שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > יתרונות של אתרי הכרויות

יתרונות של אתרי הכרויות

בניגוד ללפני עשור או שניים - אתרי הכרויות הם כבר ממש לא ל"נואשים". בתקופתנו - בעיקר מאז נכנסה הקורונה לחיינו - מספר המשתמשים ביישומים האלו הולך וגדל, ורוב הישראלים הרווקים כבר התנסו באתר או באפליקציה זו או אחרת. בארה"ב, למשל, לפחות 30% מהאוכלוסייה השתמשו בעקביות באפליקציית או באתר היכרויות בשלב מסוים של חייהם. 

אבל, מה הם היתרונות של אתרי הכרויות? אם נסכם את התשובה בשתי מילים - כי זה עובד. איך בדיוק? קראו את המאמר הבא כדי לדעת עוד על היתרונות המדהימים שיש לשימוש באתרי הכרויות למחפשי הזוגיות. 

יתרון מס' 1: זה קל 


כדי להירשם או לאתר הכרויות, כל מה שאתם צריכים זה חיבור לאינטרנט ומחשב/טלפון - בסיסי להפליא. אתם מורידים את היישומון הנבחר, או נרשמים לאתר האינטרנט - ואתם בפנים.
השלב הבא הוא להגדיר את הפרופיל - הכולל מידע אישי, תחביבים, אמונות ותיאור של מה מחפשים. כמובן, יש להוסיף תמונות טובות של עצמכם, בכל מיני פוזיציות שונות - משיכה ראשונית היא חלק גדול מהעניין. 
לאחר שכתבתם את הפרופיל, אתם מגיעים לחלק הכיף - ההחלקה! באפשרותכם להחליק ימינה או שמאלה, תלוי במידת ההתעניינות שלכם. 
לאחר מכן, מתחילים עם שיחה עם מישהו - דבר שקל הרבה יותר לעשות מאשר "בחיים האמיתיים". יש לכם זמן תגובה, הצד השני לא שם כדי לקרוא את תנועות הגוף שלכם אם אתם עצבניים - אתם יכולים להיות מי שאתם רוצים! (למרות שעדיף שתהיו עצמכם, כדי למצוא התאמה טובה). ככה פשוט, ככה קל.

יתרון מס' 2: הגדלת ההסתברות למצוא בני זוג


היכרויות באינטרנט היא דרך מצוינת למצוא את הנפש התאומה שלכם - או אפילו "סטוץ" ללילה אחד, אם זה מה שאתם מחפשים. 
בכל יום מצטרפים אנשים חדשים, יש עניין, תנועה… כל אלו מגדילים את הסיכויים שלכם למצוא בני זוג - בעיקר אם עברתם את הגיל של הבילויים במועדונים, והתקבעתם כבר במקום עבודה ועיר מגורים ספציפית. כמו כן, אפליקציות רבות נותנות אפשרות להכיר אנשים ממקומות רחוקים יותר - כאלו שלעולם לא הייתם פוגשים ב"חיים האמיתיים", אבל הם דווקא הכי מושלמים עבורכם. 

יתרון מס' 3: נוחות מקסימלית 


אחד היתרונות של היכרויות באינטרנט הוא שאתה יכול לגשת אליהם בכל שלב של היום - עם הקפה בבוקר, בעבודה, בשירותים, במועדון…
עוד אלמנט של נוחות הוא העובדה שאתם בוחרים עם מי לדבר ועם לא. אתם יכולים להתחיל ולסיים שיחות, כמו גם לחסום את אלה אשר מתבררים כמטרד. ואם כבר נגענו בנקודה זו - יש ממה להיזהר באתרי הכרויות, ויש אנשים שמשתמשים בהם לרעה - הם לרוב נחסמים, אבל צריך להיות עם יד על הדופק! 

יתרון מס' 4: המחיר!


אמנם אין מחיר לאהבה - אבל הכרויות באינטרנט הן חסכוניות יחסית. מלבד החיבור לאינטרנט ודמי המנוי, שאינם חובה, אין לכם הוצאות אחרות - אלא אם כן זה ימשיך לדייט כמובן (הלוואי!) ואז תצטרכו לשלם על מונית ודרינק. 

יתרון מס' 5: קל יותר לקבל דחייה 


לפני שהמציאו את אתרי הכרויות, הייתם צריכים לפנות לזרים בברים כדי להשיג דייטים. ורוב הפעמים - קיבלתם חווית דחייה! זה בלתי נמנע, ומאוד לא נעים. אם מישהו מהאתר או באפליקציה דוחה אותך בשלב התכתבות - זה לא משנה, זה לא אישי - אתם אפילו לא מכירים. הרבה יותר קל לקבל את הדחיות הללו. 

יתרון מס' 6: מתאים גם לביישנים 


לא כולם מרגישים בנוח לגשת לזרים בבר, במסיבה או ברחוב. חלק מאיתנו פשוט ביישנים יותר, או רגישים מאוד לדחייה ולשתיקות מביכות. הכרויות דרך המסכים מאפשרת לכם להישאר "מאחורי הקלעים", בלי לשים את עצמכם בחוץ - עד רגע הדייט כמובן, אבל אם דיברתם תקופה אז זה אולי יכול להיות פחות מלחיץ, כי אתם כבר מכירים. 

יתרון מס' 7: חיסכון בזמן 


יתרון נוסף של היכרויות באינטרנט הוא שהן עשויות לחסוך לכם זמן. מכיוון שיש גישה למגוון רחב של אנשים - ניתן לבחור למי אתם הכי רוצים להקדיש זמן. זאת, בהשוואה לסיטואציה חברתית בה אתם מתחילים עם מישהו, וצריכים לתת תשומת לב לפקטורים או אנשים אחרים שנמצאים באירוע. 

יתרון מס' 8: נלחמים בבדידות


מרגישים קצת בודדים הלילה? אם כן, אתם לא לבד. סקר חדש של CIGNA Health מראה כי 1 מכל 3 אמריקאים סובל מבדידות - והמספרים רק עולים ועולים. 
פתיחת אתר ההיכרויות שלכם בשעות הלילה, השעות הבודדות, בהן אתם רק מייחלים למילה טובה או לשיחה - יכולה ממש להציל לכם את המצב רוח. במידה ואתם כנים עם הצד השני, אפשר לדבר על מגוון נושאים: שיחות נפש, דייטים עתידיים, תוכניות לעתיד, סדרות מומלצות בנטפליקס… ולפני שאתם שמים לב, הם שולחים לכם הודעת "בוקר טוב" ואתם מתחילים את היום קצת אחרת. והכל בגלל האתר! 

כמה מילים לסיכום… 

אתם כל היום עם הטלפון שלכם, אנחנו יודעים. יש לזה יתרונות - ככה יותר קל לפתוח את אתר ההכרויות האהוב עליכם לאורך כל היום. הרי אתם במילא שם.
אם אין לכם עדיין אתר הכרויות אהוב - הרשו לנו להכיר לכם את דייט מי. אם אתם מחפשים מקום להתחיל לצלול לתוך סצנת הדייטינג - זה המקום האידיאלי עבורכם להתחיל. בעזרת טכנולוגיה חדשנית, האתר ימוצא לכם את ההתאמה המושלמת- לא משנה מה ואת מי אתם מחפשים! מומלץ מאוד למתחילים במסע שלהם. 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
הכרויות לאקדמאים

גם אקדמאים ראויים למצוא אהבה וזוגיות. כאן תמצאו את כל המידע על הכרויות לאקדמאים.

איך להתנהל בעולם ההיכרויות הווירטואלי ולהישאר בחיים

אם אתם עדיין מרגישים קצת לא בעניינים, אל דאגה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשרוד את ג׳ונגל הפ

טיפים להכרויות במקום חדש

הכנו עבורם 5 טיפים להכרויות במקום החדש, עברו למאמר >>

חמים באתר
2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אילנה, גרוש/ה, 41

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אתי, גרוש/ה, 50

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דנה מזרחי, רווק/ה, 25

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עומרי, רווק/ה, 21

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יעלי89, רווק/ה, 43

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הילה, רווק/ה, 41

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחף, רווק/ה, 26

קדימה קדימה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, רווק/ה, 32

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ishai, רווק/ה, 23

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמרית, רווק/ה, 38

כפר סבא כפר סבא

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורלי, גרוש/ה, 38

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yuval Amitay, רווק/ה, 21

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם