שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > איך לבנות פרופיל מנצח באתרי הכרויות

איך לבנות פרופיל מנצח באתרי הכרויות

כמו שלראיון עבודה תגיעו לבושים יפה וחמושים בחיוך מנצח, כך גם תבנו את הפרופיל שלכם באתר ההיכרויות – בצורה שמציגה אתכם באור החיובי ביותר. בסופו של יום, המטרה שלכם זה להראות מי אתם בצורה אותנטית ומושכת, ולהגדיל את הסיכויים שלכם לזיווג נכון ומרגש. איך לעשות את זה נכון? בואו נעבור על כמה דברים שחשוב לזכור.
 

בחרו תמונות מעולות שמספרות סיפור


כשמדברים על יתרונות של אתרי הכרויות אחד היתרונות המשמעותיים הוא היכולת שלכם לבחור בקפידה איך רואים אתכם. כמה פעמים עמדתם בתור לסופר או ירדתם לזרוק את הזבל בפיג׳מה ג׳יפה רק כדי שהשכן או השכנה השווים מהשכונה יתפסו אתכם לא מוכנים? באתרי היכרויות אתם זוכים לספר את הסיפור שלכם, אז שימו מבחר של תמונות מעולות שגם מרימות לכם וגם מספרות קצת על מי אתם. שימו לב לא לשים  יותר מדי תמונות ולהימנע ממלא סלפיז, אנחנו נסביר עוד מעט בדיוק למה.
 

מצאו דרך לציין מה אתם מחפשים בצורה חיובית ומחברת


כולנו רוצים חיבור ואהבה, והדרך הטובה ביותר לשם היא חיוביות פתוחה ומקרבת. לא מעט אנשים שמים בחלק הטקסטואלי של הפרופיל שלהם רשימות של דרישות כמו גובה, תחביבים, מצב כלכלי, לימודים וכו׳. אמנם זכותו של כל אדם לרצות מה שמתאים לו, אבל בעיניים של הקורא או הקוראת זה לא נראה כמו סטנדרטים, זה נראה כמו אדם מעייף ומנדנד ששום דבר לא מספיק טוב בשבילו. שמרו את רשימות המכולת לסופר ופשוט כתבו מה בא לכם להרגיש ואת מי בא לכם להכיר בצורה חיובית ומקרבת.

 

מסתורין שווה זהב


באופן הפוך למה שתחשבו – ריבוי תמונות ומידע נותן לאנשים יותר חומר לפסול אתכם. זה עצוב וקר אבל לפעמים זה המצב בעולם האפליקציות. אל תשימו המון תמונות, 3-5 זה ממש מספיק, וכשאתם מספרים על עצמכם תזכרו שמסתורין שווה זהב. אם תבחרו בקפידה את הפרטים שאתם חולקים ותזרקו רמזים לסודות שיתגלו בהמשך, אתם תגדילו את כמות הפונים אליכם נטו על הסקרנות שלהם.

 

תשאירו להם על מה להגיב


שימוש בחיית מחמד בתמונה, טקסט שמזכיר את הטיול האחרון שלכם לחו״ל, תמונה מעניינת במקום או אירוע מיוחד, יכולים להיות פתח מעולה לשיחה. זכרו שלא כולם אשפי הודעות, ואם תשאירו להם תמונות או פרטים להגיב עליהם – הם יוכלו לפתח שיחה על נושא משותף בקלות רבה, וזה יגדיל לכם את הסיכוי לחיבור טוב.

 

אתם לא מוצר, אבל אתם צריכים קצת שיווק


פרופיל באתר היכרות זה לא הזמן לצניעות. נכון, לא צריך לצאת שוויצרים, אבל אם לא תספרו כמה כיף איתכם, או איזה אלופים אתם בשש-בש, אף אחד לא ידע את זה. אתם אולי לא מוצר, אבל תחשבו קצת מה זווית השיווק שלכם: אתם המצחיקים של החבר'ה? יש לכם לב זהב? כל ערב איתכם זו הרפתקה מטורפת? תכתבו בדיוק את זה.

 

הכירו את הפלטפורמה והמשמעות הנסתרת של הפיצ׳רים השונים


חיזור הוא ריקוד מיוחד בו כל מהלך ופרט אומר המון. אתרים מסוימים ישאירו לכם למלא תגיות של ׳׳מה אתם מחפשים׳׳ או פרמטרים שתוכלו לבחור לייצג את סוג האדם שאתם כמו ׳׳אוהבת לסמס׳׳ או ׳׳מעוניין בילדים׳׳. חלק מהפיצ׳רים האלו הם גם סאב טקסט עבור המשתמשים האחרים, רומזים עליכם דברים מעבר למידע שעל פני השטח. לימדו מה הם אומרים טוב טוב והתייעצו עם חברים שבפלטפורמה גם, וביחד תפצחו מה הכי נכון לכם.

 

התאימו את הפרופיל לאתר הספציפי


כל אתר או אפליקציה עובדים קצת אחרת, בחלק התמונות מדברות, בחלק הפיצ׳רים השונים חשובים יותר, וחלק שמות דגש על הטקסטים שלכם. שימו את ההשקעה המרכזית על הדברים החשובים. אם תמונות הן החלק המרכזי – בחרו סט של תמונות שונות שמספרות סיפור. אם אתם באפליקציה עם הרבה שאלות ותגובות – חשבו טוב טוב מה מוציא אתכם הכי שווים ומגניבים.

 

בלי יותר מדי מאמץ


אולי הטיפ שהכי קשה ליישם אבל הכי חשוב. אתם משווקים את עצמכם, אבל אל תצאו מתאמצים. שמרו על מעט תמונות, טקסט מדויק וקצר של מי אתם ואל תתאמצו להצחיק או לשעשע מדי, באתם להיות בדיוק מי שאתם וזה מה שהכי חשוב לשדר.

 

הכי חשוב – בחרו בפלטפורמה שנכונה לכם


דייט מי הוא פתרון מעולה לכל מי שמרגיש שהוא תקוע בסווייפים כבר יותר מדי זמן. בדייט מי תוכלו ליצור קשר מידי עם מי שבאמת מעניין אתכם בלי לחכות למאצ׳ ובלי לחכות למזל או לגורל שימקם להם אותכם על הפיד. בנוסף לכול זה, הוא גם חינם ומפוצץ ברווקים שווים ושוות, עם פרופילים איכותיים ואבטחה ברמה הגבוהה ביותר.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
מה זה רומן

אולי שמעתם בעבר את המושג "לנהל רומן". אבל מה זה אומר בדיוק? עברו למאמר >>

טיפים להכרויות במקום חדש

הכנו עבורם 5 טיפים להכרויות במקום החדש, עברו למאמר >>

סקס בדייט ראשון איך זה משפיע עלינו

רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? לא רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? תקראו ותדעו בעזרת המדריך המלא.

חמים באתר
2

הארלי❤️, גרוש/ה, 35

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הילה, רווק/ה, 41

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מזל, גרוש/ה, 30

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shany, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאן אסטה, רווק/ה, 21

אבן יהודה אבן יהודה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נוו, רווק/ה, 22

גבעת שמואל גבעת שמואל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Jacoby, רווק/ה, 24

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Edenc, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

MROSIA, רווק/ה, 24

נצרים נצרים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שף דוד, גרוש/ה, 47

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Tai, רווק/ה, 24

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Sheli, רווק/ה, 20

אופקים אופקים

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורלי, גרוש/ה, 38

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם