שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > רעיונות לדייטים מגניבים

רעיונות לדייטים מגניבים


לצאת לדייט זו הזדמנות טובה להכיר טוב יותר את הבן אדם שנמצא איתכם, וליצור איתו חוויות משותפות, שאולי יובילו בהמשך לחוויות נוספות. בין אם אתם מתכננים דייט ראשון ומרגש, ובין אם אתם נמצאים בשלב מתקדם יותר ופשוט רוצים רעיונות מגניבים לדייטים יוצאי דופן - אנחנו פה בשביל לתת לכם השראה לפעילויות שיהפכו את הזמן שלכם יחדיו לבלתי נשכח.

 

דייט בטבע


הטבע ידוע בתור הלוקיישן המושלם לפגישה רומנטית, כי הוא מציע לכם רוגע ופסטורליות שיכולים לעזור מאוד לדייט להרגיש נעים ונוח, מה שמאפשר לשני הצדדים להיפתח ולהתחבר יחדיו. יש המון סוגים של דייטים בטבע שאפשר לבחור מבניהם. אפשר לבחור במסלול הליכה כיפי מחוץ לעיר ולעשות פיקניק בעצירה כלשהי בדרך. אם אתם רוצים ללכת על משהו אתגרי יותר- גם שיט קיאקים הוא אופציה נהדרת. עקבו גם אחר כך תצפיות כוכבים במקומות כמו מצפה רמון, שיאפשרו לכם לראות את הקסם שיש בשמי הלילה יחדיו. בקיצור, האפשרויות הן אינסופיות, והן מייצרות חוויות חד פעמיות שיישארו איתכם. הרבה יותר כיף מסתם דייט בבית קפה אה?

 

חוויות קולינריות מרגשות


אוהבים אוכל? טוב, מי לא? לכן חוויות קולינריות שונות יכולות להיות רעיונות טובים לדייטים. אבל אנחנו לא מדברים על הפסטה הרגילה במסעדה הקרובה לביתכם- אנחנו מדברים על משהו הרבה מעבר לכך. זה יכול להיות סדנת בישול ייחודית, לדוגמה סדנה הכנת סושי או סדנת הכנת פיצות. אתם יכולים ללכת לסיור טעימות באחד מהשווקים הגדולים בארץ, שיפתחו לכם את הראש וגם את התאבון ויכירו לכם מטעמים שלא חשבתם עליהם אפילו. אפשר גם ללכת על חווית גורמה ייחודית במסעדת שף, עם ארוחת טעימות אינטימית. המסע הקולינרי שתבחרו יהיה מצע נהדר לדייט ייחודי ומקורי.

 

טיול במוזיאון


רובנו הולכים למוזיאונים רק כשאנחנו בחו״ל. אבל גם בארץ יש לנו הרבה מאוד מוזיאונים שיכולים להיות דרך נהדרת לבלות את הדייט הבא שלכם. אתם יכולים ללכת למוזיאון אומנות ולהתבונן על היצירות השונות יחדיו ולראות מה אתם חושבים עליהן. אפשר ללכת לסיור מודרך במוזיאון היסטורי שיעשיר אתכם וייתן לכם המון על מה לדבר. מוזמנים לחפש גם תערוכה אדג׳ית שתהפוך לחוויה שאתם לא תשכחו במהרה. כך אתם גם לומדים משהו, וגם מייצרים רגעים משותפים ביניכם.

 

לונה פארק או מתחם משחקים


חשבתם שלונה פארק הוא רק לילדים? תחשבו שוב. כל גני השעשועים ומתחמי המשחקים השונים יכולים לעזור להוציא את הילד שבתוככם החוצה ולגרום להנאה רבה. אם זה בחוויות מלאות אדרנלין כמו רכבות הרים, ואם זה במשחק הוקי אוויר במתחם עם אורות פלורסנטיים- לא יהיו לכם שתיקות מביכות לרגע, והדייט הזה יהפוך ליום כיף מרגש. את החוויה אפשר לסיים בארוחה קלאסי של נקניקיה בלחמנייה או המבורגר עם צ׳יפס, כדי שתחזרו עוד יותר לרגעים הנוסטלגיים של הילדות שלכם.

 

חדרי בריחה


מכירים את זה שאתם בדייט ורק רוצים לברוח? אוקיי, אז לא לזה אנחנו מתכוונים. אנחנו מדברים על חדרי בריחה, שהם חדרים שיש בהם שלל חידות שצריך לפתור כדי לפצח את הקוד לחדר ולצאת ממנו. יש שלל כאלה שפרוסים בכל רחבי הארץ והם מספקים עבורכם שעה שבה אתם מרגישים כמו כוכבים בסרט הוליוודי מותח. חוויה כזאת יכולה לייצר חיבור בינכם לבין הפרטנר שלכם, ולבחון את הכימיה שלכם. מה שבטוח הוא שאחרי שתצאו יהיה לכם הרבה דברים לצחוק ולדבר עליהם, והמשך הדייט יהיה רגוע ונעים.

 

דייט אומנותי


יש לכם או לפרטנר תחביבים יצירתיים? או שאתם רוצים לפתח כמה? אפשר לבחור ללכת לדייט יצירתי במיוחד, אם זה בסדנת קרמיקה שבה תכינו תוצר סופי מהמם או קורס ציור חפצים דוממים בו תלמדו לחקות את קערת הפירות שעומדת מולכם. גם אם אף פעם לא ציירתם- מדובר בחוויה שתעזור לכם להתנסות במשהו חדש, ואם נכשלתם נחרצות- לא נורא, העיקר שהיה מצחיק.

 

טיול בגן חיות


אוהבים בעלי חיים? זה הדייט בשבילכם. קחו את הפרטנר שלכם לכמה שעות בגן חיות וחקרו את בעלי החיים השונים שנמצאים שם. לכו לאזור האוסטרלי להתבונן על קנגורו קופץ, לטפו והאכילו עיזים בפינת החי והביטו בהשתאות על הפילים הענקיים שמשחקים אחד עם השני. מדובר בחוויה שלא חווים לעיתים קרובות, לכן זה יכול להיות מרענן במיוחד לצאת לדייט שכולו על טהרת בעלי החיים והקסם שהטבע וכדור הארץ מציעים לנו. מוזמנים לארוז ציוד לפיקניק איתכם כדי לשדרג את החוויה!

 

דייט מגניב מתחיל בדייט מי


קיימים הרבה מאוד דייטים מגניבים שיכולים לעזור לכם לצאת מאזור הנוחות שלכם ולאמץ חוויות חדשות שייצרו זיכרונות ארוכי טווח לשני הצדדים. אם זה טיול בטבע או חדר בריחה מאתגר- אין ספק שזה יכול להיות מצע נהדר לפגישה שלכם. ואם יש לכם רעיונות לדייט אבל אין עם מי לצאת - זה הזמן להירשם לדייט מי, פלטפורמת היכרויות עם הרבה משתמשים שישמחו לדבר, להכיר ולהיפגש.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
טיפים להכרויות במקום חדש

הכנו עבורם 5 טיפים להכרויות במקום החדש, עברו למאמר >>

מה זה יזיזות - המדריך המלא

האם איי פעם שאלתם את עצמכם מה זה בעצם קשר "יזיזות"? חשוב להבין מה המשמעות האמיתית של קשר מזדמן ומה כ

הכרויות לאקדמאים

גם אקדמאים ראויים למצוא אהבה וזוגיות. כאן תמצאו את כל המידע על הכרויות לאקדמאים.

חמים באתר
2

Keshet, רווק/ה, 29

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אהרון, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יפיתי, גרוש/ה, 50

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עומרי, רווק/ה, 21

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

קורל, רווק/ה, 25

חולון חולון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

בני, רווק/ה, 22

בית שמש בית שמש

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרינוש, רווק/ה, 35

לוד לוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמרית, רווק/ה, 38

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאיקי, רווק/ה, 28

טירת כרמל טירת כרמל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הארלי❤️, גרוש/ה, 35

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הדס, רווק/ה, 23

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הילה, רווק/ה, 41

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מירבי, גרוש/ה, 28

בית שמש בית שמש

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תהלנוי, רווק/ה, 36

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמש, גרוש/ה, 43

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם