שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף

רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף

האם אתם אנשי חורף, או דווקא "מתים" על הקיץ? בין אם אתם חובבי שמש וחול, או דווקא מתחברים לצעיפים ולרוח קרה הנושבת על הפנים - אתם חייבים להודות כי חודשי החורף הם הרומנטיים ביותר בשנה.
נכון, בקיץ היצרים מתלהטים, הגוף חם, מתלבשים פחות ויוצאים ליותר בילויים. ובכל זאת, דווקא ההסתגרות החורפית - בין כותלי הבית והבגדים העבים והנעימים - מספקים הזמנה אמיתית לאינטימיות.
אתם אולי חושבים לעצמכם שחורף רומנטי שייך רק לזוגות הוותיקים, וכי אין מקום לכך בדייטים הראשונים - אבל תנו לנו לספר לכם, כי אתם לגמרי יכולים "לרתום" את הנועם הביתי של עונת החורף עבור הדייטים הראשונים שלכם, מבלי שזה יהפוך להיות מוגזם. קבלו מספר רעיונות לדייטים חורפיים, המתאימים לזוגות מתחילים ומתקדמים! 

נסיעה רומנטית לעבר השקיעה 


אוהבים לנהוג? אז למה שלא לקפוץ לתוך האוטו, ולסוע? לאן? לא משנה לאן… העיקר שעושים זאת עם הפרטנר המושלם, ושהחלון מציג נוף של טבע ושל הכבישים הפתוחים. בתוך המכונית, אפשר להדליק חימום ולהנות מהאווירה הנעימה מבלי לקפוא בחוץ. 
או ממליצים להביא איתכם שמיכה (כדי להפוך את הנסיעה לאקסטרה חמימה ורומנטית), ולחשוב על פלייליסט נעים ושקט. בונוס: בחרו לכם יום גשום במיוחד, וצפו בטיפות מסתחררות על החלון - אבל שמרו על עצמכם וסעו בזהירות. 

שמש שקרנית? צאו לטיול 


גם בחורף יש ימים שמשיים - במיוחד בישראל. בחרו לכם יום כזה - והוא אפילו יכול להיות קר, פשוט תתלבשו בהתאם - ותצאו לטייל בטבע. דווקא הרוח הקרירה יכולה להקל עליכם במידה ואתם הולכים הרבה ברגל. עדיף בהרבה מטיול באוגוסט. 
ההמלצות שלנו: לכו למקום עם שלג, או למקום בו יש נהרות ונחלים. החורף, עם המשקעים שלו, הופך מקומות שבדרך כלל נראים יבשים או משעממים לגן עדן ממש. 

פה זה דווקא כן אירופה: החלקה בצוותא על הקרח


החלקה על הקרח היא בילוי חורפי קלאסי וחגיגי במדינות אירופה, וכן בארצות הברית וקנדה. בארץ הוא אמנם פחות נפוץ, אבל תוכלו עדיין אולמות החלקה על הקרח בלונה פארק תל אביב לדוגמא, וכן ב"מרכז קנדה" שבמטולה. גם אף אחד מכם לא מומחה - זה תירוץ נהדר להחזיק ידיים! 

לשתות שוקו חם בבית קפה אופנתי


בית קפה הוא הלוקיישן המושלם לפגישה רומנטית. אתם יכולים להתאים הבילוי לחורף ולהפוך אותו לחמים ומיוחד יותר בעזרת החלפת כוס הקפה הרגילה בכוס שוקו מהבילה. יש המון בתי קפה (בעיקר הקטנים הטרנדיים, לא אלו של הרשתות הגדולות - אולי חוץ מ"מקס ברנר" ו"גולדה") שיוצאים בקולקציות מיוחדות של טעמי שוקו משגעים ומיוחדים עם המון תוספות כמו בייגלה, שוקולד מלוח ומרשמלו. 
צפייה באורות חג המולד בערים המעורבות 

יש משהו מאוד רומנטי בצפייה בשווקי שוק המולד בערים המעורבות, כגון יפו, חיפה, ירושלים ונצרת. ללכת יחד, להחזיק ידיים, לשתות משהו ולהצטלם ליד כל האורות שמחממים את הלב… הדייט הזה יכול להרגיש כמו קפיצה קטנה לחו"ל - בלי להחתים דרכון. 

האפי האוור או פיקניק - בבית


עד כמה שזה כיף לצאת לטיול בחיק הטבע, בבית הקפה או בבר - לפעמים, בימים סוערים במיוחד, כל מה שרוצים הוא להישאר בבית. עם קצת יצירתיות והשקעה, ניתן לייצר "יציאה ביתית", ולעשות את אותם הדברים בבית. 
אז קודם כל, אנו ממליצים לכם את הערב לתכנן מראש. אם בחרתם לעשות פיקניק, הביאו איתכם כל מה שצריך, ממש כמו בחוץ - שמיכה משובצת, סלסלה עם יין וגבינות ועוד. פרסו את השמיכה על הרצפה והעמידו פנים שאתם יושבים בטבע, אפילו אפשר לשים פלייליסט של קולות טבע כמו ציפורים, פכפוך המים, וכולי. 

במידה ובחרתם לקיים האפי האוור - שתדעו, כי הרבה מברי הקוקטיילים השווים ביותר במדינה מציעים שירות משלוחים בימינו, עם קוקטיילים בבקבוקים מיוחדים ומעוצבים. כמובן, שאתם יכולים לקנות האת המצרכים מראש ולהכין את הקוקטיילים האהובים עליכם בבית. אל תשכחו להדליק נרות ולשים מוזיקה אפלולית. בונוס: הזמינו אוכל ממסעדה אקזוטית וחדשה, וסדרו אותו בצלחות בצורה יפה.

בקרו בחנות ספרים יחד


שניכם תולעי ספרים? אנו ממליצים לכם לבקר בחנות ספרים אסטתית במיוחד, עם עדיפות לזו שמגישה קפה (כמו "תולעת ספרים" בתל אביב). קחו את הזמן - קראו את הטקסט מאחורי הכריכות, הקריאו אחד לשני ציטוטים ושירים ותתלבטו יחד איזה ספר לקנות. ספרים, חורף, קפה, אהבה - מה צריך יותר מזה? 
אם הרעיונות האלו עשו לכם חשק… אנחנו מבינים אתכם. אינטימיות עם אדם אהוב היא באמת חוויה מדהימה, שלכל אחד מגיע לחוות. אז, למה שלא להירשם לאתר הכרויות? אהוב לבכם, סביר להניח, לא יפול עליכם מהשמיים. 

אם מאסתם בכל אתרי ההכרויות הגדולים, הרשו לנו להכיר את דייט מי. בין אם אתם מחפשים משהו קליל לחורף, או מערכת יחסים אינטימית ורצינית, האתר המושלם הזה מבטיח הכרויות לכל מטרה - כלומר, שגם אם אתם מחפשים מישהו לשתות איתו שוקו ביום קר של ינואר - אתם לגמרי יכולים! הירשמו עוד היום, ההרשמה בחינם, ללא צורך בכרטיס אשראי. 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
מה זה קשר לא מחייב

סצנת ההיכרויות של ימינו היא דבר מורכב. מה ההבדל בין יזיזות לקשר "אמיתי"? ומה זה אומר "קשר לא מחייב"

שידוכים לחילונים

רבים מהאנשים שדיברנו איתם ובחרו לפנות לשידוכים סיפרו כי הם "שבעים" מהאפליקציות. הכנו עבורכם את המדרי

ספיד דייטינג כל מה שרציתם לדעת

רווקים, אבל מתוסכלים ממסע חיפוש הזוגיות? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. מציאת בן זוג בימינו יכולה להיות מש

חמים באתר
2

Yardi, רווק/ה, 29

נצרת עילית נצרת עילית

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

merian, רווק/ה, 38

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

😇Noy, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הילה, רווק/ה, 41

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עומרי, רווק/ה, 21

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 33

אשקלון אשקלון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דן, רווק/ה, 28

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הילי, גרוש/ה, 43

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ishai, רווק/ה, 23

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאיקי, רווק/ה, 28

טירת כרמל טירת כרמל

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ITAY GOFMAN, זה מסובך, 20

כרמיאל כרמיאל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אסתי, גרוש/ה, 48

מודיעין מודיעין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Timmy, זה מסובך, 34

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם