שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > מפגשים דיסקרטיים

מפגשים דיסקרטיים

העולם מלא בהזדמנויות שרק מחכות שתיענו להן, וכן - אנחנו מתכוונים גם להזדמנויות רומנטיות ומרגשות. כולנו רוצים לאהוב ולהרגיש נאהבים, כולנו זקוקים מדי פעם להקלה מחיי היומיום, ולכולנו מגיע ליהנות ממפגשים עם אנשים אחרים. יש הרבה מאוד דרכים לנצל את ההזדמנויות האלה, כשאחת מהן היא לנהל קשרים דרך מפגשים דיסקרטיים יותר. זאת דרך לטפח אינטימיות מחוץ למערכת היחסים המסורתית שכולנו מכירים. אז מהם היתרונות של מפגשים דיסקרטיים, למי זה מתאים ואיך לנהל את זה כמו שצריך? בואו נסקור כמה טיפים עבורכם ממש כאן.

 

מה היתרונות של מפגשים דיסקרטיים?


אנשים בוחרים באופציות המפגשים הדיסקרטיים בזכות היתרונות הרבים שהדבר מציע להם, לגברים ולנשים כאחד. יתרון ראשון הוא החופש, גם ברמה הפרקטית וגם בתחושה. פלטפורמות המציעות היכרויות לגברים ונשים באופן דיסקרטי יכולות להעניק לכם את החופש לחקור את הרצונות והתשוקות השונים שלכם, ולהתחבר לאנשים שחושקים באותם דברים כמוכם, וזאת בלי מגבלות, ציפיות ושיפוטיות. החופש הזה יכול לאפשר לכם לייצר קשרים אמיתיים ואותנטיים בהם שני הצדדים נהנים ויש הדדיות.

מפגשים דיסקרטיים הם אידיאליים עבור כל מי שרוצים להגשים את הפנטזיות שלהם במסגרת סביבה בטוחה ופרטית. לא תמיד קשרים רגילים מאפשרים את המרחב הזה, וכשאתם בוחרים דווקא בהיכרויות דיסקרטיות אתם פותחים פתח למסע לגילוי עצמי, הרפתקאות חדשות ושלל דברים שלא חוויתם בעבר, ביחד עם אנשים שמוכנים לצאת אל המסע הזה ביחד איתכם ורוצים לחקור זאת גם כן.

עוד יתרון משמעותי הוא הפרטיות. לא כולם אוהבים או יכולים להיפגש בצורה פומבית וגלויה לעין, מסיבות כאלה ואחרות. כשאתם בוחרים במפגשים דיסקרטיים, אתם יכולים לשמור על הפרטיות והסודיות הנדרשת, דבר שפגישות רגילות לא יכולות לספק לכם. לא רק ששני הצדדים זוכים לפרטיות שמייצרת אינטימיות, זה גם מאפשר לכם להרגיש בנוח ולהיות בטוחים יותר- מה שבסוף מוביל לפתיחות בקשר עם השותפים שלכם.

 

למי מתאים לצאת למפגשים דיסקרטיים?


בחירה בהיכרויות דיסקרטיות יכולה להתאים לסוגים שונים של אנשים. מפגשים אלה יכולים לתת מענה למגוון רחב של אנשים להם יש צרכים והעדפות שונות. זה יכול להתאים לגברים ונשים עם קריירות עמוסות, שעסוקים בטרדות היומיום ואין להם זמן בלו"ז לדייטים מסורתיים או את האנרגיה הנחוצה לכך. באמצעות מפגשים דיסקרטיים הם יכולים ליהנות ולא לוותר על הרצון לאינטימיות. גם אנשים שנמצאים במערכות יחסים אחרות אך מעוניינים בריגוש או הגשמת פנטזיה מחוץ לקשר העיקרי שלהם, יכולים להרוויח ממפגש דיסקרטי אחת לתקופה.

גברים ונשים רווקים שמעוניינים לבחון את המיניות שלהם או מעוניינים בקשרים קצרי טווח ללא מחויבויות רגילות, יכולים ליהנות מהחופש שמפגשים מסוג זה מציעים להם. כך גם כל אלו שנמצאים במצבים רגישים מבחינת הפומביות שלהם, לדוגמא אנשי ציבור או כאלה בעלי אורח חיים לא שגרתי. בסופו של דבר, פגישות היכרויות דיסקרטיות יכולות להתאים לכל מי שמחפש קשר אמיתי, ללא קשר למצב היחסים, הרקע או אורח החיים שלו.

 

איפה אפשר למצוא מפגשים דיסקרטיים?


אם אתם מעוניינים בסוג מסוים של קשר, לא תמיד קל למצוא אותו כי אין לכם דרך לדעת במה מעוניין האדם שמולכם. לכן פלטפורמות ייעודיות לכך הן הפתרון האידיאלי. אתרי היכרויות דיסקרטיות הם דרך טובה לייצר מפגשים דיסקרטיים עם אנשים שרוצים זאת גם. התקשורת היא המפתח כאן - חשוב לוודא שזה מה שהפרטנר רוצה גם כן ולעשות תיאום ציפיות, כך שהמפגש יהיה נעים לשני הצדדים.

 

היכן יכולות להתקיים פגישות היכרויות דיסקרטיות?


עכשיו אנחנו מגיעים לחלק הפרקטי. איפה אפשר לקיים מפגשים דיסקרטיים מהסוג עליו אנחנו מדברים? יש לכך כמה אופציות. אופציה אחת היא כמובן בבית של אחד מהצדדים. מפגש בפרטיות הבית יכול לספק עבורכם סביבה אינטימית ונוחה. אופציה נוספת היא מלון, צימר, אכסניה או דירת אירוח. כך אתם גם יכולים ליהנות מהפרטיות וגם זה יכול להציע לשני הצדדים אנונימיות נדרשת. מדובר גם בסביבה ניטרלית שלא מצריכה מכם להכניס אנשים זרים לבית שלכם והפוך.

מפגשים דיסקרטיים אפשר לקיים גם בחוץ. אפשר למצוא פינות שקטות ומבודדות בפארקים, חוף ים וכדומה. אם אתם מרגישים עם כך בנוח- מדובר באופציה הרפתקנית וכיפית.

בנוסף, אנחנו מזכירים לכם שכיום בעידן הדיגיטלי לא תמיד צריך להיפגש פיזית כדי לנהל קשר אינטימי. אפשר ללכת על התכתבויות, שיחות וידאו וכדומה שלעיתים יכולים לספק את הצרכים שלכם וזאת מבלי שאפילו יצאתם מהבית!

 

טיפים למפגשים דיסקרטיים מוצלחים


מתכוננים לצאת למפגש דיסקרטי? הנה כמה טיפים כדי להפוך אותו למוצלח.

1. תקשורת כנה ופתוחה: חשוב מאוד לקבוע ציפיות וגבולות ברורים עם הפרטנר שלכם לפני הפגישה ותוך כדי הפגישה, כדי להבטיח את זה ששני הצדדים ירגישו בנוח ויצפו לאותו דבר.

2. כיבוד הפרטיות: מפגש דיסקרטי אומר שלפחות צד אחד רוצה לשמור על פרטיות. לכן חשוב לכבד את הפרטיות, לא לשתף אחרים על פרטי המפגש, לא לתעד אותו וכדומה.

3. לחיות בהווה: חשוב להיות נוכחים ולחיות בתוך הרגע, להיות קשובים לצרכים שלכם ושל הפרטנר ולייצר מפגש אותנטי. ככה שניכם תוכלו ליהנות הרבה יותר.

4. לא להילחץ: לפעמים לפני מפגש דיסקרטי אנשים נוטים להילחץ, אך אנחנו פה בשביל להגיד לכם שאין צורך. תזרמו, תקשיבו לאחר, ותזכרו שגם אם בסוף אין ביניכם כימיה- זה לא נורא, ותוכלו לנסות שוב עם פרטנר אחר!

 

לסיכום

מפגשים דיסקרטיים יכולים להציע לגברים ונשים הזדמנות ייחודית לחוויות מרגשות. דייט מי יכולה להיות פלטפורמה נהדרת לפגוש פרטנרים ששותפים לתשוקות ולרצונות שלכם. האתר מאגד בתוכו אנשים שישמחו לדבר ולהיפגש איתכם, כך שתוכלו לחקור יחדיו את העולם החדש הזה יחדיו וליהנות באופן פרטי, סודי ובטוח.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך להתנהל בעולם ההיכרויות הווירטואלי ולהישאר בחיים

אם אתם עדיין מרגישים קצת לא בעניינים, אל דאגה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשרוד את ג׳ונגל הפ

מה זה יזיזות - המדריך המלא

האם איי פעם שאלתם את עצמכם מה זה בעצם קשר "יזיזות"? חשוב להבין מה המשמעות האמיתית של קשר מזדמן ומה כ

הכרויות לאקדמאים

גם אקדמאים ראויים למצוא אהבה וזוגיות. כאן תמצאו את כל המידע על הכרויות לאקדמאים.

חמים באתר
2

Sheli, רווק/ה, 20

אופקים אופקים

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

noamamram79, רווק/ה, 24

אופקים אופקים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 28

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורה, גרוש/ה, 48

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נטוש, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שירה, רווק/ה, 21

אילת אילת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

MROSIA, רווק/ה, 25

נצרים נצרים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Asafn, גרוש/ה, 53

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אתי, גרוש/ה, 50

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הדס, רווק/ה, 23

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מור, גרוש/ה, 34

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יויו, רווק/ה, 34

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם