שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > 6 רעיונות לדייטים לא שגרתיים

6 רעיונות לדייטים לא שגרתיים

אוף, שוב פעם בר, שוב פעם ריח של סיגריות, מוזיקה רועשת, מלצרים לא נעימים, חשבון מנופח ושטויות שנפלטו מהפה כי שתיתם יותר מדי קוקטיילים? לא עוד!
דייט לא חייב להראות ככה - ולא צריך להתקיים אך ורק בבר או מסעדה. יש עוד המון מקומות מיוחדים ומעניינים אליהם ניתן ללכת כשרוצים ללמוד להכיר את אחד השני. קראו את המאמר הזה כדי לקבל השראה לדייט הבא שלכם - ומי יודע, אולי עוד יהיה לכם סיפור מיוחד לספר לנכדים שלכם…

 

רעיון מס' 1: חדרי בריחה 


חדרי בריחה הם סקסיים, מפני שהם המקום האולטימטיבי להשוויץ ביכולות השכליות שלכם ובאופן שבו אתם מצליחים לפתור בעיות. כמו כן, בחדר בריחה אתם יכולים ללמוד להכיר אחד את השני, ואת האופן שבו אתם מתקשרים ועובדים בצוות. בסופו של דבר, זה המפתח לזוגיות מוצלחת! 
בישראל, יש המון חדרי בריחה במגוון נושאים - מה שהופך את הקונספט למותאם אישית ומגבש. אנשי צבא? לכו לחדר בריחה בנושא שב"כ או מוסד. גיקים? בכל עיר כמעט תוכלו למצוא חדר בריחה של הארי פוטר או מלחמת הכוכבים. אוהבים להתאמן, ונמצאים בכושר מעולה? למה שלא תנסו חדר בריחה עם משימות אינטראקטיביות ופיזיות?

 

רעיון מס' 2: סיור סגווי 


ערים רבות בישראל - בעיקר הגדולות בהן - מציעות סיורי סגווי מודרכים. זו דרך קלילה וכיפית להכיר אחד את השני ולייצר חוויה משמעותית יחד. אין כמו לרכוב על סגווי ברחבי העיר, ולאחר מכן לשבת ולשתות בירה קרה ולפטפט על היום הנחמד שחוויתם יחד, ועל המקומות החדשים והמרתקים שראיתם. כמו כן, הרבה פעמים סיורי סגווי נעשים במשותף עם קבוצת אנשים - מה שיכול להוריד מעט את הלחץ של הדייטים הראשונים. 
 

רעיון מס' 3: לכו למוזיאון לא שגרתי


הרעיון ללכת למוזיאון בדייטים עלול להישמע מעט… יבשושי (אלא אם כן אתם חובבי אומנות מושבעים). יחד עם זאת, יש כל מיני מוזיאונים לא שגרתיים, כמו מוזיאון השעווה בהרצליה או מוזיאון האשליות בתל אביב, שיכולים לעורר בכם שיחות נסערות על נושאים מעניינים. כאן ניתן להיעזר בגוגל על מנת לגלות את המוזיאונים הכי מיוחדים באזור שלכם. מומלץ. 
 

רעיון מס' 4: שווקי פשפשים


כשחושבים על שוק פשפשים, לא חושבים בהכרח על הלוקיישן המושלם לפגישה רומנטית. אולם, זו חוויה מגניבה לזוג שאוהב מרחבים אורבניים. שווקי פשפשים תוכלו למצוא ביפו, חיפה - ואפילו עיריית ירושלים הודיעה לא מזמן כי תפתח אחד בין כותלי העיר. 
מה עושים בשוק פשפשים? אז, קודם כל מסתובבים, בוחנים, נתקלים בפריטים היסטוריים או משעשעים ודנים בהם. מתייעצים אחד עם השני בנוגע "למציאות" - ואפילו רוכשים אחד לשני מתנות. בשווקי פשפשים יש רהיטים, חפצים לבית, ספרים, בגדים - ממש הכל! אחר כך, היינו ממליצים ללכת לאכול משהו או לשתות כוס קפה בסביבה, כי בדרך הכלל השווקים האלו ממוקמים באזורים תיירותיים ויפים.  

 

רעיון מס' 5: שירו מכל הלב בבר קריוקי 


לא כולם אוהבים לשיר בציבור, אבל לזוגות המוזיקליים מבינינו זו יכולה להיות חוויה מדהימה ומגבשת. גם אם אתם אוהבים לשיר אבל מעט חוששים להפגין את היכולות הווקאליות שלכם בפרהסיה, יש מספר ברים ברחבי הארץ שמציעים השכרה של תאים פרטיים, שבכל תא יש מערכת קריוקי. אינטימי, ובהחלט מגבש. אם אתם זוג מעט יותר ותיק - דאבל- דייט בבר קריוקי יכול להיות ממש חלומי.
 

רעיון מס' 6: צפו בשקיעה יחד


בחיים המודרנים של היום, כשזזים ממקום למקום ומתגוררים בקופסאות של ג'ונגל אורבני - שוכחים שהטבע קיים, ושמראה השמש השוקעת מעל צלע הר או חוף ים הוא דבר שיכול להרחיב את הנפש. 

 

בין אם מדובר בדייט ראשון או שאתם כבר שנים יחד, צפייה בשקיעה יחד תספק לכם רגע יפה וחוויתי של חיבור אל הטבע. הטבע - על המרחבים והצבעים שלו -  יגרום לכם להיזכר במה שחשוב - הרגעים הקטנים שאנחנו מבלים יחד עם אהובינו.
 
אם קראתם את המאמר עד כאן  - אנחנו מבינים כי אינכם אנשים שגרתיים כלל. אתם לא אוהבים לעשות את מה שכולם עושים - רק כי זה מה ש"כולם עושים". ולכן, אתם גם לא אוהבים להירשם לאפליקציות השונות כי "ככה משיגים זוגיות בימינו".

זו הסיבה שפתחנו את דייט מי. דייט מי הוא אתר הכרויות לכל מטרה, שחרט על דגלו להנגיש לכם את מי שאתם באמת רוצים, ולבטא את מי שאתם באמת - בלי להתנצל. בדייט מי, אנחנו נמצא לכם את האחת או האחת שילכו אתכם לבר קריוקי, לחדר בריחה בשלוש בבוקר או אפילו לצלול עם כרישים… איך הקסם הזה קורה, אתם שואלים? עם טכנולוגיה פורצת דרך שאנחנו פיתחנו, והעובדה שאצלנו - לא צריך לחכות למאצ'. אפשר פשוט לצלול פנימה ולהתחיל לדבר עם מי שבחרה נפשכם. 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
ספיד דייטינג כל מה שרציתם לדעת

רווקים, אבל מתוסכלים ממסע חיפוש הזוגיות? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. מציאת בן זוג בימינו יכולה להיות מש

שידוכים לחילונים

רבים מהאנשים שדיברנו איתם ובחרו לפנות לשידוכים סיפרו כי הם "שבעים" מהאפליקציות. הכנו עבורכם את המדרי

קבוצות הכרויות בוואטסאפ

האם ידעתם כי אפשר להשתמש בוואטסאפ לצרכי הכרויות רומנטיות? כן כן, מה ששמעתם. רוצים לקרוא עוד? הכנסו ל

חמים באתר
2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שף דוד, גרוש/ה, 47

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רועי, רווק/ה, 23

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, רווק/ה, 32

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Li, פרוד/ה, 48

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אהרון, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Rim, גרוש/ה, 45

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמרית, רווק/ה, 38

כפר סבא כפר סבא

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מורדי, גרוש/ה, 46

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רות, רווק/ה, 30

כרמיאל כרמיאל

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נוו, רווק/ה, 22

גבעת שמואל גבעת שמואל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shani 🌻, רווק/ה, 27

אליכין אליכין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ינון, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לירז🌅🌸🦋🍀, רווק/ה, 28

באר יעקב באר יעקב

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Moran, רווק/ה, 29

עפולה עפולה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם