שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > הכרויות לסטוצים

הכרויות לסטוצים

הקיץ מתקרב, הרוחות מתלהטות. אתם הולכים בטיילת ורואים זוגות מחזיקים ידיים, אולי בדרך לאיזה מלון. בקיץ הרצון לאהוב מתגבר - אבל, בואו נודה, גם התשוקה לעשות סקס. 
זוכרים את "הזוגות" מהפסקה הקודמת? אז זהו, שיכול להיות שמדובר בשני אנשים שנפגשו באותו היום - ולעולם לא יראו אחד השני שוב פעם. איך זה יכול להיות? התשובה: הם ב"סטוץ", כלומר, שהם מספקים, באופן חד פעמי, אינטימיות וסקס אחד לשני. 

לא כולם נמצאים במערכת יחסים – וכמו כל בני האדם, גם לרווקים מביננו יש צרכים גופניים ונפשיים. סקס הוא חלק חשוב בכל קשר, אבל הוא חלק חשוב מהחיים - ומהבריאות שלכם, לפני מחקרים רבים. וזו הסיבה שסטוצים כל כך פופולריים היום, בתקופה שאחוזי הרווקות והגירושין בעלייה מתמדת.
מעוניינים בסטוץ? ריכזנו עבורכם את השאלות הנפוצות ביותר שאנחנו מקבלים לגבי סטוצים. מה זה אומר, במה זה כרוך, ואיך להשיג פרטנר למערכת יחסים מהסוג הזה. תחזיקו חזק. 

מה זה סטוץ?


על מנת להביא לכם את ההגדרה המדויקת ביותר לסטוץ, פתחנו את "מילון הסלנג" - ומה שהיה כתוב שם לא הפתיע אותנו: "סטוץ הוא מערכת יחסים מינית שנמשכת לילה אחד בלבד". 
אם כן, על אף שהמילון הגדיר "סטוץ" כ"מערכת יחסים" - רוב הסיכויים שהסטוץ לא יתפתח לכדי קשר ארוך טווח, או אפילו יחרוג מעבר ללילה היחיד הקסום שלכם יחד (למרות שאין לדעת). 

מהם היתרונות של סטוצים? 


היתרון הברור ביותר של סטוצים הם הרווחה הגופנית -"הכיף" - שהם מביאים איתם. אנחנו יצורים חיים, ויש לנו צרכים מסוימים. סטוצים עוזרים לנו להפיג מתחים לשמור על הקלילות. 
על אף כי אנשים רבים  - בעיקר שמרנים - מאמינים כי סטוצים הם שטחיים, מדכאים ונטולי תקשורת אמיתית - מחקרים מראים כי ההפך הוא הנכון.

נכון, לאנשים שמחפשים קשר עמוק יותר אולי הסטוצים לא כל כך מתאימים, אבל עובדה כי רוב האנשים מדווחים כי הם מרגישים תחושה טובה בזמן סטוץ, או ליתר דיוק: הם מרגישים שהם רצויים ונחשקים על ידי בני המין השני. 
או,אם נהיה מדויקים יתר, נחשקים גם על ידי בני אותו המין - מחקרים רבים מראים סטוצים מאפשרים לאנשים בעלי מיניות מיוחדת (להט"בים) וכן לנשים להתנסות עם המיניות שלהם. בסך הכל, צעירים (ומבוגרים!) יכולים להשתמש בסטוצים שלהם כחוויית למידה, וזה מעולה. 

האם חווית הסטוץ מתאימה לכם? 


הבחירה להתנסות בסטוצים תלויה בכם ובמטרות שלכם. במידה ואתם לא מחפשים מערכת יחסים לטווח הארוך, רוצים לגוון בפרטנרים המיניים שלכם ללא מחויבות ומעוניינים במשהו פחות "רציני" - סטוצים יכולים להיות נהדרים עבורכם. 
לעומת זאת, אם אתם אנשים שזקוקים לקרבה רגשית ומעדיפים מערכות יחסים ארוכות טווח - אולי כדאי שתחפשו בני זוג אשר מוכנים להתחייב. 

ממה כדאי להיזהר שנכנסים לעולם הסטוצים? 


לפני שאתם מתחילים לחפש סטוץ, אנחנו ממליצים לנקוט מספר אמצעי זהירות - על מנת להגן על הגוף והלב שלכם. העצה הראשונה שלנו היא להשתמש, תמיד, ללא יוצא מן הכלל - באמצעי מניעה. כשאנחנו אומרים "אמצעי מניעה", אנחנו מתכוונים לקונדום. סטוצים נמשכים לילה אחד, כפי שאמרנו, ואתם ככל הנראה לא מכירים מלפני כן, ועל כן אינם יכולים לבטוח ב-100% כי האדם שמולכם משתמש באמצעי מניעה בכל המפגשים המיניים שלו.
הטיפ השני הוא להסכים לסטוץ רק במידה ואתם בטוחים שזה מה שאתם רוצים לעשות - לא בשביל הצד השני, ולא כי אתם חושבים שזה יבטיח לכם מערכת יחסים איתו. כי רוב הסיכויים, שזה לא!

כמו כן, במידה והכרתם מישהו באפליקציה והחלטתם "לקפוץ" על זה - העצה שלנו היא תמיד לברר לפני כמה פרטים על הצד השני, בשביל הבטיחות. חפשו אותו או אותה ברשתות החברתיות. דברו איתם בטלפון. תפגשו במקום ציבורי - והודיעו לאחד החברים שלכם על הפגישה. זה נכון עבור סטוצים וכל מפגשים דיסקרטיים שהם. 

איך להשיג סטוץ?


זו שאלת המיליון הדולר. איך, ומאיפה לעזאזל, משיגים פרטנרים לסטוץ? יש לכם שתי אפשרויות: או שאתם מתחילים לדבר איתם במציאות, או שתתחברו לאפליקציה או אתר הכרויות. לא משנה מה האופציה המועדפת עליכם - גם כאן, כמו בהכרויות לקשר רציני, אתם צריכים לדעת איך לפלרטט. ההבדל הוא אולי בטון של הפילרטוט: פחות אישי, יותר מיני, ועם הרבה יותר נגיעות. 
בסופו של דבר, תצליחו "להכניס" אותם למיטה במידה ותרגישו שאתם "זורמים" יחד, שיש לכם משיכה, פלירט וקשר טוב. אל תאמינו ל"אומני פיתוי" למיניהם - אי אפשר לגרום למישהו או מישהי לשכב איתכם בעזרת "מדריך בעל מספר צעדים פשוטים". בני אדם הם לא מכונות, כל אישה וגבר הם שונים והעניין הוא יצירת חיבור ולא השפעה על האחר.


בכל אופן, אם בחרת להכיר את הסטוץ הפוטנציאלי שלכם באתרי ההכרויות - אז כדאי שתעשו זאת באפליקציה המתאימה לכך. אם תפנו לאפליקציה לאנשים שמחפשים קשר רציני בלבד, אז רוב הסיכויים שתקבלו הודעות נעלבות אם תצהירו שאתם מעוניינים בסקס גרידא.

או, שיש לנו הצעה שווה עבורכם - בפעם הראשונה, הגיע לישראל אתר שמתאים לכם דייטים פוטנציאלים לפי מה שאתם מחפשים, בלי לגרום לכם להתבייש בזה! הכירו את דייט מי. דייט מי הוא אתר הכרויות חדשני, שחרט על דגלו למצוא עבור המשתמשים שלו את מה שהם מחפשים באמת, את מה שמתאים להם. כי אנחנו חיים בעולם חופשי, לא?
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
המדריך לתמונת פרופיל מושכת ושונה באתרי הכרויות

איך יוצרים תמונת פרופיל מושכת ושונה לאתר הכרויות שבהכרח יוביל אתכם להרבה יותר התאמות, הודעות ודייטים

הכרויות לאקדמאים

גם אקדמאים ראויים למצוא אהבה וזוגיות. כאן תמצאו את כל המידע על הכרויות לאקדמאים.

יתרונות של אתרי הכרויות

מה ההיתרונות של אתרי הכרויות? עברו למאמר לקריאה >>

חמים באתר
2

Timmy, זה מסובך, 34

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 33

אשקלון אשקלון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מורדי, גרוש/ה, 46

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 28

חיפה חיפה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שלי, רווק/ה, 28

עפולה עפולה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נטוש, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אינגה, רווק/ה, 41

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דן, רווק/ה, 28

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאן אסטה, רווק/ה, 21

אבן יהודה אבן יהודה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ינון, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גורדן, רווק/ה, 21

קרית שמונה קרית שמונה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אלעד, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נופר, רווק/ה, 18

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם