שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > המדריך לתמונת פרופיל מושכת ושונה באתרי הכרויות

המדריך לתמונת פרופיל מושכת ושונה באתרי הכרויות

כיום רוב האנשים בוחרים להכיר פרטנרים פוטנציאליים באמצעות פלטפורמות מקוונות כמו אתרי היכרויות. בפרופיל של אתר היכרויות אתם צריכים לספק שלל פרטים על עצמכם, ביניהם גם תמונת פרופיל. עם כמה שהיינו רוצים להגיד לכם שלא שופטים ספר על פי הכריכה שלו, באתרי היכרויות המון פעמים התמונה היא זאת שתקפוץ קודם ותגרום לאדם בצד השני להחליט אם לשלוח הודעה או לא. אז כדי לעזור לכם לצלוח את השלב הראשוני והגורלי הזה, החלטנו לספק לכם מספר טיפים לאופן בו כדאי לצלם תמונת פרופיל מושכת ומושלמת.

נתחיל מהרקע


קודם כל, חשוב לבחור מה יהיה הרקע של תמונת הפרופיל, כי הוא יכול להיות מה שיקבע את האווירה ואת הטון של התמונה. יש לבחור ברקע נקי ואסתטי, ללא עומס, שיעביר את כל תשומת הלב אליכם. רקעים טבעיים עם נופים יכולים לעבוד וגם לגרום לכם להיראות כמו אנשים שאוהבים את החיים. גם רקע ביתי או נוף עירוני יכולים לספק לכם מסגור טוב לתמונה. מומלץ לבחור גם רקע שיוכל לספק רמזים קטנים לגבי האישיות ותחומי העניין שלכם, ואולי משהו שגם יגרום לצד השני לפתוח שיחה במשפט מקורי יותר מ"מה נשמע?".
זה אחד מבין יתרונות של אתרי היכרויות - אפשר לעורר סקרנות מהתמונה בלבד.

תאורה, תאורה, תאורה


מכירים את התמונות החשוכות האלה שאי אפשר להבין מהן כלום? או תמונות תחת נורת פלורסנט שגורמת לאנשים להיראות כאילו הם יצאו מסרט אימה? אז אתם יכולים להימנע מכל החסרונות האלה, וזה לא כל כך קשה- כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא מקום וגופי תאורה שיחמיאו לכם. הימנעו מתאורה קשה שמטילה צל על הפרצוף שלכם או כזאת שמשנה צבע. הכי טוב להציב את עצמכם מול חלון עם אור טבעי, או בחוץ, לא במקום שמסנוור אתכם לחלוטין.

תהיו אתם עצמכם


האותנטיות שלכם יכולה להיות מושכת, ולגרום לאנשים בצד השני להבין טוב יותר מי אתם- וכך גם לרצות להכיר אתכם. חיוך טבעי וחמים יגרום לכם להיראות חיוביים ונגישים וזה עדיף על פני פרצופים מאולצים. תנו לאישיות שלכם לצאת החוצה, ואתם תראו שבתוצאה הסופית אתם תיראו נינוחים ומושכים בפרופיל שלכם באתר.

איכות צילום והעלאה גבוהה


תמונות מפוקסלות זה מאוד תחילת שנות האלפיים. אנחנו כבר לא שם- לכל אחד בכיס יש מצלמה איכותית שיכולה להוציא תמונות באיכות גבוהה שיראו את הפרצוף שלכם כמו שהוא. ודאו שהתמונה מפוקסת, חדה וברורה, ושלא מצמצתם או זזתם. אתם יכולים גם לרטש קצת את התמונה עם פילטר מובנה בטלפון, אבל כמובן להימנע מעריכת יתר שתרגיש לא טבעית.

לא לתמונות קבוצתיות


יש אנשים שחושבים שלהוסיף תמונה עם החבר הכי טוב שלהם יעלה את המניה שלהם. אז לא, ממש לא מומלץ להוסיף תמונות קבוצתיות, ולו בגלל שזה עלול לבלבל. אתם לא רוצים שהפרטנר הפוטנציאלי יחשוב שמי שהוא מדבר איתו הוא בעצם החבר שעומד לידכם...תמונת הפרופיל שלכם צריכה להציג אך ורק אתכם.

מה ללבוש?


פה זה עלול להיות טריקי, כי יש כמה גישות. יש שאומרים שצריך להתלבש בשביל להרשים, ותמונה בחליפה או חולצה מכופתרת יכולה לעשות רושם ראשוני נהדר. לחילופין, יש שטוענים שדווקא לבוש יומיומי פשוט ונינוח יכול לגרום לאנשים להרגיש שיהיה קל יותר להתחבר אליכם. אנחנו אומרים- לכו על האמצע. אל תוסיפו תמונה מחתונת המאה בלוס אנג'לס אבל אל תצלמו את עצמכם בחולצת סוף מסלול מרופטת ובוקסר. תמצאו את הבגדים שמחמיאים לכם, כולל הגזרה והצבע, ותצטלמו איתם. 
תמונה עדכנית

טוב, זה אמור להיות משהו שהוא מובן מאליו, אבל מסתבר שזה לא מובן מאליו לכולם- אתם צריכים שהתמונה תהיה עדכנית. לא תמונה שלכם מלפני עשור, גם אם נראיתם יותר טוב. לא תמונה שלכם מלפני שהקרחתם. בקיצור, הבנתם את הנקודה. התמונה צריכה לשקף את איך שאתם נראים עכשיו, ואנחנו בטוחים שאתם נראים נהדר.

אתר היכרויות מומלץ


עכשיו אחרי שיש לכם את כל הטיפים שיעזרו לכם לצלם את תמונת הפרופיל המושלמת לאתר היכרויות, הגיע הזמן למצוא את האתר האידיאלי לחיפוש קשרים. בדייט מי תוכלו ליהנות מפלטפורמה נוחה עם פרופילים של שלל אנשים מעניינים שמחפשים את אותם דברים כמוכם. מוזמנים להירשם וליהנות מחוויית הדייטינג האולטימטיבית.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
מה זה קשר לא מחייב

סצנת ההיכרויות של ימינו היא דבר מורכב. מה ההבדל בין יזיזות לקשר "אמיתי"? ומה זה אומר "קשר לא מחייב"

התאמה זוגית טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם

5 טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם כמו כפפה ליד! מעבר למאמר >>

ממה להיזהר באתרי הכרויות

ממה להיזהר באתרי הכרויות? עברו למאמר הבא ותוכלו לגלות בעזרת המדריך שלנו >

חמים באתר
2

Sheli, רווק/ה, 20

אופקים אופקים

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נעמה, גרוש/ה, 48

קרית עקרון קרית עקרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

פיירמן, רווק/ה, 23

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הארלי❤️, גרוש/ה, 35

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Hodi, רווק/ה, 29

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גורדן, רווק/ה, 21

קרית שמונה קרית שמונה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Rim, גרוש/ה, 46

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחר, רווק/ה, 21

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נופר, רווק/ה, 18

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דניאל, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גיא 25, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, גרוש/ה, 51

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יעלי89, רווק/ה, 43

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

😇Noy, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם