שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > לאן לצאת בדייט ראשון

לאן לצאת בדייט ראשון


יציאה לדייט ראשון היא חוויה מרגשת תמיד, כי אתם לא יכולים לדעת מה יקרה בה- מה שמשאיר את כל האופציות פתוחות. אחת ההחלטות החשובות ביותר שתעמדו בפניהן היא לבחור את המיקום המושלם ביותר לדייט, שבו אתם והפרטנרים שלכם תוכלו לשוחח, להתחבר ולייצר רגעים נעימים ומרגשים יחדיו. אז איך מחליטים לאן לצאת ואיזה מקומות כאלה ישנם? במאמר זה נחקור את כל אלה ונציע לכם טיפים פרקטיים שיעזרו לכם לתכנן דייט ראשון ומוצלח.

 

לקחת בחשבון את ההעדפות המשותפות שלכם


כשאתם מחליטים על המיקום המושלם לפגישה רומנטית, חשוב שתיקחו בחשבון את ההעדפות שלכם ושל הפרטנרים שלכם, כולל תחומי עניין משותפים. זאת יכולה להיות נקודת התחלה טובה לבחירה של מיקום הדייט. בשיחות המקדימות של הדייט נסו להבין מה הצד השני אוהב, וכך תוכלו להתחיל לגשש בנוגע למיקום שנכון לכם. נסו לזהות בסיס משותף עם הפרטנר שלכם- לדוגמה, אם שניכם אוהבים טבע- יכול להיות שהלוקיישן הנכון יהיה בפארק לצד סלסלת פיקניק. אם אתם פודיז, כנראה שהמסעדה החדשה בעיר היא המקום המתאים ביותר. חשוב להצליח למצוא מיקום שמשקף את מה שמשותף ביניכם וכך לשדרג את חווית הדייט הראשון.

 

שעה, יום ומזג אוויר


לא תמיד חושבים על זה, אבל היום, השעה ומזג אוויר יכולים להיות שיקול משמעותי כשאתם בוחרים מקום לדייט ראשון. האם אתם מעוניינים בדייט צהרים או בדייט ערב, האם בדייט בחוץ או בפנים, האם באמצע שבוע או בסופ״ש? מזג האוויר, היום בשבוע והשעה המתוכננת בהחלט ישפיעו על הבחירות האלה. אתם לא רוצים לצאת לטיול בטבע כשהתחזית מעידה על כך שהולך להיות גשום, או ללכת ליריד ולגלות שהוא פתוח רק בימי חמישי...חשוב גם לשמור על גמישות, כך שאם משהו ישתנה תוכלו להתאים את התוכניות שלכם. בין אם אתם עושים בראנץ׳, טיול שקיעה בים או בית קפה סגור לשעות ערב- בחירת המיקום המתאים לשעה, ליום ולמזג האוויר יבטיח לכם שהדייט הראשון יעבור בהצלחה (לפחות מהבחינה הזאת).  

 

האווירה של המקום


כדי להרגיש נינוחים- צריך לייצר לעצמכם סביבה נינוחה. לכן חשוב לחפש מקום שבו יש אווירה טובה, נוחה ומזמינה. כאשר גם אתם וגם הצד השני תרגישו בנוח, יש הרבה יותר סיכוי שתהיו רגועים וכך יוכל להתחיל להיווצר קשר אמיתי ביניכם. חפשו מקומות מסבירי פנים, שיכולים לשדר חמימות. נסו להימנע ממקומות עם אווירה חנוקה, צפופה ורועשת שיכולה להפריע לכם לשוחח וליהנות במהלך הפגישה. כשאתם כבר מגיעים אל מקום שקבעתם בו, נסו למצוא פינת ישיבה אינטימית כך שלא יהיו הסחות דעת.

 

אז איזה רעיונות ללוקיישנים לדייט ראשון ישנם? 


אחרי שלקחנו בחשבון את שלל השיקולים שאתם צריכים לקחת בחשבון בעת בחירת לוקיישן, הגיע הזמן שנציע לכם כמה רעיונות טובים, חלקם מוכרים והוכחו כעובדים וחלקם מקורים וייחודיים יותר.

המקום הקלאסי לדייט ראשון הוא בית קפה אינטימי שפועל בשעות הערב. לזה יש מספר יתרונות. אחד הוא שאין רעש כך שאתם יכולים לדבר ביניכם בלי בעיה ולפתח שיחה טובה במהלך הערב. יתרון נוסף הוא שלא מדובר בהוצאה כספית גדולה- כך שאף צד לא ירגיש לא בנוח מבחינה כלכלית. בנוסף, בתי קפה מאפשרים לכם לשבת זמן מה כך שלא תהיו לחוצים בזמן ותוכלו לתת לדייט את הראשון את הקצב שלו- ותאמינו לנו, הוא צריך את זה.

אופציה נוספת היא ללכת על פיקניק בפארק, חוף הים או כל מקום נחמד בטבע. קחו איתכם בקבוק יין, לחם, ממרחים, גבינות ומשהו לשבת עליו, וחפשו מקום מוצל שמאפשר לכם נוף נעים. דבר זה מייצר אינטימיות אוטומטית עם ניחוחות רומנטיים, ומאפשר לשני הצדדים אופציה גם להביט על הנוף אם במקרה השיחה נתקעת לרגע. מדובר גם בסביבה מרגיעה ונעימה מאוד, דבר שיכול להוציא מכם צדדים חיוביים.

אתם יכולים לבחור גם בדייט ראשון שהוא חוויה. היתרון המשמעותי של זה הוא שזה מייצר לכם נושאי שיחה בלי שאתם צריכים להתאמץ. זה יכול להיות סרט בקולנוע, הצגה בתיאטרון, תערוכה במוזיאון, חדר בריחה או אפילו סדנה אומנותית. מדובר בדרך מקורית להעביר דייט ראשון עם אדם שאתם פוגשים לראשונה, ולבחון צדדים חדשים בו.

לבסוף, ניתן לכם רעיון כיפי נוסף- לצאת לשיטוט. כן, כמו שאתם עושים כשאתם בחו״ל- פשוט ללכת ברחוב ולראות לאן הרגליים ייקחו אתכם. פעמים רבות דווקא זה יכול לחשוף עבורכם חוויות חדשות שלא ציפיתן להן, ולעודד שיחה ערה ונעימה. ידוע גם שהליכה מייצרת אצלנו תחושות נעימות, מה שיכול להיות מושלם לדייט ראשון.

 

דייט מי – הלוקיישן האידיאלי ליצירת דייט ראשון


לסיכום, ההחלטה לאן לצאת לדייט ראשון היא חשובה, ויש המון דרכים לתקוף אותה. חשוב שתבחנו את השיקולים השונים ותחשבו על הרעיונות יחדיו. אם אתם מעוניינים לחקור הזדמנויות חדשות לדייט ראשון, אנו מציעים לכם להתחיל לפטפט עם אנשים נוספים בפלטפורמת דייט מי, שמציעה לכם דרך להכיר אנשים קצת אחרת.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
6 רעיונות לדייטים לא שגרתיים

אוף, שוב פעם בר, שוב פעם ריח של סיגריות, מוזיקה רועשת, מלצרים לא נעימים, חשבון מנופח ושטויות שנפלטו

התאמה זוגית טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם

5 טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם כמו כפפה ליד! מעבר למאמר >>

מה זה קשר לא מחייב

סצנת ההיכרויות של ימינו היא דבר מורכב. מה ההבדל בין יזיזות לקשר "אמיתי"? ומה זה אומר "קשר לא מחייב"

חמים באתר
2

Dor1997, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרון, פרוד/ה, 29

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 29

חיפה חיפה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יויו, רווק/ה, 34

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Asafn, גרוש/ה, 53

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תותי, רווק/ה, 24

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ilanbz, רווק/ה, 26

חדרה חדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Karol, גרוש/ה, 44

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אינגה, רווק/ה, 42

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גיא 25, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טל, רווק/ה, 21

בת ים בת ים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחף, רווק/ה, 27

קדימה קדימה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ovali, רווק/ה, 24

דימונה דימונה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שירה, רווק/ה, 21

אילת אילת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עומרי, רווק/ה, 21

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם