שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > איך להצליח באתרי הכרויות

איך להצליח באתרי הכרויות

אם אתרי ההכרויות ואפליקציות מרגישות לכם כמו חידה או פאזל לא ברור - אל תדאגו, אתם ממש לא לבד. 

אתרי הכרויות אינן מיועדות לבעלי לב חלש או למי שמתייאש בקלות. מכירים את האמרה הישנה, שלשונה ש"צריך לנשק הרבה צפרדעים כדי למצוא את הנסיך?" - אז זה כלל שבאמת חל על הכרויות אונליין. 

ובכל זאת, יש מספר דברים שאתם יכולים לעשות על מנת "לפזר את הערפל" מעל אתרי ההכרויות - ולפגוש יותר אנשים - או "צפרדעים", אם נתאים את עצמנו למטאפורה. אכן, לא בטוח שתמצאו את הנסיך - אבל הטיפים שניתן לכם במאמר הבא בהחלט יכולים לקרב אתכם לשם מבחינה סטטיסטית. 

בחר את האתרים שלך בחוכמה


היו סלקטיביים באופן שבו אתם בוחרים את האפליקציות והאתרים בהם אתם משתמשים - הרי אין לכם את כל הזמן הפנוי שבעולם, ואתם לא יכולים להירשם לכולם. יש אפליקציות ואתרי הכרויות שמיועדות לסקטורים מסוימים בחברה - כגון דתיים או להט"בים, ויש כאלו המיועדות לכולם. כמו כן, יש יישומים שידועים בכך שהם לאנשים "פחות רציניים" - אז במידה ואתם מחפשים קשר רציני, הימנעו מהם.  

כמו כן, אנחנו ממליצים לכם שלא לבחור באפליקציות או באתרים הגדולים להכרויות. אתם חושבים שאולי יש שם יותר משתמשים - אבל זו פיקציה. מטרתן של "מפלצות ההכרויות" האלו הוא להשאיר אתכם רשומים אליהם לתקופה ממושכת, על מנת להרוויח יותר. לא יוצא להם כלום מזה שאתם מוצאים אהבה! יותר מכך, הידעתם כי בפברואר 2024, משתמשים תבעו ייצוגית את אחת מענקיות ההכרויות בדיוק בשל הסיבה הזו? בתביעה נכתב, כי האפליקציה גרמה למשתמשים להתמכר אליה (בעזרת חווית עיצוב משתמש מניפולטיבית, בעיקר). 

אז כמו שאנשים רבים עוברים לקנות "כחול לבן" או בעסקים קטנים בלבד - בשל החשש מסיאובן של החברות הגדולות והכוח הבלתי נגמר שלהן - גם בארץ ניתן למצוא אתרי הכרויות קטנים יותר, אך מעולים. אתרי הכרויות שעושים בדיוק ההפך - ומנסים ככל האפשר להתאים לכם את מי שמתאים לכם ואת מי שאתם רוצים להכיר. כרגע, האתר הכי טוב בתחום הוא דייט מי - ואנו ממליצים עליו בחום! 

היו כנים


מחקרים מראים שאנשים נוטים להתאהב באנשים דומים להם כשמדובר בדברים כמו היסטוריה של מערכות יחסים, רצון להקמת משפחה, דת, רקע - ואפילו חיית מחמד מועדפת.  אם תהיו כנים עם עצמכם והסביבה לגבי מה שאתם מחפשים - יהיה לכם קל יותר למצוא זוגיות מוצלחת דרך אתרי ההכרויות. ואם יש לכם  "דיל-ברייקר", אולי כדאי גם לציין זאת בפרופיל שלכם - זה יחסוך לכם ולצד השני הרבה. אגב, הכרויות לגברים הן זהות כמו הכרויות לנשים בנושא הזה. 

אם אתם מתפתים להציג תמונה אחרת, "מושלמת" יותר (אין דבר כזה מושלם!) - אז חישבו לעצמכם: במידה והיית פוגשים את בן הזוג האידיאלי שלכם, הייתם רוצים להעמיד פנים כל חייכם שאתם מישהו שאתם לא? 

בחרו תמונות טובות 


מהי תמונה טובה לאתרי ההכרויות? תמונה טובה צריכה להציג במדויק את המראה הפיזי שלכם - אבל הן צריכות להיות תמונות שאתם אוהבים, כאלו שיש לכם ביטחון בהן. 
לתמונות יכולה להיות השפעה גדולה על החביבות ועל הגישה הראשונית של מישהו כלפיכם. מאפיינים ספציפיים שבדרך כלל יגבירו את האטרקטיביות והחביבות שלכם דרך התמונות כוללות: חיוך אמיתי (כזה שגורם לעיניים שלכם להתחיל להתקמט) והטיה קלה של הראש.

חישבו: מה עושה אתכם מעניינים? 


חישבו: מה מייחד אתכם? כיצד אתם יכולים להעביר לצד השני דברים ייחודיים בכם? לאחר שתחשבו, תנסו לשלב את זה באלגנטיות בפרופיל שלכם. אנשים נוטים להתעניין באנשים מעניינים. כמו כן, אתם יכולים לכתוב מה אתם "מחפשים", אבל שלא בזה יתמקד הפרופיל שלכם - אל תהפכו אותו לרשימת מכולת! זה לא מושך בעליל. 
חשוב מאוד: אל "תחפרו". אף אחד לא אוהב לקרוא מאמר אקדמי בפרופיל של מישהו, זה מוריד נקודות אוטומטית. ציינו דברים שבאמת חשובים לכם וסיימו עם זה. 

תשמרו על ראש פתוח


רק בגלל שמישהו לא אוהב לעשות יוגה או שיש לו תחביב שאתם לא כל כך בטוחים לגביו, אל תוותרו עליו. נסו להיות עם ראש פתוח ככל האפשר לרעיון שאתם יכולים לצמוח בדרכים חדשות בעזרת מישהו שאתם עשויים לפגוש באינטרנט. זכרו: צמיחה אישית היא אחד מאותם סימני היכר שנוטים לכך שמערכת יחסים כלשהי תעבוד.  החיים הם הרפתקה, ואתרי הכרויות רק מדגישים את זה. 

אל תתכתבו "לנצח"- חבל על הזמן! 


אל תמשכו את הדייט שלכם יותר מדי זמן - יש אלמנטים מסוימים של מערכות יחסים שאי אפשר בעולם הוירטואלי בלבד, בלי להיפגש. הזמן האידיאלי להתכתבות עד הדייט הוא בין מספר ימים לשבועיים. תעשו מאמץ להכיר קצת לפני - אל תגיעו כשאתם לא יודעים כלום על הצד השני. אתם צריכים לבדוק אם הם באמת מתאימים לכם, כדי לא לבזבז את הזמן שלכם. 

תהנו! 


השימוש באפליקציות היכרויות אמור להיות מהנה. זה לא אמור להרגיש כמו עבודה. הטיפ שלנו: תמיד תבדקו עם עצמכם איך אתם מרגישים בזמן שאתם גוללים באפליקציה. אם אתם מרגישים כאילו זו איזו מטלה, אם אתם לא נהנים, או שהשימוש באתרים גורם לכם להרגיש רע עם עצמכם - קחו הפסקה ונסו משהו אחר.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
ההבדלים בין נשים לגברים באתרי הכרויות

רוצים לדעת את ההבדלים בין נשים וגברים באתרי הכרויות? הכנסו למאמר >>

התאמה זוגית טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם

5 טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם כמו כפפה ליד! מעבר למאמר >>

איך להתנהל בעולם ההיכרויות הווירטואלי ולהישאר בחיים

אם אתם עדיין מרגישים קצת לא בעניינים, אל דאגה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשרוד את ג׳ונגל הפ

חמים באתר
2

Sheli, רווק/ה, 20

אופקים אופקים

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דני, רווק/ה, 27

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרון, פרוד/ה, 29

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לירז🌅🌸🦋🍀, רווק/ה, 28

באר יעקב באר יעקב

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הילי, גרוש/ה, 43

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרים שירה, רווק/ה, 39

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Rim, גרוש/ה, 46

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shani 🌻, רווק/ה, 27

אליכין אליכין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תהילולה, רווק/ה, 19

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דנה מזרחי, רווק/ה, 25

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורה, גרוש/ה, 47

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גיא 25, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

salamon.d1992, רווק/ה, 31

חדרה חדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Karol, גרוש/ה, 43

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Jacoby, רווק/ה, 24

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם