שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > קבוצות הכרויות בוואטסאפ

קבוצות הכרויות בוואטסאפ

מאז שנכנסה אפליקציית המסרונים "וואטסאפ" לחיינו בשנת 2009, היא הפכה לדרך התקשורת הנפוצה ביותר בישראל. אולם, האם ידעתם כי אפשר להשתמש בוואטסאפ לצרכי הכרויות רומנטיות? כן כן, מה ששמעתם. מסתבר שפיצ'ר הקבוצות באפליקציה מאפשר את הקמתן של פלטפורמות הכרויות אלטרנטיביות - וכי זוגות רבים נפגשו בצורה הזו!

חשבו על זה - בוואטסאפ יש אפשרות לשים תמונה, וכשמדובר בקבוצות בעלות משתתפים רבים, הפיצ'ר הזה נותן לכם את האפשרות להציג את עצמכם בפני מבחר מועמדים ומועמדות בצורה נוחה, נגישה, זולה ומיידית. 

עם זאת, יש דרכים מסוימות להתנהל בקבוצות הללו. באפליקציות ואתרים המיועדים להיכרות, יש בדרך כלל פיקוח על המשתמשים. בוואטסאפ, לעומת זאת, מדובר בסגנון תקשורת "פרוץ" יותר ולא מפוקח - ועל אף הנוחות שיש בכל הקשור לשיתוף תמונות, סרטונים, הודעות קוליות ומיקומים - זה חיוני לנהוג במשנה תוקף כשמכירים אדם דרך הוואטסאפ.

במאמר זה, אם כן, ריכזנו עבורכם את מיטב הטיפים שיעזרו לכם למצוא אהבה דרך הוואטסאפ - ולהישאר בטוחים, כמובן. 

יתרונות של הרשמה לקבוצת הכרויות בוואטסאפ 


להכרויות בוואטסאפ יש מספר יתרונות בולטים. האחת מהן היא העובדה שניתן לשלוח ולקבל הודעות בזמן אמת, וכי הצד השני, סביר להניח, יהיה מחובר רוב הזמן, כי הוא צריך את הוואטסאפ להתקשרות יום-יומית (שלא כמו באפליקציות הכרויות, בהן הוא או היא יכולים "להיעלם" כי אין להם זמן). 

בנוסף, וואטסאפ מאפשרת שליחה של סרטונים, תמונות, גיפים ואימוג'ים שהופכים את השיחות שלכם למעניינות, אישיות ואינטימיות יותר. 

אמתו את מספר הטלפון 


על מנת לבדוק שלא מדובר במתחזה - או חלילה גורם ביטחוני עוין כלשהו, אנו ממליצים לכם לאמת את מספר הטלפון של האדם עליו "נדלקתם" דרך הוואטסאפ. איך עושים זאת? בעזרת אפליקציות כמו Me, לדוגמא, בהן אתם יכולים להכניס את מספר טלפון ולקבל את שמו של זה המחזיק בו, ואפילו את הגיל המדויק שלו. 

למרחיקי לכת - במנוע החיפוש "גוגל" קיימת אופציה לחפש תמונות. אם אתם חושדים כי תמונת הפרופיל של האדם שמשוחח איתכם מזויפת (טובה מידי מכדי להיות אמיתית, נראית מקצועית מידי - כמו תמונת דוגמנות) אנא שמרו את התמונה, כנסו למנוע החיפוש של גוגל מכל מחשב, ולחצו על הציור של הצילום שמופיע ברובריקת הצילום. 

כך, ייפתח לכם מקום להעלות תמונות - תעלו את התמונה, וגוגל יבדוק עבורכם האם מדובר בתמונה שכבר עלתה לרשת, והיא בכלל שייכת לריקארדו, דוגמן מריו דה-ז'נרו שחולם על קריירת משחק. אל תתנו לאף תמונה של גבר עם לסת מושלמת לעבוד עליכם - אתם בעצם מדברים עם שלומי מנתניה…  

בקשו לשוחח בשיחת וידאו 


זוכרים כי בתקופת הקורונה, אנשים שרצו להכיר ולא יכלו להיפגש בגלל הסגרים, היו נפגשים לדייטים בוידאו עם אפליקציית "זום" וכוס יין בצד? זה עבד נהדר. למה לא לעשות כך גם היום, כשאתם מתחילים לפתח מערכת יחסים משמעותית דרך עם מישהו שהכרתם בקבוצת הכרויות בוואטסאפ - ולהשתמש בפיצ'ר של שיחות וידאו באפליקציות? 

קודם כל, שיחת וידאו היא אמצעי מושלם לאימות הזהות של מי שמולך. תמונה ניתן לזייף בקלות, אבל לזייף וידאו זה לא פשוט כל כך. כמו כן, שיחת וידאו תיתן לכם אינדיקציה טובה לחיבור שיש לכם עם הבן אדם, כי אתם כבר ממש יכולים לראות שפת הגוף שלו ואת הנראות החיצונית שלו בצורה דינמית וקרובה יותר למציאות. 

איך לבקש שיחת וידאו? פשוט תבקשו, אל תתביישו. כשאתם רואים שהשיחה הולכת למקום אינטימי, שאתם מתחילים ממש להתחבר, שיחת וידאו - לפני הדייט - היא שלב טבעי, שלא אמור להרים גבה. 

שימו לב לדגלים אדומים בשיחה


עוד לפני שיחות וידאו, אנו מפצירים בכם לשים לב אם יש משהו מוזר בשיחה כגון בקשות לפרטים אישיים או לכסף. בדרך כלל, הכרויות לגברים שמתחילות בצורה פיקטיבית ניתנת לזיהוי מוקדם על ידי תחושת בטן "של משהו לא בסדר" - אל תתעלמו ממנה. 

צאו לדייט לוהט! 


לבסוף - נכון שנוח וכיף להתכתב ולדבר בטלפון, אבל אל תמשכו את שלב ההיכרות לנצח. הציעו להם לצאת לדייט, על מנת להכיר בעולם האמיתי. על מנת להכיר באמת ולהעמיק את הקשר, ולא מבעד למסך הטלפון, יש להיפגש פיזית. 
גם כאן, כדאי לשמור על כללי הביטחון ולהיפגש במקום ציבורי ובטוח - שמסביבכם אנשים. עם עדיפות לפגישה במהלך שעות היום. 

לא התחברתם? הכירו דייט מי - אתר הכרויות בטיחותי ומפוקח 


במידה וכל החששות הבטיחותיים מרגישים לכם קצת "יותר מידי", ואתם מעוניינים להכיר בסביבה בטוחה יותר - אנו מזמינים אתכם להירשם לאתר הכרויות, אל לא סתם לאתר הכרויות: הכירו את דייט מי. דייט מי הוא אתר הכרויות שפותח במיוחד על מנת להקנות למשתמשיו חווית גלישה בטוחה ואינטמית - תחת תקני האבטחה המחמירים של התקן האירופאי. 
וממש כמו וואטסאפ - ההרשמה לאתר היא ללא עלות! בדייט מי מאמינים כי לכל אדם, לא חשוב כמה הוא מרוויח, יש צ'אנס לאהבה. אז למה אתם מחכים? חבל לבזבז את הזמן על מספרי טלפון פיקטיביים בוואטסאפ אם אתם רוצים להכיר אנשים בעולם האמיתי. 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך מוציאים זוגיות שמתאימה לנו בעולם החדש

אחד המסעות הארוכים שכולנו עוברים בסופו של דבר הוא המסע אחר מציאת הזוגיות הנכונה לנו. במאמר זה ננסה ל

תכונות שיעזרו לכם לצלוח את עולם ההיכרויות בשלום

עולם ההיכרויות המודרני יכול להרגיש קר ומנוכר לכל אחד או אחת. אבל אל תאבדו תקווה לרגע - בסוף כולם מוצ

מה הכי מושך נשים אצל גברים

מה גורם לאישה אחת להימשך לגבר מסוים, בעוד אחרת אדישה לחלוטין? נפרט על כך במאמר הבא

חמים באתר
2

Shirly, גרוש/ה, 29

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Mate, פרוד/ה, 40

חיפה חיפה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נירו, גרוש/ה, 46

דימונה דימונה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yardi, רווק/ה, 29

נצרת עילית נצרת עילית

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

iardenw2, רווק/ה, 25

תל יצחק תל יצחק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דנה מזרחי, רווק/ה, 24

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תהילולה, רווק/ה, 19

נתניה נתניה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמרית, רווק/ה, 38

כפר סבא כפר סבא

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Keshet, רווק/ה, 28

ראשון לציון ראשון לציון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לילו, גרוש/ה, 49

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

MROSIA, רווק/ה, 24

נצרים נצרים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אסתי, רווק/ה, 32

באר יעקב באר יעקב

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

בני, רווק/ה, 22

בית שמש בית שמש

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ITAY GOFMAN, זה מסובך, 20

כרמיאל כרמיאל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דני, רווק/ה, 27

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם