שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > מה זה קשר לא מחייב

מה זה קשר לא מחייב

סצנת ההיכרויות של ימינו היא דבר מורכב. מה ההבדל בין יזיזות לקשר "אמיתי"? ומה זה אומר "קשר לא מחייב" - לדוגמא, אם מישהו כותב שהוא מחפש קשר כזה בפרופיל אתר ההכרויות שלו? 

על מנת להבין מה זה קשר לא מחייב ולראות אם זו הבחירה הנכונה עבורכם, כדאי שתדעו בדיוק במה כרוך קשר מסוג זה. על כן, גייסנו את כל הידע שלנו בנושא, על מנת לבחון את היתרונות והחסרונות של קשר לא מחייב - וכן נביא לכם טיפים כיצד להתנהל במערכת יחסים כזו. קריאה מהנה!

אז… מה ההגדרה של קשר לא מחייב? 


בבסיסו, קשר לא מחייב הוא סוג של מערכת יחסים בה שני אנשים מקיימים קשר פיזי גרידא זה עם זה; כלומר, שאין קשר רגשי ביניהם. במילים אחרות, הקשר מבוסס על אינטימיות מינית, והם לא מחויבים זה לזה בשום צורה.

כמו כן, בקשר לא מחייב אין חוקים לגבי היכרויות עם אנשים אחרים או לגבי התדירות בה אתם נפגשים, או על התחייבויות ארוכות טווח. בעוד שחלק מהזוגות שנמצאים בקשר לא מחייב יכולים לבלות כמו "זוג רגיל"– כלומר, הם יבלו זמן יחד, ילכו לארוחת ערב או יראו סרט בסוף שבוע – פעילויות אלה נוטות שלא להיות המוקד העיקרי של מערכת היחסים.

יתרונותיו קשר לא מחייב 


באופן כללי, הסידור זה עובד הכי טוב כאשר אתם לא מעוניינים במערכת יחסים, אך מעוניינים בהיבטים הפיזיים שלה: דהיינו, בסקס. אם יש לכם מעגל חברתי חזק ועבודה מספקת ו-"עמוסה", יתכן שתרצו להתחבר עם מישהו ברמה הפיזית בלבד ובשביל הכיף, ולא לחפש מישהו לטווח ארוך יותר. יתרונות נוספים של קשר לא מחייב: 

כשמו הוא - אתם לגמרי לא מחויבים.


אחד היתרונות של קשר לא מחייב הוא שבעוד שאתם זוכים ליהנות מקשר פיזי עם אדם אחר, אין תחושה של רצינות. התפקיד שלכם הוא לא של בן או בת זוג, ובמקום לספק הדרכה ותמיכה רגשית, הזמן שלכם יחד הוא פיזי בלבד וממוקד בכיף. אם אתם מסוג האנשים שלא מרגישים מוכנים להתמסד, זה יכול להיות מושלם עבורכם. 

תתארו לכם עולם יפה - ללא אשמה. 


באופן דומה, היבט חיובי נוסף של מערכת יחסים ללא מחויבויות הוא שאתם לא חייב להיות מונוגמיים. אם צץ פרטנר נוסף, אתם לא חייבים למי שאתם נמצאים בקשר כלום, ויש לכם את החופש לחקור כל הזדמנות אחרת. יתר על כן, ניתן אפילו לצאת עם כמה אנשים בו זמנית.

כיף, כיף, כיף.


זו הסיבה העיקרית בגינה אנשים נכנסים לקשר לא מחייב. יש בקשר לא מחייב משהו מין הריגוש - כשכל הקשור לחששות, בעיות ואי-הבנות (מה שמרכיב בדרך כלל מערכות יחסים אחרות) - נעלם. 

חסרונותיו של קשר לא מחייב 


על אף היתרונות הרבים, קשר לא מחייב לא מתאים לכל אחד - ויש לו חסרונות מובהקים. הנה כמה מהם. 

הנתיב המהיר לשברון לב. 


בקשר לא מחייב, אתם מסתכנים בפיתוח רגשות כלפי האדם השני - וזה יכול להיגמר במפח נפש, במידה והאהבה היא לא הדדית. אינטימיות יכולה להוביל לאהבה, לרצון במחויבות מהצד השני - הקרבה, הכיף, המגע.. זה מאוד מבלבל. 

תופס את "הרובריקה הרומנטית" בחייכם - עד שאולי תפסיקו לחפש את "האחד". 


חסרון נוסף של קשר לא מחייב הוא שהוא יכול להפריע לכם בחיפושים אחר משהו רציני יותר, אם זה שרצתה נפשכם. במילים אחרות, מכיוון שאתם מבזבזים את הזמן, המיקוד והאנרגיה שלכם במשהו מזדמן, ייתכן שאתם הופכים את עצמכם ללא זמינים למישהו שיכול לספק לכם קשר עמוק ומשמעותי יותר.

סיכון הבריאות הנפשית והפיזית. 


בשל טבעו של הקשר, במקרים רבים, קשרים מזדמנים נגמרים כשאחד הצדדים מרגיש מנוצל. לאנשים רגישים במיוחד - הדבר יכול להשפיע על הבריאות הנפשית. 
כמו כן, קשר לא מחייב עלול לסכן את הבריאות הפיזית. נכון שהפרטנר הלא-מחויב שלכם יכול להיות קבוע, אבל בשל טבעו של הקשר - אינכם יודעים עם אילו אנשים נוספים הוא או היא נמצאים בקשר בלתי מחייב, מה שמעלה את הסיכון למחלות מין במידה ולא משתמשים בקונדום. המסקנה: חובה להשתמש בקונדום במהלכו של קשר מהסוג הזה. 

איך תדעו אם קשר לא מחייב מתאים לכם? 


אתם צריכים להיות כנים עם עצמכם על מנת לקבוע אם קשר לא מחייב באמת ובתמים מתאים לכם, בשלב הזה של החיים. 
אחרי הכל, אם אתם מוכנים ומחפשים מחויבות רצינית, אז קשר לא מחייב לא הולך למלא את הצרכים שלכם. עם זאת, אם המטרה שלכם היא משהו קליל ולא רציני, מכל סיבה שהיא - אז בחירה בקשר מסוג זה יכולה להיות מצוינת.

אנחנו מקווים שהצלחנו, במאמר זה, להראות לכם את כל הצדדים של קשר לא מחייב - על היתרונות והחסרונות שלכם. רצינו גם להדגיש, כי אנחנו נגד הסטיגמות שיש על אנשים המקיימים קשרים כאלו. במידה ואתם מעוניינים בקיום קשרים לא מחייבים - זו זכותכם המלאה, ויש לנו פתרון מושלם עבורכם.

בדייט מי, לדוגמא - אתר הכרויות לגברים ונשים - מאמינים כי לכל אחד מגיע להכיר, ומטרת אתרי ואפליקציות הכרויות היא למצוא לעזור לכם למצוא את הקשר שאתם מחפשים באמת - בלי להסתיר! כיצד זה נעשה? בעזרת טכנולוגיה חדשנית, שבאה לקראת המשתמשים - ולא נגדם. הירשמו עוד היום ותתחילו להנות! 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
הכרויות לאקדמאים

גם אקדמאים ראויים למצוא אהבה וזוגיות. כאן תמצאו את כל המידע על הכרויות לאקדמאים.

המדריך המלא לדייט שני מוצלח

איך מפיקים את המיטב מהדייט השני? בואו נדון בכל הדברים שחשוב לזכור כדי שתגיעו מוכנים.

סקס בדייט ראשון איך זה משפיע עלינו

רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? לא רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? תקראו ותדעו בעזרת המדריך המלא.

חמים באתר
2

עומרי, רווק/ה, 21

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אילנה, גרוש/ה, 41

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Karol, גרוש/ה, 43

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נוו, רווק/ה, 22

גבעת שמואל גבעת שמואל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 33

אשקלון אשקלון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shany, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדיאל, רווק/ה, 36

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שף דוד, גרוש/ה, 47

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אסתי, גרוש/ה, 48

מודיעין מודיעין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Hodi, רווק/ה, 29

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרינוש, רווק/ה, 35

לוד לוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 27

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Jacoby, רווק/ה, 24

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מירבי, גרוש/ה, 28

בית שמש בית שמש

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם