שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > תכונות שיעזרו לכם לצלוח את עולם ההיכרויות בשלום

תכונות שיעזרו לכם לצלוח את עולם ההיכרויות בשלום

עולם ההיכרויות המודרני יכול להרגיש קר ומנוכר לכל אחד או אחת. אפליקציות שבנויות להשאיר אותנו בחיפוש תמידי שולטות בתחום, ולא מעט אנשים מרגישים שהם הולכים לאיבוד בין בליל פרופילים, עם שיחות חולין שלא הולכות לשום מקום. אבל אל תאבדו תקווה לרגע - בסוף כולם מוצאים אהבה. אספנו לכם כמה כיווני מחשבה ופרספקטיבות על תכונות האופי שיעזרו לכם לשרוד בהצלחה את עולם ההיכרויות.   
יתרונות וחסרונות של שיטות ההיכרויות הנוכחיות 

זה אולי נראה שעולם אתרי ההיכרויות קר ומאתגר יותר מהדרך המסורתית של ״לפגוש במזל״ אנשים בברים ובתי קפה, אבל המצב לא כך בכלל. אם עוצרים להבין מה הם יתרונות של אתרי הכרויות רואים שיש לא מעט סיבות לפתוח פרופיל: אתם לא מוגבלים במעגלים החברתיים או הגאוגרפים שלכם, יש היצע אנושי עצום, ואתם יכולים לסנן ולבחור אנשים בטווחי גילאים ותחומי עניין משותפים לכם.  כמו כן אתם יכולים בזמן קצר להכיר ולפתוח שיחה עם יותר אנשים מאי פעם, והמספרים האלו, בסופו של יום, עובדים לטובתכם!
 

תמיד כדאי לשמור על אופטימיות


נכון, זו עצה טובה לכל תחומי החיים, אבל בעולמות הדייטינג זה חשוב הרבה יותר. הריגוש של אדם חדש ומעניין, של שיחה טובה, של ההשקעה בלצאת לדייט, לעיתים פוגשים מציאות לא פשוטה של צרכים לא מתאימים, אנשים שמחפשים דברים אחרים מאיתנו, טיימינג לא נכון ואנשים שנראו לנו נכונים ׳׳על הנייר׳׳ כשבמציאות פשוט אין קליק. נכון, זה מטלטל ומייאש, אבל חשוב לשמור על אופטימיות ולא לאבד תקווה, בסוף כולם מוצאים אהבה, אז קיפצו חזרה אל המשחק עם חיוך ותקווה בלב.

הקפידו על תקשורת פתוחה ומכבדת


בין המסכים והאפליקציות היום קל לשכוח שבצד השני יש בן אדם אמיתי ולא איזה בוט. גם בצ׳אט בשלבים הראשונים חשוב מאוד לתקשר בצורה מכבדת ולזכור שאנחנו פה כדי למצוא חיבור ולא לפגוע באף אחד. כל אדם מגיע עם הצרכים הרגשיים הייחודיים לו, אז שמרו על תקשורת שקופה, פתוחה ומכבדת ככל האפשר. אחרי הכל, כך גם הייתם רוצים שאנשים יתייחסו אליכם.

אל תיקחו שום דבר אישי נגדכם


דחייה היא דבר שבשגרה בעולם ההיכרויות המודרני, אנשים מפסיקים לענות ככה סתם פתאום, מורידים מאצ׳ בהפתעה אחרי שחשבתם שהלך מעולה, או אפילו אומרים לכם שזה לא מתאים לפני שבכלל הייתה הזדמנות למשהו טוב לקרות. נסו לא לקחת שום דבר אישי - לכל אחד בעולם יש מישהו מושלם עבורו, וגם אם הפעם זה לא עבד, האהבה מחכה ממש מעבר לפינה.

הכירו את הפיצ׳רים והיתרונות של כל פלטפורמה


כל אתר היכרות או אפליקציה עובדים טיפה אחרת, מה שאומר שלכל פלטפורמה יהיו את היתרונות והחסרונות שלה. חשוב להבין איך הצד שמולכם חווה את הפלטפורמה שמולו, מה שיעזור לכם להשקיע בפרופיל שמציג אתכם הכי טוב במקומות הנכונים. העלו תמונות שמראות מי אתם, כתבו תיאור מילולי של מה אתם מחפשים, או סדרו את רשימת התחביבים והתיוגים שיעזרו לאנשים למצוא אתכם בקלות.
בואו לכל אינטראקציה בראש פתוח

אחד הדברים שמעכבים אנשים בדרך למציאת זוגיות זה ׳׳רשימת מכולת׳׳ נוקשה של פרטי אופי וקריטריונים מחמירים אחרים, שאנחנו פשוט חייבים-חייבים שיהיו בבן או בת הזוג שלנו. אבל כיום ניתן לראות יותר ויותר שדווקא הפכים נמשכים וזיווגים שאולי נראים לא הגיוניים בהתחלה, בעצם מדברים בשפה משותפת עמוקה ומחברת. שחררו את הקונספציות הישנות, ונסו לצאת מאזור הנוחות שלכם כשמדובר בסוג האנשים שאתם מחפשים - אתם תהיו מופתעים מאוד מהתוצאות.
לצד ראש פתוח, דעו מה הקווים האדומים שלכם

עולם ההיכרויות יפגיש אתכם עם אנשים מכל קצוות הארץ, עם צורות תקשורת והעדפות אחרות. חשוב לזכור לשים גבולות לאנשים שמתייחסים אליכם בצורה פוגענית, מתקשרים בצורה לא מכבדת, או מנסים לשנות אתכם למשהו שאתם לא. זכרו את הקווים האדומים שלכם והקפידו עליהם בקודש הקודשים, אף אחד אחר לא יעשה את זה בשבילכם.
 

שמרו על פרופורציה


נורא קל להיסחף אל תוך היכרות חדשה, להתרגש עם כל מאצ׳, להתמוגג ברומנטיות מהודעה חמודה ולשמוע את הצליל של שבירת הכוס עוד לפני ששילמתם את החשבון בסוף הדייט הראשון. זכרו: דייטינג הוא מרתון, לא ספרינט. שמרו על ראש צלול ומצאו את שיווי המשקל שלכם בין לתת ללב להיפתח, לעומת לאבד את הפרופורציות ולהסתכן בלהיפגע סתם.

הכירו את דייט מי – אתר היכרויות לכל מטרה


אם נמאס לכם מאפליקציות שטחיות וגלילה מיותרת של אנשים לא רציניים, דייט מי הוא הפתרון בשבילכם. בדייט מי אתם יכולים להיות בדיוק מי שאתם, לחפש או לסנן אנשים לפי מה שנכון לכם כרגע ואין שום צורך לחכות למאצ׳ משמיים כדי להתחיל שיחה: אתם יכולים לשלוח הודעה למי שאתם רוצים מתי שאתם רוצים. בדייט מי סיכויי ההצלחה שלכם גבוהים בהרבה מהאפליקציות הקיימות בשוק. כמו כן, פתיחת פרופיל היא לחלוטין בחינם על מנת לאפשר לכל אחד למצוא אהבה ואושר, אז למה אתם מחכים? 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
סקס בדייט ראשון איך זה משפיע עלינו

רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? לא רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? תקראו ותדעו בעזרת המדריך המלא.

מה זה קשר לא מחייב

סצנת ההיכרויות של ימינו היא דבר מורכב. מה ההבדל בין יזיזות לקשר "אמיתי"? ומה זה אומר "קשר לא מחייב"

ספיד דייטינג כל מה שרציתם לדעת

רווקים, אבל מתוסכלים ממסע חיפוש הזוגיות? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. מציאת בן זוג בימינו יכולה להיות מש

חמים באתר
2

MROSIA, רווק/ה, 24

נצרים נצרים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טל, רווק/ה, 21

בת ים בת ים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גל אלבה, רווק/ה, 41

אליכין אליכין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 28

חיפה חיפה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מורדי, גרוש/ה, 46

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחר, רווק/ה, 21

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

איתי אשל, רווק/ה, 22

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שירה, רווק/ה, 20

אילת אילת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרים שירה, רווק/ה, 39

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דני, רווק/ה, 27

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הארלי❤️, גרוש/ה, 35

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אינגה, רווק/ה, 41

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ettibens, רווק/ה, 33

אילת אילת

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם