שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > סקס בדייט ראשון איך זה משפיע עלינו

סקס בדייט ראשון איך זה משפיע עלינו

שלום. 

אנחנו בטוחים שהגעתם למאמר הזה כי אתם מתלבטים אם לעשות סקס בדייט הראשון שלכם - או שכבר עשיתם את האקט, ואתם תוהים כיצד זה ישפיע על המשך מערכת היחסים שלכם. 
אז, תנו לנו להבהיר דבר אחד, לפני הכל: אם אתם רוצים לקיים יחסי מין בדייט הראשון, יש לכם את כל הזכות בעולם לסיים את הכוס יין שלכם ולקפוץ ישר למיטה של הפרטנר. זה לא אומר עליכם שאתם "זולים" או "נותנים בקלות" או אפילו "לא רציניים". זה צריך להיות מובן מאליו, אבל אנשים רבים חוששים מהסטיגמות האלו (בעיקר נשים) בשל לחץ חברתי מיושן. 
אולי אתם אפילו לא מבינים שהלחץ החברתי הוא מה שמונע ממכם לקיים יחסי מין בדייט הראשון - ולמעשה, הוא מה שמונע ממכם לחוות את המיניות שלכם עד תומה. 

או שאולי - יש לכם את הבעיה ההפוכה. אתם נותנים לדייט שלכם להשפיע עליכם בקלות, ונכנסים איתו או איתה למיטה - בלי שנוח לכם עם הסיטואציה. אתם עושים כי אתם מנסים לרצות את השני, בתקווה שככה יחבבו אתכם. אולי למדתם בגיל צעיר לקשר מין לאהבה. 
במאמר זה, ריכזנו עבורכם עצות ותובנות שיעזרו לכם להגיע להחלטה שקולה כשאתם נתקלים באפשרות לסקס בדייט ראשון, במקום להיכנע ללחץ חברתי- של הפרטנר שלכם, או של המוסכמות החברתיות. 

לפ הדייט, חישבו: מה גורם לכם לחשוב שסקס בדייט הראשון זה דבר רע? 


השאלה הזו מיועדת יותר לאנשים שמפקפקים ברעיון של סקס בדייט ראשון. אנחנו מבקשים ממכם לשבת ולחשוב - למה יש לכם את המחשבות האלו? אולי חוויתם חוויה מינית בגיל צעיר מאוד ששמה עליכם תווית של "מופקר/ת", אולי הגעתם מרקע דתי, אולי המשפחה שלכם שמרנית מאוד.. אלו רק חלק מהדברים שיכולים להשפיע על ה"אני המיני" שלכם. 


אז מה עושים? מודעות עצמית היא המפתח. זה אולי  נשמע משונה, אבל תקחו רגע לשאול את עצמכם מספר שאלות לפני שאתם יוצאים לדייטים - בעיקר כאלו שיש להם פוטנציאל גדול להתפתח למשהו מיני. 
שאלו את עצמכם:

מה אני חושב/ת על סקס? 


מה השפיע על האמונות של על סקס? חברים/משפחה/פורנוגרפיה/ניסיונות העבר? 

אילו קווים מנחים אישיים קבעתי לגבי המיניות של עצמי? 
השאלות הללו לא אמורות להיות קלות, אבל ברגע שתענו עליהן - אולי אפילו בעזרת מטפל - תוכלו לבטל את הרשמים שעשו השפעות חיצוניות על חיי המין שלכם, ולהפריד בין בדיה - לאמת המינית שלכם! בעזרת הביטחון החדש שתקבלו, יהיה לכם קל יותר להחליט אם אתם רוצים לעשות סקס בדייט הראשון, או לא. 

זכרו: אם אתם לא מרגישים בנוח עם מישהו - אתם יכולים להגיד לא!


עכשיו, כשהכנתם את שיעורי הבית שלכם לגבי הדעות הקדומות שלכם  כלפי מין בדייט הראשון, הגיע הזמן להבהיר גורמים אחרים שעלולים לגרום לכם לשים "סטופ". לדוגמא, הדאגה או הפחד שהדייט שלכם לא יכבד אתכם אחרי סקס בדייט ראשון.

אנחנו מבקשים ממכם לחשוב בכנות: במידה ואתם באמת חושבים שהאדם שמולכם מסוגל לא לכבד אתכם בגלל ששכבתם איתו, האם אתם בכלל רוצים לשכב איתו מלכתחילה?
נקודה נוספת למחשבה: האם נוח לכם עם הדייט? האם אתם מרגישים לחוצים, או כאילו שאתם חייבים לרצות אותם? תזכרו, אם מישהו צריך ללחוץ עליכם כדי לעשות סקס, אתם כנראה לא מוכנים לזה! ההחלטה לעשות סקס בדייט הראשון צריכה להיות הדדית לחלוטין. 

אם אתם אנשים שלוקח להם זמן "לקלוט" את האדם מולכם, ואתם מאמינים בקלות למילות אהבה מתקתקות - אנחנו מפצירים בכם לזכור שלפעמים,  דייט אחד - לא משנה אם הוא מרגיש כמו גן עדן, אם יש נרות ומוזיקה, אם הוא הבר הזה הוא הלוקיישן המושלם לפגישה רומנטית - הוא לא מספיק כדי להראות על יציבות או אמינות של אדם. מהסיבה הזו, אולי כדאי לצאת לעוד כמה דייטים במידה ואתם לא מרגישים בטוחים שמדובר באדם שיגרום לכם להרגיש טוב בזמן סקס. להתחרט על סקס בדייט ראשון זו תחושה לא נעימה.

אמצעי הגנה: להגן על הלב - להגן על הבריאות 


אחרי שעשיתם לעצמך תחקיר-אישי-מיני, למדתם להכיר את המחשבות שלכם על סקס, וכן חקרתם את הבן אדם שמולכם וכיצד הוא גורם לכם לחוש- הגיע הזמן לאקט עצמו. וכמו שאתם רוצים לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על הלב שלכם, כך צריך לנקוט אמצעי זהירות כדי להגן על הבריאות!    

מכיוון שזה רק הדייט הראשון, ככל הנראה שאתם לא מכירים את ההיסטוריה המינית של האדם שמולכם. 

מסיבה זו, חשוב שתהיו בטוחים וישירים בכל הקשור לשימוש באמצעי מניעה. בקיצור: אל תיקחו סיכונים מיותרים - השתמשו בקונדום. כן, גם אם את לוקחת גלולות. כן, גם אם נבדקת לפני חודש ויצאת "נקי". 

כמו כן, היינו ממליצים לכם לשאול את הדייט שלכם לגבי ההיסטוריה המינית שלו. זה לא חייב להישמע כבד, כמו איזו בדיקה רפואית. פשוט, שאלו ישר לעניין- או שננו את המשפט הבא: "עכשיו כשאנחנו מתקדמים קדימה, אני חושב שחשוב לשנינו לדעת אם אנחנו לוקחים סיכונים מיותרים. אז איך הבריאות שלך ומתי בפעם האחרונה נבדקת?

כמה מילים אחרונות… 


רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? לא רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? ההיסוסים האלו יכולים להיפטר בעזרת רעיון גאוני אחד: אתר הכרויות שמתאים את עצמו לרצונות שלכם, ומאתר עבורכם פרטנרים המחפשים את אותו הדבר כמוכם - בלבד! 

הכירו את דייט מי. בדייט מי, כאמור, תוכלו למצוא פרטנר שיתאים למה שאתם מחפשים, מה שיחסוך עבורכם לפחות חלק מההתלבטויות הקשורות לסקס בדייט הראשון. איך זה נעשה? בעזרת אלגוריתם מיוחד שמסנן עבורכם פרטנרים שלא נמצאים "באותו הראש" כמו שלכם. תודו לנו אחר כך. 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף

מחפשים רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף? הכנו עבורכם את המדריך המלא שיעזור לכם לבחור מה לעשות בחורף שי

קבוצות הכרויות בוואטסאפ

האם ידעתם כי אפשר להשתמש בוואטסאפ לצרכי הכרויות רומנטיות? כן כן, מה ששמעתם. רוצים לקרוא עוד? הכנסו ל

שידוכים לחילונים

רבים מהאנשים שדיברנו איתם ובחרו לפנות לשידוכים סיפרו כי הם "שבעים" מהאפליקציות. הכנו עבורכם את המדרי

חמים באתר
2

Shirly, גרוש/ה, 29

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גל אלבה, רווק/ה, 41

אליכין אליכין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Dor1997, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמש, גרוש/ה, 43

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ז׳קלין, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Tai, רווק/ה, 24

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מזל, גרוש/ה, 30

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תותי, רווק/ה, 24

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 27

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Li, פרוד/ה, 48

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yardi, רווק/ה, 29

נצרת עילית נצרת עילית

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שירה, רווק/ה, 20

אילת אילת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ינון, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

iardenw2, רווק/ה, 25

תל יצחק תל יצחק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הדס, רווק/ה, 23

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם