>" />
שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > שידוכים לחילונים

שידוכים לחילונים

בזמנים בהם כולם מחליקים ימינה ושמאלה - דווקא כמות החילוניים שפונים לשדכניות עולה. מה קרה שפתאום, עם כל השפע, התחילו הרווקים החילוניים לפנות לאותה מסורת עתיקת יומין? 

רבים מהאנשים שדיברנו איתם ובחרו לפנות לשידוכים סיפרו כי הם "שבעים" מהאפליקציות, מפני שאלו מרגישים (לדברי בחורה אחת בשנות ה-20 לחייה) כמו "להיות בתוך כלוב, ולרוץ על הגלגל של האוגרים. לא נעים, פשוט רע". וואו. 

גם אצל הגברים הדבר לא מזהיר - הכרויות לגברים לרוב גם לא נגמרות בטוב, כשגברים רבים מספרים כי אין להם מאצ'ים בכלל, וכי נשים "נעלמות" להם על ימין ועל שמאל. 
החילוניים שפונים לשידוך, אם כן, הם לרוב אנשים שמאסו בעולם האפליקציות - וכאלו שהקונספט של תוכניות טלוויזיה כמו "חתונה ממבט ראשון" ו"אהבה חדשה" עושה להם את זה. הם רוצים לשים את העתיד שלהם בידיים של מומחה, ולראות כיצד הם יכולים להפיק את המיטב מחוות דעת מקצועית על הזוגיות שלהם. 

במאמר זה, אנחנו מביאים לכם את היתרונות והחסרונות של שימוש בשירותי שדכנות בעת הנוכחית. בשורה התחתונה, אנחנו מאמינים כי לפנות לשדכנית זה עסק מעט יקר ו"קיצוני", שאולי לא מאוד מתאים להלך הרוח הנוכחי - אבל בכל זאת, יש כמה עקרונות חכמים שמוסד השידוכים הישן מביא עימו שכדאי להתייחס אליו. תקראו לזה "חוכמה עתיקה". 

היתרונות של פנייה לשדכנית 


אם כן, אחד היתרונות המשמעותיים של פניה לשדכנית בתור חילוניים הוא העובדה כי את - או אתה - יודעים בוודאות של מאה אחוז כי הצד השני מחפש קשר רציני, למטרת נישואין וילדים. הרי אף אחד לא יעשה את המאמץ הזה ויפנה לשדכנית רק כדי לחפש "סטוץ" של לילה אחד!

יתרון נוסף, משותף גם לאתרי היכרויות, הוא העובדה כי שידוכים יכולים להיות מעולים עבור קרייריסטים עסוקים. למעשה, כמו שאתם משלמים למנקה לבית - כך אתם משלמים לשדכנית, שתעשה את "העבודה השחורה" עבורכם בזמן שאתם משקיעים בעצמכם ובתחביבים שלכם. כמו כן, לאנשים רבים מעל גיל 30 כבר אין כל כך הרבה חברים, וחלק מהחברים כבר נשואים עם ילדים - כך ששדכנית יכולה להגביר את מעגל ההזדמנות שלכם. 

כמו כן, יתרון שגילינו בזמן צפייה ב"חתונה ממבט ראשון" - כשנותנים לכם הזדמנות עם אדם אחד, יחיד ומיוחד, אתם לוקחים את ההזדמנות הזו כאוצר. אשליית השפע נעלמת, ואתם עושים מאמץ אמיתי להכיר את האדם שמולכם - הרי שדכן מקצועי אמר שאתם מתאימים! 

החסרונות של שידוכים לחילוניים 


על אף כל היתרונות, מצאנו שיש חסרונות לכל הקשור לשידוכים מאורגנים לחילונים - והם עולים על הכל. לדוגמא, העלות הגבוה. כמו כן, רוב השדכנים אינם מתמחים באוכלוסייה החילונית, ויכול להיות שהם לא מבינים עד הסוף מה מחפשים הגברים והנשים. בקיצור, אתם יכולים להפסיד כספים רבים ולמצוא את עצמכם "גוררים" מערכת יחסים רק כי הוצאתם את מיטב כספכם (זה לא כזה רע, בהתחשב שבאפליקציות קורה בדיוק ההפך - ולא מצאתם אהבה דרך השפע שלהן עדיין). 
כמו כן, שדכנית - ולא משנה כמה היא מנוסה - לא יכולה לנבא את טיב ההתקשרות הרגשית והמשיכה בין שני אנשים. אנו רואים זאת בתכניות השידוכין כל הזמן. על הנייר הכל נראה מושלם, יש התאמה מושלמת - אבל משהו חסר. על אף כל הדיבורים על "הצורך לבנות את הקשר", אנחנו עדיין מאמינים כי יש צורך בעניין ראשוני לפחות על מנת לבנות קשר מצליח שימשיך לעתיד. אולי פעם, ובחברות מסורתיות יותר, לרגש אין ממש תפקיד - אבל לא כך המצב בעולם המודרני. 

"מיינדסט" של ימי הביניים - במאה ה-21


אם יש משהו שאתם יכולים ללמוד מהמחקר שלנו על שידוכים לחילונים בעת הנוכחית, הוא העובדה כי אתם לא חייבים ללכת לשדכנית על מנת לקחת כמה עקרונות חשובים מהעולם הזה, ולהכיל אותם על סצנת הדייטינג במאה ה-21. קבלו אותם. 

 כל אדם הוא עולם ומלואו


הדבר הראשון שניתן ללמוד מעולם השידוכים הוא היחס לבני אדם. השדכנית בוחנת את המועמד הפוטנציאלי, מתבוננת באיכויות שלו  - ולבסוף מחליטה אם הוא מתאים למי שהיא רוצה לשדך. בעידן האפליקציות, אנשים מדפדפים מהר-מהר ומעבירים שמאלה, וכך פוסלים על שטויות מועמדים שהיו יכולים להתאים להם. 
אנחנו ממליצים לכם להתחיל לגלוש באפליקציות ברצינות תהומית, כמו שדכנית. לבחון כל חשבון וחשבון, ולא להעביר מהר כל פעם שרואים פגם קטן שאולי לא מוצא חן בעיניכם. תנו לאדם שמולכם - גם אם זה הכרטיס שלו - את הכבוד המתאים. בצורה זו, תוכלו לסנן ולבחור אנשים בקלות, תתאמנו על יכולת קריאת בני האדם ותשדרו מסר חיובי ליקום - שאתם כאן כדי למצוא אהבה. 

תפסיקו לחשוב מהרגש (לפחות לקצת..)


עוד עקרון מעולה שניתן "להלוות" ממוסד השידוכין, הוא היכולת להפריד בין הרגש ובין השכל - ולפעמים, רק לפעמים, להעדיף את השני על הראשון. 
לפני שאתם מתנפלים עלינו - חשבו על זה, עד לאן הרגש שלכם הוביל אתכם? אולי התאהבת ב"קשה להשגה" או שאת נדלקת על "הבאד בוי". לפעמים מה שאנחנו קוראים לו "אהבה" הוא פשוט "תשוקה" - ופעמים רבות, תשוקה נשענת על טראומה מהעבר.
אם כן, כשאתם נתקלים במישהו שגורם לכם לפיק ברכיים, נסו לחשוב מהשכל  - איפה הוא גדל? מה הוא עושה בחיים? האם הוא מתייחס אליכם יפה? אותו דבר גם בסיטואציה ההפוכה - אתם באים לפסול מישהו כי יש לו אף גדול, או פגם בדיבור, שאלו את עצמכם: אולי הוא אדם ממש מכבד וחם? אולי חוש ההומור שלו מטריף? תחשבו מהשכל חברים! קצת! 

ומה בין שידוכין לאפליקציות? דייט מי! 


ואולי יש דרך ביניים? ממשק קצת יותר "הומני", שיאפשר לכם לחפש בנחת, וינחה אתכם לכיוון שאתם מחפשים בדיוק - ממש כמו שדכנית?
הכירו את דייט מי. דייט מי נועד בדיוק לאנשים כמוכם -אלו שנמאס להם מאתרי ההכרויות, ורוצים לעשות שינוי באופן שבו הם מכירים אנשים (לא רק בני זוג אגב, כל מיני סוגי אנשים). עם דייט מי, החיים הופכים הרפתקה אחת גדולה - מכל הזמן שהאלגוריתם החדשני יחסוך לכם זמן,  הזמן היקר שהאפליקציות האחרות  כל כך מזלזלים בו. הירשמו והתחילו להכיר עוד היום!
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
קבוצות הכרויות בוואטסאפ

האם ידעתם כי אפשר להשתמש בוואטסאפ לצרכי הכרויות רומנטיות? כן כן, מה ששמעתם. רוצים לקרוא עוד? הכנסו ל

רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף

מחפשים רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף? הכנו עבורכם את המדריך המלא שיעזור לכם לבחור מה לעשות בחורף שי

איך להתנהל בעולם ההיכרויות הווירטואלי ולהישאר בחיים

אם אתם עדיין מרגישים קצת לא בעניינים, אל דאגה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשרוד את ג׳ונגל הפ

חמים באתר
2

אתי, גרוש/ה, 50

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גל אלבה, רווק/ה, 41

אליכין אליכין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

😇Noy, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מיר, גרוש/ה, 43

באר שבע באר שבע

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, גרוש/ה, 51

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לילו, גרוש/ה, 49

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יפיתי, גרוש/ה, 50

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ilanbz, רווק/ה, 26

חדרה חדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yardi, רווק/ה, 29

נצרת עילית נצרת עילית

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 33

אשקלון אשקלון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרון, פרוד/ה, 29

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ג׳וני, רווק/ה, 27

חיפה חיפה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אסתי, גרוש/ה, 48

מודיעין מודיעין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תיתי, רווק/ה, 33

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם