שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > המדריך להגברת החשק המיני

המדריך להגברת החשק המיני


כמו שאנחנו לפעמים רעבים ורוצים לאכול או עייפים ורוצים לישון, גם החשק המיני שלנו הוא דבר בסיסי שטבוע בנו. אבל לפעמים בגלל גורמים שונים, החשק המיני שלנו משתנה. אם אתם חווים לאחרונה ירידה או היעלמות של החשק המיני, קיימות מספר אסטרטגיות שונות שאפשר לבחון כדי להצית מחדש את הרגש הזה לטובתכם ולטובת מערכות היחסים שלכם.

 

איזה גורמים יכולים לגרום לירידה בחשק המיני?


קודם כל חשוב להבין מהם הגורמים השונים שיכולים להוביל לירידה בחשק המיני. אחד הידועים הוא מתח - אם אתם חווים סטרס בחיים שלכם, אם בגלל עבודה ואם בגלל סיבות אישיות, המון פעמים זה מתבטא גם בירידה בחשק המיני.

גם שינויים פיזיים שונים יכולים לעשות זאת, לדוגמה ירידה או עלייה חדה במשקל, לקיחת כדורים חדשים, מחלה תקופתית ועוד.

יש גם סיבות נפשיות, לדוגמה שינויים במערכת היחסים שלכם - אם אתם נמצאים במריבה גדולה ומתמשכת עם בן או בת זוג, הגיוני שתרגישו ירידה ברצון למיניות.

לפעמים ירידה זו מתרחשת ללא סיבה ניכרת לעין, וגם זה בסדר. זה לא אומר שמשהו לא תקין אצלכם. כאמור, כמו שלא תמיד אנחנו רעבים גם אם לא אכלנו ארוחת בוקר - לפעמים גם לא יהיה חשק מיני, ואפשר לבחון את הדרכים השונות שיעזרו לכם.

 

שינוי אורח חיים


אחד הדברים שהכי משפיעים על החשק המיני הוא לחץ וחרדה. לכן אם תשנו את אורח החיים שלכם כדי להפחית את התחושות האלה, יכול להיות שגם החשק המיני יחזור. זה כולל לאכול בצורה מאוזנת, לישון כמות מספקת של שעות, לתת לעצמכם לנוח כשאפשר וכדומה. הפחתת המתחים האלה וניהול אורח חיים בריא וטוב יעזור לכל האספקטים השונים של חיי השגרה שלכם.

 

חקירה של צורות אחרות של אינטימיות ומגע


אתם יכולים להתחיל לחקור צורות אחרות של חוויות אינטימיות שעשויות לעורר את התשוקה מחדש. יכול להיות שעצם זה שהתרגלתם כבר לצורה מאוד מסוימת של מין גורמת לירידה במשיכה המינית. נסו לבדוק תחושות חדשות ודרכי מגע אחרות. זה יכול להיות מסאז׳ים זוגיים, אמבטיה משותפת וכדומה. אתם יכולים להירשם לאתר היכרויות לגברים שיעורר משיכה ויזואלית לפרופילים השונים וייצר סוג חדש של שיחה עבורכם. אם יש לכם פרטנרית קבועה נסו לבדוק פנטזיות מיניות, משחקי תפקידים וצעצועים חדשים שישפרו את ההנאה והריגוש וייצרו תחושה של הרפתקה. כשתתנו עדיפות לחוויה החושנית ותתמקדו במסע ולא ביעד, החשק המיני שלכם יעלה ואתם תרגישו מסופקים יותר.

 

תרגול מיינדפולנס


אחת משיטות ההרגעה הפופולריות בשנים האחרונות היא מיינדפולנס, וזה יכול לעשות פלאים לחיי המין שלהם. מדובר בשיטה של תרגול נוכחות מלאה בתוך הרגע. כשאתם נמצאים בתוך ההווה אתם לא מוסחים על ידי מחשבות שונות ויכולים להיות קשובים לגוף שלכם ולגוף של הפרטנרים. תרגלו מיינדפולנס ביומיום וגם לפני אינטראקציה מינית, וזה יכול לשפר את המודעות החושית שלכם ולהחזיר את התשוקה המינית לחייכם.
 

אכילת מזונות שונים


קיימים סוגים שונים של מזונות שמחקרים מראים שיכולים להגביר את הליבידו שלכם. פירות וירקות צבעוניים לדוגמה הם עשירים בוויטמינים ומינרלים שחיוניים לגוף ולבריאות, ויכולים לעזור להחזיר לגוף משאבים שחסרים לו ובכך לקדם גם את המיניות. יש פירות מסוימים כמו תותים, אבוקדו ואבטיח שידועים גם בקשר ביניהם לבין הנאה מינית. עלים ירוקים כמו תרד ומנגולד מלאים במגנזיום שקשור למערכת ההורמונלית שלנו ויכול לעזור לתמוך בתפקוד מיני מיטבי.

סוגים שונים של דגים גם נקשרים לשיפור החשק המיני. סלמון וסרדינים עשירים באומגה 3, שיכולה לשפר את זרימת הדם בכל הגוף כולל איברי המין. אומרים שגם ג׳ינג׳ר וקינמון יכולים לעזור לשפר את החשק המיני.

לבסוף, נספר ששוקולד מריר נקשר פעמים רבות לתחום המיני. הוא מכיל תרכובת חומרים שונים שיכולים לעזור להגביר את מצב הרוח ואת תחושות הגירוי, המשיכה וההנאה. אם אתם הולכים על שוקולד- בחרו באחד עם אחוזי קקאו גבוהים.

 

ספורט ופעילות פיזית


פעילות גופנית יכולה לעזור לכם בהגברת החשק המיני. פעילויות אירובי כמו ריצה, שחייה ורכיבה על אופניים יכולות לשפר את זרימת הדם בגוף שלכם ולעלות את רמת האנרגיה, שני דברים שחיוניים לתפקוד מיני. אימוני כוח יכולים לעזור לעלות את רמת הטסטוסטרון, אז אפשר לשלב גם הרמת משקולות ואימונים דומים. גם יוגה ידועה כפעילות פיזית שמקדמת מיניות בריאה.

 

פנייה לאיש מקצוע מוסמך


אם אתם מרגישים ששום דבר לא עזר לכם, אתם יכולים לבקר גם אצל איש מקצוע בתחום הרפואה שיוכל לעזור לכם לבדוק מדוע נפגע החשק המיני ולמצוא את הטיפול הנכון לכך.

 

פתיחת פרופיל באתר דייט מי


יש שלל דרכים שונות להגביר את החשק המיני שלכם. אתם יכולים לבחור להתמקד באחת או לשלב כמה ולראות איך הן משפיעות. פתיחת פרופיל באתר דייט מי יכולה להיות דרך נהדרת, כי היא מייצרת חוויה חדשה וריגושים מסוגים שלא פגשתם קודם לכן. האתר אוצר בתוכו שלל פרופילים שונים וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתחיל לדפדף!
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
עשה ואל תעשה בדייט הראשון

המדריך המלא עם כל הטיפים שילמדו אותכם כיצד להתנהל בדייט ראשון שלכם >>

תכונות שיעזרו לכם לצלוח את עולם ההיכרויות בשלום

עולם ההיכרויות המודרני יכול להרגיש קר ומנוכר לכל אחד או אחת. אבל אל תאבדו תקווה לרגע - בסוף כולם מוצ

מה הכי מושך נשים אצל גברים

מה גורם לאישה אחת להימשך לגבר מסוים, בעוד אחרת אדישה לחלוטין? נפרט על כך במאמר הבא

חמים באתר
2

תומר, רווק/ה, 32

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרום, רווק/ה, 32

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הילה, רווק/ה, 41

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

N.h, גרוש/ה, 48

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Karol, גרוש/ה, 44

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ovali, רווק/ה, 24

דימונה דימונה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Moran, רווק/ה, 30

עפולה עפולה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחף, רווק/ה, 27

קדימה קדימה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמרית, רווק/ה, 38

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יעלי89, רווק/ה, 44

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לילו, גרוש/ה, 49

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שוני, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מזל, גרוש/ה, 31

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם