שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > איך תכיר את החצי השני שלך באתר הכרויות

איך תכיר את החצי השני שלך באתר הכרויות


אין ספק שאחת מהשאיפות הגדולות ביותר של אנשים היא למצוא את החצי השני שלהם, ואחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות אתר היכרויות. אבל יש שחוששים מכך, כי מה באמת הסיכוי שזה יקרה? ואיך עושים את זה? בימינו, הסיכוי למצוא מישהו באונליין גבוה מתמיד, ובזכות הנגישות הרבה אפשר למצוא את בן או בת הזוג שלכם בקלות. אז כדי לעזור לכם בתהליך חשוב זה, החלטנו להכין מדריך מקיף של איך להכיר את החצי השני שלכם דווקא באתר היכרויות ייעודי - מבניית הפרופיל שלכם ועד בניית הקשר עצמו.

 

שלב ראשון: יצירת פרופיל מוצלח ואותנטי


השלב הראשון של הכרויות לגברים או הכרויות לנשים, הוא לבנות את הפרופיל שלכם באתר. חשוב מאוד להצליח לייצר אחד שמשקף את האני האמיתי שלכם, על צדדיו החיוביים ביותר. כך תוכלו למשוך יותר התאמות פוטנציאליות ולהגדיל את הסיכוי שתכירו את הבן אדם שנכון לכם. אז איך בונים פרופיל טוב?

1. תמונת פרופיל: בחרו בתמונה איכותית וברורה שמראה את הפנים שלכם היטב. מומלץ ללכת על אחת מחויכת עם רקע ניטרלי ולא עמוס מדי. כשאתם בוחרים תמונה הימנעו מכאלה שיש עליהן פילטרים או כאלה שעברו 7 שנים מאז שצילמתן אותן...

2. תיאור הפרופיל: במקום של התיאור כדאי לכתוב כמה פרטים ביוגרפיים משמעותיים עליכם, כאלה שמדגישים את האישיות הייחודית שלכם, את תחומי העניין השונים ומה שאתם מחפשים במערכת יחסים. אל תשתמשו במשפטים כתובים מראש שראיתם בפרופילים אחרים - זה לא ישחק לטובתכם. במקום זה היו כנים, מצחיקים ואותנטיים.

3. העדפות: נסו למלא את כל התשובות לשאלות בפרופיל. לשמור על מסתוריות יכול להיות חשוב, אבל לא במקרה הזה. ציינו העדפות ותחומי עניין שלכם, וככה יש סיכוי שיותר אנשים שמתאימים לכם ייפנו אליכם וירצו לייצר איתכם שיחה- שבהמשך יכולה להוביל לפגישה.

4.  להימנע משליליות: כשאתם מנסחים את כל התיאורים בפרופיל נסו לשמור על קלילות, חיוביות ואופטימיות. הימנעו מלפרט מה אתם לא רוצים ולא אוהבים, אלא ההפך. זה מייצר רושם טוב יותר וימשוך אליו אנשים שמחים וטובים.

 

שלב שני: לסקור פרופילים של אנשים אחרים


אחרי ששלכם מוכן, הגיע הזמן להסתכל על פרופילים של משתמשים אחרים שנרשמו לאתר. זכרו שמי שנרשם לאתר מעוניין שייצרו איתו קשר, ולא כולם אקטיביים- לכן כדאי שאתם תהיו כאלה. הסתכלו על מה שאחרים רושמים על עצמם, איך הם נראים, והאם נדמה לכם שעשויה להיות התאמה. הנה כמה דברים שצריך לשים לב אליהם:

1. גיל: בדקו שהגיל שלהם מתאים לשלכם - לא כולם עובדים טוב עם פערי גילאים.

2. מה הם מחפשים: אם מישהו מחפש מערכת יחסים קלילה וזה רשום בפרופיל, אתם כנראה לא תהיו אלה שישנו את דעתו, לכן חבל על הזמן היקר שלכם.

3. תחומי עניין: שימו לב אם יש משהו משותף בין שניכם שיכול לייצר התאמה טובה. חשוב לבדוק גם ההפך- אם הם כותבים בפרופיל שהם חולים על טבע ואתם לא יכולים לדמיין את עצמכם בין כל העצים והקוצים- יכול להיות שהם לא הבן אדם הנכון עבורכם.

 

שלב שלישי: להתחיל בשיחה


אם מצאתם כמה פרופילים שמעניינים אתכם, הגיע הזמן ליזום ולהתחיל בשיחה. פתיחה של שיחה יכולה להיות מעט מורטת עצבים, אבל היא הכרחית כי בלעדיה- השיחה פשוט לא תקרה. הנה כמה טיפים להתחלת שיחה טובה:

1. הודעה מותאמת אישית: כשאתם פונים למישהו, מומלץ להתייחס למשהו מהפרופיל שתפס את עיניכם. זה מראה את זה שהקדשתם זמן לקרוא את הפרופיל ושאתם מתעניינים באמת, ולא סתם זורקים מלא חצים בתקווה לפגוע במטרה.

2. להימנע מהודעות גנריות: מעט מאוד סיפורי אהבה גדולים מהחיים התחילו ב"היי" או "מה קורה" קרים. אתם יכולים יותר טוב מזה.

3. היו מכובדים: כבדו את הגבולות של הצד השני והיו מנומסים בהודעות. ממש לא צריך לשאול שאלות אישיות מדי בשלב זה, ובטח לא לתת הערות לא הולמות על מראה פיזי וכדומה. בנוסף, אם מישהו לא מגיב לכם - זה בסדר, לא צריך להציק לו. כבדו את הבחירה שלו והמשיכו הלאה.

4. לשמור על השיחה: אחרי שהתחלתם שיחה, אתם צריכים גם להמשיך בה. שאלו שאלות, תתעניינו בצד השני, שתפו דברים מנקודת המבט שלכם- כך השיחה תוכל להתפתח, ויש סיכוי טוב יותר שהצד השני- יהפוך בסוף לחצי השני.

 

שלב רביעי: קביעת פגישה


לאחר שאתם מנהלים שיחה, ועוד אחת, ועוד אחת, הגיע הזמן לקבוע פגישה. דייט ראשון הוא לא החוויה הכי רגועה, אבל משם אתם יכולים רק לעלות. כדי לעשות זאת, כדאי שתציעו זאת בצורה עדינה ולא תקיפה. משהו בסגנון "היה לי כיף לדבר איתך, אשמח אם נוכל לעשות את זה על בירה". במידה והצד השני נענה בחיוב, נסו לבדוק איפה הכי נוח להיפגש, מתי וכדומה. במהלך הפגישה היו מעורבים, שאלו שאלות, בדקו האם יש ביניכם כימיה והשאירו טעם של עוד.

 

שלב חמישי: בניית קשר אמיתי


אם המשכתם לדייט שני, שלישי והלאה- הגיע הזמן לבנות קשר אמיתי. שמרו על אותנטיות ותנו לאישיות שלכם לזרוח החוצה. רק אם תהיו אמיתיים הצד השני יהי אמיתי, ואתם תוכלו לבדוק האם מדובר בקשר שיכול להיות משמעותי לשני הצדדים.

גם תחומי העניין יכולים להיות משמעותיים. דברו על מה שאתם אוהבים ונסו למצוא מה משותף ביניכם. זה יכול לייצר מערכת יחסים עם המון עולמות תוכן.

חשוב לזכרו שבניית חיבור לוקחת זמן. הימנעו מלמהר בלהתקדם הלאה בשלבים, אלה תנו לדברים זמן להתפתח. הכירו אחד את השני, למדו עוד על האישיות שלהם, צרו חוויות משותפות ועוד. אם זה יהיה נכון- זה יהיה נכון. ואם לא- אל דאגה, בסוף תמצאו.

 

לסיכום


כדי לפגוש את החצי השני שלכם באתר היכרויות צריך לעבור תהליך ארוך, אבל בסוף הוא שווה את זה. אתר היכרויות שמצוין לזה הוא דייט מי, שיאפשר לכם לפגוש המון אנשים שמעוניינים למצוא גם הם את החצי השני שלהם.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
יתרונות של אתרי הכרויות

מה ההיתרונות של אתרי הכרויות? עברו למאמר לקריאה >>

מה זה קשר לא מחייב

סצנת ההיכרויות של ימינו היא דבר מורכב. מה ההבדל בין יזיזות לקשר "אמיתי"? ומה זה אומר "קשר לא מחייב"

נשיקה צרפתית המדריך המלא לנשק טוב יותר

איך מעלים את איכות הנשיקה הצרפתית שלנו? ואיך זה ישפר לנו פלאים את הדייט? עברו למאמר >>

חמים באתר
2

Yardi, רווק/ה, 29

נצרת עילית נצרת עילית

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ishai, רווק/ה, 23

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הדס, רווק/ה, 23

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאתי, גרוש/ה, 47

רחובות רחובות

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Keshet, רווק/ה, 29

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Aa1, גרוש/ה, 52

רעננה רעננה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אסתי, גרוש/ה, 48

מודיעין מודיעין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

iardenw2, רווק/ה, 25

תל יצחק תל יצחק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרים שירה, רווק/ה, 39

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדיאל, רווק/ה, 36

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Karol, גרוש/ה, 44

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאור, רווק/ה, 29

גבעתיים גבעתיים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יעלי89, רווק/ה, 44

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גורדן, רווק/ה, 21

קרית שמונה קרית שמונה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמש, גרוש/ה, 43

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם