיה בהצלחה.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
ספיד דייטינג כל מה שרציתם לדעת

רווקים, אבל מתוסכלים ממסע חיפוש הזוגיות? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. מציאת בן זוג בימינו יכולה להיות מש

מה הכי מושך נשים אצל גברים

מה גורם לאישה אחת להימשך לגבר מסוים, בעוד אחרת אדישה לחלוטין? נפרט על כך במאמר הבא

תכונות שיעזרו לכם לצלוח את עולם ההיכרויות בשלום

עולם ההיכרויות המודרני יכול להרגיש קר ומנוכר לכל אחד או אחת. אבל אל תאבדו תקווה לרגע - בסוף כולם מוצ

חמים באתר
2

Hodi, רווק/ה, 29

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תהלנוי, רווק/ה, 36

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Rim, גרוש/ה, 45

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדיאל, רווק/ה, 36

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נוו, רווק/ה, 22

גבעת שמואל גבעת שמואל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תהילולה, רווק/ה, 19

נתניה נתניה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 33

אשקלון אשקלון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 19

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ishai, רווק/ה, 23

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

😇Noy, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ovali, רווק/ה, 23

דימונה דימונה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shany, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יעלי89, רווק/ה, 43

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מירבי, גרוש/ה, 28

בית שמש בית שמש

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרום, גרוש/ה, 32

בית שמש בית שמש

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם