שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > נשיקה צרפתית המדריך המלא לנשק טוב יותר

נשיקה צרפתית המדריך המלא לנשק טוב יותר

כולנו מכירים סיפורים על נשיקה צרפתית שהתחילה דווקא טוב - והשתבשה לחלוטין: בחור שנשך את שפתה של בת זוגו כל כך חזק שהיא נזקקה לתפרים, או הזוג שהגשרים שלהם נתקע זה בזה בזמן הנשיקה.
אין ספק שחלק מהסיפורים האלו הם אגדות אורבניות ותו לא - אבל לדעת איך לנשק נכון עם הלשון זו ממש לא אגדה, אלא מיומנות יקרת ערך. נשיקה צרפתית טובה יכולה להיות רומנטית בפני עצמה, או צעד ראשון ומגניב בשגרת הפורפליי עם הפרטנרית שלך. 

הידעת? כשאנחנו מתנשקים, אנחנו משחררים הורמון בשם אוקסיטוצין, שתפקידו לגרום לנו להרגיש קרובים יותר ומכין אותנו לאינטימיות. לשפתיים וללשון יש טונות של קצות עצבים, והחיבור והחיכוך שלהן יחד הוא מה שמביא לנו את החוויה החושית העשירה, הארוטית כל כך. 

המסקנה: נשיקה צרפתית היא דבר מדהים בכל כך הרבה רמות - כל עוד עושים את זה נכון. אל חשש: אנחנו כאן כדי לעזור לך להפוך להיות אלוף בזה. 

אבל לפני שאתה מתחיל ליישם את הטיפים והטכניקות האלה, זכור שכל אחת מתנשקת אחרת - וזה עלול לקחת כמה דקות עד ש"מסתנכרנים" עם בנות הזוג שלכם. ואתם יודעים מה? זה שיפה בנשיקה הצרפתית. אתם זוכים לגלות אחד את השניה כזוג, ויוצרים סגנון נשיקות משלכם. זו המטאפורה המושלמת לקשר זוגי. 
אז, עכשיו שניגבנו את הדמעות - קבלו כמה עצות מקצועיות מהמומחים של דייט מי: 

לפני שמתחילים: שים לב לשפת הגוף של בת הזוג שלך


לפני שתתחיל, זכור את העיקרון הבא: שימ לב לרמזים שבת הזוג שלך משדרת. זה חל על כל ההיבטים של נשיקה צרפתית, מעומק הלשון שלך ועד מה שעושים עם הידיים. אם היא גונחת בהנאה, משקפת (כלומר מחקה) את המהלכים שלך, או נותנת צורה אחרת של משוב חיובי, זה סימן טוב שאתה יכול להמשיך. אם היא מתרחקת או לא מגיבה, אולי הגיע הזמן לעצור או לשנות טקטיקה. זוז לאט, על מנת שיהיה לך קל יותר לחשב את המהלך הבא. 

שמור על לשון ושפתיים רכות


תתרגל הזזת הלשון מבלי למתוח אותה ולהקשות אותה - כי אף אחד לא אוחהב לנשק סלעים. נקוט בגישה עדינה, ואל תדחוף את הלשון שלף לפה של אף אחת! רבים (בעיקר גברים) מתנשקים בפרעות, וזה לא תמיד מתאים לסיטואציה או נעים מבחינה פיזית. דמיינו שאתם מעסים לה את הלשון בעדינות, ולא דוחפים אותה לפה שלה - זה דבר בסיסי, שכתוב בכל מדריך של עשה ואל תעשה בדייט הראשון. 

למד לרקוד את "טנגו הלשונות"


אתה צריך לדמיין את הקונספט של נשיקה צרפתית כמו ריקוד. לשונות יכולות לזוז, ללטף, ולהתשרג אחת בשניה בגמישות לוהטת, ממש כמו בריקוד טנגו. תעצום את העיניים ותתחבר לעצמך, לה, לגופים שלכם - לתשוקה שלכם. זה "טנגו הלשונות", והוא יכול להיות חוויה מענגת וטעונה מאוד של תשוקה הדדית, בו אתה מרגיש אבוד בים עמוק של עונג. זה עמוק. 
השתמש בידיים לליטופים 

הפוך את הנשיקה לחוויה כלל גופית, וערב את הידיים שלך. אתה יכול לגעת בפנים שלה, בצוואר, בגב, או - ככל שהנשיקה מתקדמת - באזורים "פרטיים" יותר. טיפ: העבר את האגודל שלך בעדינות רבה על השפתיים שלה, תתפוס את הפנים שלה ותנשק אותה ברפרוף. כמו כן, אתה יכול לאחוז או ללטף את הגב שלה תוך כדי שאתם מתנשקים. 

לא לשכוח קשר עין 


בהייה עמוקה אחד לתוך העיניים של השנייה יוצרת טונות של אינטימיות ומאפשרת לה לדעת שאתה באמת נוכח. רק תוודאו שאתם לא נועלים עיניים כל הזמן, מה שעלול להיתפס כמפחיד ומוזר.

תתחיל ותסיים את האקט בנשיקה רגילה 


אל - ואנחנו חוזרים - אל תתפרצו לשון שלה כמו איזה מפלצת חסרת נימוס (אלא אם כן היא בקטע ואתה יודע את זה). התחל בנשיקה רגילה, אבל תשמור על  שפתיים רכות ומעט מופרדות, כדי לתת לבת הזוג שלך את האות שאתה מוכן לעוד - רק אז אתה יכול להתחיל לגעת בעדינות בלשון. 
את הנשיקה התשוקתית תסיים באותו הדרך - כדי שברת המזל תוכל לחוות את השפתיים שלך שוב. זו סגירה מעולה.

ולסיום: אל תשכח להנות! 


אל תהיה כזה רציני, אחי. תהנה. אתה סוף סוף מנשק בחורה! צוחקים איתך…
אבל באמת, אם אתה לוקח את עצמך יותר מדי ברצינות בזמן הנשיקה, אתה עלול למצוא את עצמך טרוד, חרד או חסר ביטחון. במקום זה, הרגע - וזכור: שנשיקה צרפתית עוסקת בהנאה ובאינטימיות. אם משהו לא מסתדר - מקסימום תצחקו על זה יחד. 

מחפשים מישהי להתאמן איתה על הטיפים הלוהטים האלו? קבלו את אתר דייט מי. דייט מי הוא אתר הכרויות ישראלי, שמתאים במיוחד לכל אלו שמאסו בכל האפליקציות - שלמען האמת, רק רוצות להשאיר אותך בפנים, "מכור", בודד ולקחת לך את הכסף.
אז במה שונה דייט מי? קודם כל, ההרשמה היא בחינם. דבר שני - בדייט מי רוצים שתמצא את אהבת חייך (או מישהי לטווח הקצר, לא שופטים) - ולכן פיתחו אלגוריתם שיעשה הכל בשביל לחבר אותך עם נשים מתאימות לך! 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך מוציאים זוגיות שמתאימה לנו בעולם החדש

אחד המסעות הארוכים שכולנו עוברים בסופו של דבר הוא המסע אחר מציאת הזוגיות הנכונה לנו. במאמר זה ננסה ל

הכרויות לאקדמאים

גם אקדמאים ראויים למצוא אהבה וזוגיות. כאן תמצאו את כל המידע על הכרויות לאקדמאים.

שידוכים לחילונים

רבים מהאנשים שדיברנו איתם ובחרו לפנות לשידוכים סיפרו כי הם "שבעים" מהאפליקציות. הכנו עבורכם את המדרי

חמים באתר
2

אסתי, רווק/ה, 32

באר יעקב באר יעקב

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שלי, רווק/ה, 28

עפולה עפולה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Lini144, רווק/ה, 26

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרים שירה, רווק/ה, 39

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דני, רווק/ה, 27

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורלי, גרוש/ה, 38

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דניאל, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדיאל, רווק/ה, 36

ראש העין ראש העין

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאור, רווק/ה, 29

גבעתיים גבעתיים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאיקי, רווק/ה, 28

טירת כרמל טירת כרמל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאן אסטה, רווק/ה, 22

אבן יהודה אבן יהודה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שף דוד, גרוש/ה, 47

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נופר, רווק/ה, 18

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם