שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > איך לא להישחק בעולם ההיכרויות אונליין

איך לא להישחק בעולם ההיכרויות אונליין

מי שנמצא באפליקציות להכרויות מכיר את התחושה - הגלילה הבלתי פוסקת מאבדת מהקסם שלה אחרי זמן מסוים, ומרגישה רומנטית כמו לשלם מיסים בערך. ה"גוסטינג", הרמאים, הנרקיסיסטיות, המאוכזבים תמידית, לראות פתאום את הפרופיל של בן דוד שלכם… אין מילה טובה לתאר את זה: באסה.

אז מה עושים?



חשבתם שאולי, רק אולי - הבעיה היא בכם, וכדאי לשנות את הגישה סביב האפליקציות? בסופו של דבר, מעולם לא הייתה לנו גישה כל כך טובה למגוון רווקים ורווקות לוהטים כמו שמציעות אפליקציות ואתרי הכרויות. תחשבו על זה: אתם יכולים לשבת בשירותים, ולמצוא את אהבת חייכם. זה מדהים. 
מניסיוננו, האפליקציות והאתרים בדרך כלל מספקים את מה שהן מבטיחות: הכרויות לגברים והכרויות לנשים, ודייטים. הרבה דייטים. חלק מהדייטים מדהימים, חלק חביבים - ותו לא, ורק מעטים הם "נוראיים" עד כדי שאתם רוצים להתחבא מתחת לסלע. 
אז, אם אתם בגיהנום של סבב אפליקציות, הלך רוח רענן וחדש יעזור לעזור לכם לשנות גישה - ולהתקרב למציאת ה"אחד" או "האחת" - או לפחות לא להרגיש רע ע כל כך בזמן שאתם מחפשים אותם. הנה כמה הצעות.

התייחסו להיכרויות כאל הזדמנות לצמיחה, ולא כאל אמצעי להשגת מטרה


הטיפ הראשון שלנו הוא כזה: אתם לא צריכים לקבל התנהגות גסה או חסרת כבוד - אבל אתם גם לא צריכים לקחת התנהגות כזו באופן אישי. חשוב להתייחס להיכרויות כהזדמנות לצמיחה אישית. במקום לראות כשלונות כדבר רע, אפשר לראות בהם הזדמנות לגלות יותר על עצמכם, ולטפח חוסן נפשי והשקפה חיובית. 
זכרו: הכמות העצומה של התאמות פוטנציאליות באפליקציות היכרויות יכולה להוביל את חלקכם לאמץ דפוס חשיבה בו אתם עוזבים קשרים עם אנשים שמתאימים לכם בקלות רבה מידי, כשאתם במרדף אחר השידוך 'המושלם' החמקמק. גישה זו גורמת לכם לא להשקיע זמן ומאמץ בהיכרות עם מישהו, ומעכבת את התפתחותם של קשרים אמיתיים.

אל תחשבו על דייטים כבזבוז זמן


מסיבות מובנות, קל להאמין שדייטים הם "מוצלחים" רק אם התוצאה היא "הם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה". אבל אף אחד ואף דייט הוא בזבוז זמן רק בגלל שהמפגש איתם לא הניב את התוצאה הזו! 
לכולם יש ציפיות, אבל זו לא בהכרח האחריות של הדייט שלכם לעמוד בהן (מלבד נימוסים בסיסיים ואדיבות). במקום לפחד מכישלון - התרגשו מההרפתקאה! אבל מה אם - גם אם זה לא הסתדר - הדייט הזה היה ממש מקסים, למדתם כמה דברים חדשים, צחקתם או ניסיתם מסעדה חדשה?

פשוט תהנו מהפלירט!


תהנו מפלרטט באפליקציות. שיחת-פלירטוטים היא שונה לחלוטין מאלו שאתם מקיימים במשרד או בחדר כושר, מכיוון שהוא מכיל אנרגיה מסעירה ומרגשת. 
אז איך עושים את זה? הטיפ של אתר דייט מי: תאמצו לכם אנרגיה חיובית ובטוחה. זה הדבר הכי מושך שיש. כמו כן, תקשיבו בצורה פעילה ותגיבו לרמזים של האחר.

השתמשו בדייטים ובמערכות יחסים כהזדמנויות להתבוננות עצמית


מעורבות רגשית עם אנשים חדשים יכולה לחשוף טריגרים רדומים וחוויות ילדות אשר תקועות לכם בלב. דווקא הקושי באתרי ואפליקציות הכרויות יכולות לתת לכם אפשרות לשחרר את אלו, בכך שהוא מכוון אליהם זכוכית מגדלת. זו בדיוק אותה המטרה של טיפולים פסיכולוגים אגב - אבל הרבה יותר בזול. חשבו על זה כך: ככל שתצאו ותיפגשו עם יותר אנשים, כך תבינו יותר לעומק מי אתם ומה חשוב לכם.

 

כמו כן, הכרויות יכולות להרחיב את השקפת העולם ולהגביר את האמפתיה שלכם בכך שהן חושפות אתכם לנקודות מבט וסגנונות חיים שונים. 
בנוסף - התנסות במגוון של חוויות - חיוביות ושליליות -  יכולה לעזור לכם לפתח חוסן רגשי. אם תשמרו על הלב שלכם, תוכלו להצטייד בתכונות אופי נחשקות כגון קור רוח וביטחון עצמי.

תתחילו לדבר עם זרים


לדבר עם זרים היא אומנות שאיבדנו לפני הרבה זמן - ולאנשים מסוימים, בעיקר אלו שגרים בעיר הגדולה, זה יכול להישמע נורא. אבל זכרו - שיחות ספונטניות יכולות להיות קצרות ויעילות ממש כמו באפליקציות. הן יכולות לגרום לכם להרגיש מאושרים ו"מחוברים" יותר לסביבה שלכם. אולי תכירו חבר חדש; אולי תקבעו דייט. זה הפתרון האולטימטיבי לאלו שנמאס להם מהאפליקציות. 

המפלט האחרון: תמחקו את האפליקציות! 


אם אתם באמת לא מרוצים מהיכרויות באפליקציות, מחקו אותן. חשיפה מתמדת לאופיין הבלתי צפוי של אפליקציות היכרויות יכולה לגבות מכם מחיר נפשי - ולכן, לקחת צעד אחורה ולהתמקד בעצמכם היא עניין חיוני במקרים האלו. השימוש המתמשך באפליקציות היכרויות הופך למעמסה יותר מאשר לחוויה נעימה, זה עשוי להיות סימן שהגיע הזמן לקחת הפסקה או למחוק. 
זה לא אומר בהכרח לוותר על מציאת בן זוג, אלא לתת עדיפות לחוסן רגשי ולרווחה. אנחנו מעודדים אתכם  לעסוק בפעילויות שמביאות שמחה והגשמה מחוץ למערכות יחסים רומנטיות, ובכך לטפח את תחושת האושר הכללית.
או, פתרון אחר - תמחקו את כל האפליקציות, והירשמו לאתר דייט מי. דייט מי הוא אתר שהוקם במיוחד עבור בשביל אנשים שכבר נמאס להם מהאפליקציות, ורוצים משהו מותאם אישית. דייט מי מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך, בה כולם יכולים לראות את כולם - מבלי לחכות למאץ'. פשוט תפנו ותתחילו לדבר! 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
13 משפטי פתיחה מעולים לאתרי הכרויות

שלוש עשרה משפטי פתיחה מעולים להתחלת שיחה באתר בכרויות >>

מה הכי מושך נשים אצל גברים

מה גורם לאישה אחת להימשך לגבר מסוים, בעוד אחרת אדישה לחלוטין? נפרט על כך במאמר הבא

רעיונות לדייטים מגניבים

הכנו עבורכם את המדריך עם כל הרעיונות לדייטים מגניבים שתוכלו לקחת אנשים שאתם רוצים >>

חמים באתר
2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 29

חיפה חיפה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Jacoby, רווק/ה, 24

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אתי, גרוש/ה, 50

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הדס, רווק/ה, 23

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורה, גרוש/ה, 48

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאן אסטה, רווק/ה, 22

אבן יהודה אבן יהודה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טל, רווק/ה, 21

בת ים בת ים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ovali, רווק/ה, 24

דימונה דימונה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לילו, גרוש/ה, 49

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמרית, רווק/ה, 38

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Asafn, גרוש/ה, 53

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרון, פרוד/ה, 29

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרים שירה, רווק/ה, 39

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

איתי אשל, רווק/ה, 22

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם