שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > איך לגרום לדייט שלכם להיות מוצלח

איך לגרום לדייט שלכם להיות מוצלח


עולם הדייטינג הוא עולם מרתק שטומן בתוכו הרבה מאוד הזדמנויות. אבל מה לעשות שלפעמים דייטים יכולים להיות בנאליים, משעממים או להרגיש תקועים ולא מתקדמים לשום מקום. אבל אל דאגה- יש מה לעשות ואיך להתמודד עם כך! במאמר זה נספר לכם על שלל דרכים שונות שיעזרו לכם להפוך את הדייט הבא שלכם לדייט מוצלח באמת עבור שני הצדדיים.

 

תקשורת ברורה


אם אתם רוצים שהדייט ילך טוב, חשוב מאוד שתהיה תקשורת חיובית ומקדמת משני הצדדים. חשוב לקחת את הזמן לדון בהעדפות השונות של הצד השני, הציפיות שלכם בכל הנוגע לפגישה המיועדת וכל פרט נוסף שמשמעותי עבורכם. כך תוכלו גם להבטיח ששניכם רוצים את אותו הדבר, וגם להבטיח שהתוכנית שלכם תתאים לצד השני ותייצר תחושה נוחה ונעימה. שימו לב שכמו שאתם צריכים להיות קשובים לצד השני, גם הצד השני- צריך להיות קשוב אליכם. ההדדיות הזו היא משמעותית מאוד בתחילת הדרך, ובטח שגם בהמשכו.

 

בחרו את הלוקיישן הנכון


המסע אחר הלוקיישן המושלם לפגישה רומנטית הוא משמעותי מאוד, מאחר והמקום שתבחרו יכול להיות בעל השפעה גדולה על הצלחת הדייט שלכם. חשוב שתשימו לב לאווירה של המקומות הפוטנציאליים, וחשבו מה זה ייצר אצלכם ואצל הפרטנר. בין אם מדובר בבית קפה שכונתי שבו אפשר לנהל שיחה נעימה ופתוחה, פארק עם נוף מהמם שאפשר לטייל בו או פאב מתוחכם שהופך את הסטינג לרומנטי בצורה אוטומטית- לכל אחד מהם יכול להיות יתרון, וחשוב שתתאימו בין המיקום לבינכם ולאווירה שאתם רוצים לייצר.

חשוב שתקחו בחשבון גם גורמים שונים כמו רמת הרעש (שלא תצטרכו לצעוק כדי לדבר), כמות האנשים (כדי שלא ירגיש לכם צפוף) ואת הנגישות והמיקום (כדי שכולם יוכלו להגיע בקלות). כך תוכלו להבטיח חוויה נוחה ומהנה לשניכם, מה שיהפוך את הדייט לטוב מתחילתו ועד סופו.

 

להיות נוכחים


תמיד יש הסחות דעת סביבנו, ואנחנו יודעים שקשה לעמוד בכך. אבל אחת מהסיבות שדייטים לא תמיד מרגישים לנו מוצלחים היא כי אנחנו או הבני זוג שלנו לא היינו נוכחים ומעורבים ברגע. בתחילת הדייט שימו את הטלפון שלכם בצד, הקפידו לקחת חלק פעיל בשיחה אם זה מבחינת הקשבה ואם זה מבחינת שיתוף, והציגו עניין באדם שנמצא מולכם שפינה מזמנו כדי להכיר אתכם טוב יותר. תשאלו שאלות, תהיו בהווה וכך תוכלו לטפח את החיבור ביניכם לבין הצד השני. דייט מוצלח הוא אחד שכשיוצאים ממנו- אתם יודעים הרבה יותר משלוש עובדות על הבן זוג שלכם.

 

הבסיס לדייט מוצלח- שיחה זורמת


אומנות השיחה היא לא אומנות פשוטה, אבל יש כמה כללי מפתח שיעזרו לכם. בסופו של דבר, דייט מוצלח מתבסס על שיחה טובה בין הצדדים, ולכן חשוב שתנהלו את זה היטב. שמרו על אקטיביות בתוך השיחה אבל אל תדברו על עצמכם יותר מדי. שתפו סיפורים שונים אבל אל תחשפו יותר מדי על ההתחלה. נסו לדבר על דברים שהם לא בנאליים אבל הימנעו מנושאים שנויים במחלוקת שעלולים לייצר מתח. שמרו על שיחה קלילה, גלו תחומי עניין משותפים, ונסו לשמור על שוויוניות.

 

הכסף הוא לא העניין


המון פעמים אנשים חושבים שבשביל דייט מוצלח צריך לצאת מגדרנו, ללכת למסעדה הכי יוקרתית ולהוציא מאות שקלים. אז לא, זה ממש לא נכון. דייט יכול לעלות גם 12 שקל על קפה הפוך. מה שחשוב זה הקשר שנרקם ביניכם. אל תנסו להרשים ואל תבזבזו משכורת חודשית על הערב. בסוף החוויה עצמה היא זאת שתישאר איתכם, ואין הבדל בדרך כלל בין דייט יקר לדייט זול- חוץ מההבדל בכיס.

 

שמרו על ספונטניות


למרות שכדאי לתכנן מראש, אבל חשוב שתישארו פתוחים וספונטניים במהלך הדייט. אתם יכולים להרשות לעצמכם לסטות מהתוכנית אם פתאום תופיע הזדמנות כלשהי, אתם יכולים פתאום לשלוף נושא שיחה שלא חשבתם לשלוף אם ההקשר הוא נכון ורלוונטי. עקבו אחר האינסטינקטים שלכם ואל תישארו נוקשים- זה יכול להוסיף אלמנט של ריגוש לחוויה שלכם ושל הצד השני.

 

תהיו אמיתיים


מעל לכל, חשוב שתהיו אתם עצמכם ותשמרו על כנות ואותנטיות. אל תנסו להיות מישהו אחר, אל תהיו בלחץ שלא תרשימו את הצד השני ואל תשקרו ותעמידו פנים. תנו לאישיות הייחודיות שלכם לזרוח החוצה, וזכרו שדייטים זאת הזדמנות להכיר בן אדם חדש ולהנות מהחברה שלו, והבן אדם הזה צריך להיות מישהו אמיתי ולא מומצא. אם תירגעו ותהיו אתם עצמכם, אתם גם תהנו יותר- ומבטיחים לכם שגם הצד השני.

 

לסיכום


לסיכום, הדייט שלכם יכול להיות מוצלח אם תעקבו אחר כמה טיפים, ביניהם תקשורת פתוחה, יצירת שיחה טובה ושמירה על אותנטיות. אם אתם מחפשים עם מי לצאת לדייט, גם בזה אנחנו יכולים לעזור. אתר דייט מי מציע לכם פלטפורמה נוחה שבה אתם יכולים להתחיל לדבר עם שלל אנשים מעניינים, ולהתחיל לתכנן איתם את הדייט הראשון והמרגש.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
קבוצות הכרויות בטלגרם המדריך המלא

עולם ההכרויות ברשת התפתח והגיע גם לטלגרם! האם זה בטוח להכיר שם? האם זה אפשרי בכלל? את הכל תגלו במדרי

מה זה קשר לא מחייב

סצנת ההיכרויות של ימינו היא דבר מורכב. מה ההבדל בין יזיזות לקשר "אמיתי"? ומה זה אומר "קשר לא מחייב"

התאמה זוגיות בין מזלות

האם יש דבר כזה באמת התאמה זוגית בין מזלות או שזה סתם מיתוס?

חמים באתר
2

פיירמן, רווק/ה, 23

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נעמה, גרוש/ה, 48

קרית עקרון קרית עקרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אסתי, גרוש/ה, 48

מודיעין מודיעין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ITAY GOFMAN, זה מסובך, 20

כרמיאל כרמיאל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לירון ף, רווק/ה, 23

מעלות-תרשיחא מעלות-תרשיחא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אבירני, גרוש/ה, 43

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נופר, רווק/ה, 18

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מזל, גרוש/ה, 30

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דני, רווק/ה, 27

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Moran, רווק/ה, 29

עפולה עפולה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עומרי, רווק/ה, 21

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שי, גרוש/ה, 50

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 33

אשקלון אשקלון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם