שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > מה זה יזיזות - המדריך המלא

מה זה יזיזות - המדריך המלא

האם איי פעם שאלתם את עצמכם מה זה בעצם קשר "יזיזות"? אולי שמעתם את המונח בשיחות של החבר'ה, ולא הייתם בטוחים למה הם מתכוונים. אולי, יש לכם מושג מעורפל על מושג היזיזות, ואתם מנסים לקבוע אם הוא נכון עבורכם. יכול להיות אפילו שמישהו או מישהי הציעו לכם להיות בקשר כזה - אבל לא אתם לא יודעים במה זה כרוך.

 כך או כך, על מנת לגרום לקשר יזיזות לעבוד כמו שצריך, חשוב להבין מה המשמעות האמיתית של קשר מזדמן מהסוג הזה - ומה כרוך בו. במאמר זה, ריכזנו עבורכם מספר שאלות נפוצות, במטרה לפזר את ענן הערפל סביב קשרי היזיזות - הנפוצים כל כך בימינו. 

מה זה יזיזות?


המושג "יזיזות" נועד לתאר מערכת יחסים, בה שני אנשים חווים אינטימיות פיזית זה עם זה, אך הם אינם מחויבים זה לזה בשום צורה. יש מי שיגיד שיזיזות משמעה "לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה". 
ברור, כי שני הצדדים של מערכת היחסים נהנים לבלות יחד, אבל מערכת היחסים שלהם אינה רומנטית ואין לה מחויבות.

האם קשר של יזיזות מתאים לי? 


אם אתם שוקלים להיכנס למערכת יחסים מבוססת-יזיזות, אתם צריכים להבין אם קשר מזדמן הוא באמת באמת בשבילכם. הדבר הכי חשוב שיקבע את זה הוא המידה בה חוסר המחויבות קורץ לכם. אולי בדיוק יצאתם ממערכת יחסים ארוכה, אולי חוויתם חוויה שלילית ואינכם מוכנים להיפתח רגשית, אולי אתם פשוט טיפוסים כאלו (כן, מזל קשת - אנחנו מדברים אליכם!), אבל משהו ביזיזות פשוט "עושה לכם את זה". וזה בעצם הפרמטר היחיד שאמור להנחות אתכם. 

ממה עדיף להימנע כאשר מקיימים בקשר יזיזות?


אחת הטעויות הכואבות ביותר שניתן לעשות בקשר יזיזות, הוא להסכים לסוג קשר כזה רק מפני שזה הדבר היחיד שהפרטנר שלכם מוכן לעשות איתכם. כלומר - שנכנסתם לקשר הידידות כי רציתם "משהו" עם בחיר לבכם, אבל  הוא הוא היא לא מעוניינים בכם מעבר לסקס. 
כדי להימנע מכאב לב בעתיד, עליכם להבין היטב על מה אתם "חותמים" כשאתם נכנסים לקשר של יזיזות,  כך שמערכת היחסים הזו לא תשאיר אתכם בתחושה לא חשובים או נאהבים. ותאמינו לנו, זו הרגשה נוראית! 

בעוד שזה בהחלט אפשרי עבור מערכת יחסים של יזיזים להפוך למשהו יותר עם הזמן - סביר להניח שאתם בדרך המהירה לשברון לב אם זו המטרה שלכם מלכתחילה.  הדבר נכון פי כמה אם אם הקשר המזדמן הזה מונע מכם להמשיך לחפש מערכת יחסים "רצינית" יותר, בכך שהוא ממלא לכם רובריקה רומנטית (שקרית, כאמור). בקיצור - שחררו. 
יש לכם עוד טיפים בשבילי?

שוב, חשוב לנו להדגיש - אם אתם רוצים להיכנס לקשר של יזיזות, חשוב שתעשו זאת אחרי שדיברתם על זה, ושהבנתם יחד מה זה אומר עבור שניכם. כדי לשמור על השקט הנפשי ולהמנע מאכזבות, הגדירו ציפיות מההתחלה ושמרו על שיחה פתוחה ומתמשכת כדי להבטיח ששניכם נמצאים על אותו הקו.
בשיחה, עליכם לדון באופי הקשר שלכם בפתיחות ובכנות. המשיכו  לקיים את קו התקשורת הפתוח הזה לאורך כל תקופת מערכת היחסים שלכם. כדי למנוע בלבול, רגשות פגועים וקריאה שגויה של אותות, עליכם להיות גלויים לחלוטין ובתיאום מוחלט זה עם זה לגבי הרגשות אחד של השני.

טיפ נוסף, הוא להכניס טוב טוב לראש כי האנשים איתם בקשר יזיזות הם לא בני הזוג שלכם -וזה לא תפקידם לענות על הצרכים הרגשיים שלכם, כפי שעושה בן זוג. כמו כן, יזיז או יזיזה בדרך כלל לא יוזמנו לאירועים ממשפחתיים או אפילו יציאה מהבית ל"דייט" אמיתי. כך, אתם לא תעלבו או תבואו אליהם בטענות שהם לא מתנהגים כבני הזוג שלכם. 
כמו כן, היינו ממליצים לכם על קביעת כללים וגבולות. כמו בכל אינטראקציה מינית, שמרו על דיאלוג פתוח על אילו התנהגויות מיניות מקובלות ומה מחוץ לתחום. באופן דומה, אם יש לכם מערכת יחסים אפלטונית מחוץ לחדר השינה, תצטרכו לקבוע קווים מנחים ברורים לאופן שבו תתקשרו – אם בכלל – כאשר אתם לא מכייפים בין הסדינים.

איפה אפשר למצוא יזיזים?


ניתן למצוא יזיזים בכל מקום. אנשים הם יצורים מיניים שאוהבים להיות אינטימיים אחד עם השני, ואל כן זה לא קשה. אנשים רבים מחפשים קשרי יזיזות באפליקציות השונות, שהן פתרון נהדר. הבעיה היא, שאנשים רבים באתרי ההכרויות השונים לא אומרים כי הם מחפשים קשר יזיזות - מחשש שלא יקבלו פניות. ואת האמת? הכרויות לגברים שמחפשים יזיזות לא צריכות להיות משהו מבייש ומביך, לדעתנו. זה פשוט משהו נורמלי שאנשים רוצים. 

כאן אתר ההכרויות "דייט מי" נכנס לתמונה. דייט מי הוא אתר הכרויות שמתאים לכם באופן את מה שאתם מחפשים - בין אם זה יזיז או יזיזה, או אפילו סתם מישהו ללכת איתו את הסרט החדש של "באטמן". עם דייט מי אתם לא מתנצלים על מה שאתם מחפשים - ולא על התשוקות והרצונות שלכם - אלא פשוט מדברים עם מי שבאותו "הראש" שלכם. איך? בעזרת טכנולוגיה פורצת דרך, שפותחה המשתמשים והרצונות שלהם בלבד. 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך להתנהל בעולם ההיכרויות הווירטואלי ולהישאר בחיים

אם אתם עדיין מרגישים קצת לא בעניינים, אל דאגה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשרוד את ג׳ונגל הפ

ספיד דייטינג כל מה שרציתם לדעת

רווקים, אבל מתוסכלים ממסע חיפוש הזוגיות? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. מציאת בן זוג בימינו יכולה להיות מש

קבוצות הכרויות בוואטסאפ

האם ידעתם כי אפשר להשתמש בוואטסאפ לצרכי הכרויות רומנטיות? כן כן, מה ששמעתם. רוצים לקרוא עוד? הכנסו ל

חמים באתר
2

עדיאל, רווק/ה, 36

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יעלי89, רווק/ה, 43

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

iardenw2, רווק/ה, 25

תל יצחק תל יצחק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מור, גרוש/ה, 34

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Tai, רווק/ה, 24

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לילו, גרוש/ה, 49

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 28

חיפה חיפה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

N.h, גרוש/ה, 48

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

noamamram79, גרוש/ה, 24

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נירו, גרוש/ה, 46

דימונה דימונה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תיתי, רווק/ה, 33

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רות, רווק/ה, 30

כרמיאל כרמיאל

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הדס, רווק/ה, 23

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 27

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם