שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > הכרויות לקשר מזדמן אחרי מערכת יחסים ארוכה

הכרויות לקשר מזדמן אחרי מערכת יחסים ארוכה

הסקס הראשון אחרי פרידה קשה הוא לא דבר פשוט - גם כשמדובר בסטוץ או קשר מזדמן. אולי גם אתם חוויתם את תרחיש האימה המוכר והידוע, בו סטוץ אחרי פרידה פשוט "שבר" אתכם. 
מה שלא יהיה - אתם תהיו חייבים להתגבר על זה ולעבור הלאה. סטוצים, מערכות יחסים לטווח קצר יכולים להיות דרך נפלאה לזרז את תהליך ההלחמה מהפרידה - ולא להפוך לסיוט נוסטלגי, בו אתם עסוקים בהשוואות בלתי נגמרות. איך? עם הלך רוח והכוונה נכונים. קבלו את המדריך של דייט מי לסטוצים אחרי סיומה של זוגיות ארוכה. 

חישבו: האם אתם מוכנים? 


כאמור, יש האומרים כי הדרך הכי טובה להתגבר על אקסים (במיוחד אם הפרידה הייתה מכוערת) היא להיכנס מתחת לסדינים של מאהבים חדשים. אבל יש מי שלא מסכים ואומר כי דווקא להדחיק את כל הרגשות המורכבים של הפרידה בעזרת סטוץ יכולים להוביל לכאבי לב מיותרים. חישבו על זה: מה אתם חושבים בנושא? האם אתם עדיין כואבים? או שאתם מוכנים לעבור הלאה? 
איך תדעו שאתם מוכנים? יש לנו טיפ: כשתהיו מסוגלים לחשוב על קיום יחסי מין בלי לחשוב איך היה סקס עם בן או בת הזוג שנפרדתם מהם, זה אומר שאתם מוכנים. 

קבלו את החרדה והבלבול - אל תכחישו אותם


אפילו אם מערכת היחסים הייתה לא מאוד ארוכה, אפילו שכבר ידעתם מראש שזה לא ממש הולך למקום - יש פרידות שמשאירות אתכם מרוסקים. אנחנו יודעים מניסיון. לפעמים זה לוקח הרבה יותר זמן ממה שחשבתם, והרגשות שלכם מציפים אתכם בכל פעם שאתם חושבים עליהם - ממש כמו התקף חרדה, המתעצם שפוגשים פרטנרים פוטנציאלים שהם פשוט לא הם. 

מלבד רגשות לא פתורים כלפי האקס, יש סיבות נוספות בגינן אנשים חוששים מסקס אחרי פרידה: דימוי גוף, טריטוריה לא מוכרת, לא יודעים מה הצד השני אוהבים, איך זה יהיה - וכמובן, הפחד מלהיות פגיעים בסיטואציה אינטימית. 

חפרו עמוק יותר, ותנסו להבין איך אתם מרגישים ומה מדאיג אתכם. תנסו להבין מאיפה זה בא. שאלו את עצמכם אם משהו מטריד אתכם, אולי אתם חוששים שהצרכים שלכם לא ייענו, או שזה לא האדם הנכון לעשות את זה איתו. הכירו את עצמכם מספיק טוב כדי לזהות איך אתם באמת מרגישים. 

תמצאו את האדם הנכון


למרות שזה עשוי להיות מפתה לאמץ את החופש החדש שלכם על ידי החלקה ימינה על הפרופיל הראשון שאתם רואים שקצת מצא חן בעיניכם - אנחנו לא ממליצים לצאת לסטוץ של לילה אחד בזמן שאתם עדיין מתאבלים על מערכת היחסים שלכם. 
הסיבה לכך היא שבפעם הראשונה שאתם מקיים יחסי מין אחרי פרידה גדולה, הנטייה היא לרצות להפוך את הקשר הקצרצר הזה למערכת יחסים - הבחירות שאנו עושים מיד לאחר פרידה הן לעתים קרובות בחירות לא בריאות.


במקום זה, מספיק לשאול 'האם אני מרגיש בסדר עם האדם הזה?' אתם לא חייבים להיות מאוהבים בהם, אבל אתם צריכים להיות בטוחים שאתם רוצים את החוויה הזו עם האדם הזה - וכי אתם יכולים פגיעים, ושהצרכים המיניים שלכם יענו על ידיהם. 

תרגיעו עם הציפיות 


סקס יכול להיות מרגש, כיפי ומספק – אבל הוא גם יכול להיות בינוני ביותר. מערכות יחסים ארוכות טווח עשויות לגרום לנו להרגיש שחיי הרווקות יהיו הרפתקה אורגזמית אחת גדולה – אבל במציאות, גם חיי הרווקות יכולים להיות מאכזבים. הטיפ שלנו הוא לא לצפות  ליותר מדי מהמפגש הסקסי הראשון שלכם. 
זה לא חייב להיות סקס מושלם או חוויה מדהימה, זה פשוט צריך להרגיש מספיק טוב. סקס טוב באמת מגיע מתוך היכרות מינית. פשוט תרגעו, ותהנו מהרגע. 

אם אתם רוצים ללכת על זה - לכו על זה 


בניגוד לכל מה שכתבנו כאן - לפעמים, אחרי מערכת יחסים ארוכה, אתם פשוט צריכים סקס. יש אנשים שפרידה היא עניין גדול עבורם, ויש כאלו שלא עושים עניין - וזה בסדר. זה גם מאוד תלוי מערכת היחסים שממנה יצאתם. אם הייתם הצד הלא מרוצה, זה שיזם את הפרידה - יכול להיות שלא תתאבלו עליה - וסטוץ עם מישהו חדש זה בדיוק מה שהייתם צריכים. אל תרגישו אשמה על זה.  

אמרו מה אתם מחפשים מראש 


במידה ואתם אחרי פרידה, ומחפשים קשר לא מחייב דרך אפליקציה או אתר הכרויות - רשמו זאת בפרופיל שלכם. אולי עברו שנים רבות מאז שהייתם רווקים - אבל זה לגמרי מקובל. 
כמו כן, היום יש אתרי הכרויות לגברים ולנשים שמחפשים קשרים פחות רציניים. יש גם אתרים שמצהירים על עצמם כי הם מיועדים להכרויות לכל מטרה - כמו דייט מי, למשל. דייט הוא אתר הכרויות ישראלי, שחרט על דגלו להתאים למשתמשים שלו את הפרטנרים המדויקים להם, תוך כדי השריית תחושה נוחה - שבאתר הזה אתם יכולים מי שבא לכם, מבלי להתנצל. ככה, במידה ואתם מחפשים סטוץ או קשר רציני לאחר פרידה ממערכת יחסים ארוכה - יש לדייט מי מענה על הכל! בנוסף - ההרשמה לאתר היא בחינם. מה עוד צריך?
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך לגרום לדייט שלכם להיות מוצלח

הכנו עבורם מדריך איך לגרום לדייט שלכם להיות מוצלח, עברו למאמר >>

איך להתנהל בעולם ההיכרויות הווירטואלי ולהישאר בחיים

אם אתם עדיין מרגישים קצת לא בעניינים, אל דאגה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשרוד את ג׳ונגל הפ

רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף

מחפשים רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף? הכנו עבורכם את המדריך המלא שיעזור לכם לבחור מה לעשות בחורף שי

חמים באתר
2

Asafn, גרוש/ה, 53

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גורדן, רווק/ה, 21

קרית שמונה קרית שמונה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יויו, רווק/ה, 34

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Mate, פרוד/ה, 40

חיפה חיפה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, רווק/ה, 32

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמש, גרוש/ה, 43

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אילנה, גרוש/ה, 41

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ettibens, רווק/ה, 33

אילת אילת

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחף, רווק/ה, 27

קדימה קדימה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 27

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרון, פרוד/ה, 29

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורלי, גרוש/ה, 38

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לירז🌅🌸🦋🍀, רווק/ה, 28

באר יעקב באר יעקב

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם