שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > ספיד דייטינג כל מה שרציתם לדעת

ספיד דייטינג כל מה שרציתם לדעת

רווקים, אבל מתוסכלים ממסע חיפוש הזוגיות? אנחנו לגמרי מבינים אתכם. מציאת בן זוג בימינו יכולה להיות משימה לא פשוטה. השפע, האפליקציות המנוכרות, הרשתות החברתיות, הברננות - כל אלו יכולים לפגום באינטימיות ובפשטות הנדרשת על מנת להכיר אדם אחר "כמו שצריך" ולעומק. אז מה עושים?
ספיד דייטינג הוא פתרון מעולה לכך. באירועי ספיד דייטינג, אתם זוכים לראות את בני הזוג הפוטנציאלים בעיניים שלכם, בלי תיווך של פילטרים ואלגוריתמים. במידה ואתם רוצים לדעת עוד על אירועי ספיד דייטינג, המשיכו לקרוא. 

מה זה ספיד דייטינג? 


ספיד דייטינג הוא למעשה אירוע רב משתתפים - שלכולם יש מטרה אחת בראש: למצוא זוגיות. כל אירוע ספיד דייטינג מתרחש באופן קצת אחר בהתאם למה שרוצה המארגן, אבל בעיקרון, הנוסחה היא פשוטה: כל המשתתפים נפגשים במעין אולם גדול, עם המון כיסאות ושולחנות. 
המארגן מקציב זמן מסוים, שבמסגרתו אתם יוצאים לכמה שיותר דייטים זריזים ומהירים עם המשתתפים בני המין השני. בסוף האירוע אתם מחליטים מי מהאנשים שפגשתם מצא חן בעיניכם, ורואים אם יש התאמה. ההתאמה מתרחשת ששני הצדדים מבקשים להמשיך בהיכרות. 
כאמור, ספיד דייטינג הוא דרך מצוינת להכיר, כי הוא מאפשר לבדוק את הכימיה בצורה הכי בלתי אמצעית שיש - בפגישה פנים מול פנים. הכרויות לגברים הפכו למורכבות יותר לאחרונה, מפני שאפליקציות דורשות יכולות פוטוגניות גבוהות כמו כן יכולות כתיבה - מה שלהרבה גברים (מקסימים וחתיכים כשיהיו) - אין. 

על מה אפשר לדבר בדייטים הקצרצרים האלו? זה לא מעט מדי זמן? 


התשובה לשאלה השנייה היא - לא, זה לא מעט זמן! בארבע או חמש דקות ניתן לדעת המון על אדם, ובראש בראשונה ניתן לדעת אם יש "קליק" ומשיכה ראשוניים. נכון שלא תוכלו להכיר את כל סיפור חייו, אבל כן תוכלו להבין אם יש בכם רצון "לדעת עוד".
על מה מדברים? ובכן, יש מספר שאלות שאפשר לשאול. יש שאלות הבסיסיות: איפה אתם עובדים, מה אתם אוהבים לעשות, היכן אתם גרים, האם ראיתם סרט טוב לאחרונה… אבל מניסיון, השאלות האלו נמאסות מהר מאוד.
 אנחנו ממליצים לתת לשיחה לזרום בטבעיות, ולוותר על התחושה של "ראיון עבודה". או לחילופין, אם זה קשה, לחשוב על שאלות מקוריות כמו, לדוגמא: "אם היו לך שלוש משאלות לבקש מג'יני - מה היית מבקש/ת?", או "את/ה מעדיפ/ה לבלות בבית, בטבע או בעיר?". אלו שאלות שבטוח יעוררו יותר עניין מלשאול על מקום העבודה או שם האוניברסיטה בה למדתם לתואר ראשון!  

איך אני יכול להיות בטוח שיבחרו בי? 


חשוב לנו להבהיר - אנשים שמגיעים לספיד דייטינג הם רציניים במסע חיפוש הזוגיות שלהם. במידה ואתם מגיעים באנרגיה טובה ולא נואשת, כשהחיים שלכם "מסודרים" (כלומר, יש לכם עבודה, תחביבים, ביטחון עצמי חברים ואתם דואגים לבריאות שלכם) - אין סיבה שלא תמצאו את השידוך המושלם עבורכם. מבחינה סטטיסטית, יש המון זיווגים פוטנציאליים שמתאימים לכם באירועים האלו. זו בדיוק המטרה.
במידה וקרה המקרה ואתם באמת לא מקבלים מאצ'ים - אנחנו מבינים. זה יכול להיות קשה ומעציב מאוד, ואף לגרום לבעיות בביטחון העצמי. במקרה הזה, היינו ממליצים להבין מה יש בכם שיכול להיות לא אטרקטיבי לבני המין השני. לפעמים אלו דברים קטנים, כמו ריח או דיבור לא ענייני. לפעמים (ברוב המקרים) יש לחזק את הביטחון העצמי ואת הכרזימה. במקרים אלו, היינו ממליצים ללכת לטיפול של קואצ'ר למציאת זוגיות. 

מה ללבוש לספיד דייטינג? 


הרבה קואוצ'רים של דייטינג יגידו לכם ללבוש דברים מאוד מסוימים לאירוע ספיד דייטינג - חולצה מכופתרת לגברים, איזו שמלה חמודה ולבנה לנשים, ג'ינסים, תכשיטים עדינים וכו'. הכל מאוד נקי, עדין וצנוע. אם זה הסגנון שלכם - אז בכיף. 
במידה והסגנון שלכם יותר צבעוני או אלטרנטיבי - אל תהפכו למשהו שאתם לא רק בשביל האירוע! תהיו עצמכם - והעצה הזו תקפה לא רק ללבוש, אלא גם להתנהגות ולדיבור שלכם באירוע. בסופו של דבר, אתם רוצים שיתאהבו בכם ולא במסכה. 

איזה סגנון של אנשים מגיעים לספיד-דייטינג? 


זו שאלה שאנחנו מקבלים הרבה. אנחנו רוצים להרגיע אתכם - האנשים שמגיעים לספיד דייטינג הם מהאיכותיים והאטרקטיביים במדינה. אנשים שמגיעים לאירועים אלו הם לרוב קרייריסטים שלא מצליחים למצוא זמן ופנאי לצאת לדייטינג, ורוצים להכיר כמה שיותר מבני המין השני בזמן קצר בצורה "תכלסית". 
ככל שמתבגרים, קשה יותר להכיר אנשים דרך מעגל העבודה או החברים הקרובים, שהולך ומצטמצם. כמו כן, בשל האפליקציות, נהיה פחות ופחות מקובל "להתחיל" עם אנשים ברחוב. זו הסיבה שרבים וטובים בוחרים באופציה הזו.

אנחנו מקווים שהצלחנו לשכנע אתכם ללכת על זה, ולהירשם לאירוע הספיד דייטינג הקרוב לביתכם. במידה ואתם רוצים לתת צ'אנס לאתרי הכרויות, תנו להמליץ על האתר "דייט מי" - אתר לאנשים שנמאס להם מגלישה סרת טעם באפליקציות של הכרויות. 
בדייט מי - לעומת תאגידי הענק של אפליקציות ההיכרויות המוכרות - מעודדים ורוצים שתכירו את הזיווג המושלם עבורכם, ועל כן יצרו אפקליציה בלי משחקים ובלי קשקושים: הכרות נטו, עם האנשים המתאימים לכם ביותר.   
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
מה הכי מושך נשים אצל גברים

מה גורם לאישה אחת להימשך לגבר מסוים, בעוד אחרת אדישה לחלוטין? נפרט על כך במאמר הבא

רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף

מחפשים רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף? הכנו עבורכם את המדריך המלא שיעזור לכם לבחור מה לעשות בחורף שי

קבוצות הכרויות בוואטסאפ

האם ידעתם כי אפשר להשתמש בוואטסאפ לצרכי הכרויות רומנטיות? כן כן, מה ששמעתם. רוצים לקרוא עוד? הכנסו ל

חמים באתר
2

Karol, גרוש/ה, 43

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לילו, גרוש/ה, 49

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אילנה, גרוש/ה, 41

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דן, רווק/ה, 28

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דניאל, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ilanbz, רווק/ה, 26

חדרה חדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרים שירה, רווק/ה, 39

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדיאל, רווק/ה, 36

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאור, רווק/ה, 29

גבעתיים גבעתיים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Rim, גרוש/ה, 45

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נעמה, גרוש/ה, 48

קרית עקרון קרית עקרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yuval Amitay, רווק/ה, 21

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם