שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > המדריך המלא לדייט שני מוצלח

המדריך המלא לדייט שני מוצלח

מזל טוב! צלחתם את הדייט הראשון והגעתם לדייט השני. מדובר באבן דרך משמעותית בכל קשר רומנטי שמתחיל. בעוד שהדייט הראשון הניח את אבני הבסיס לכימיה וקרבה ראשונית, הדייט השני הוא אחר לגמרי, ומציע לשני הצדדים הזדמנות להתחיל להעמיק את הקשר ולהכיר אחד את השנייה טוב יותר. אז איך מפיקים את המיטב מהדייט השני? בואו נדון בכל הדברים שחשוב לזכור כדי שתגיעו מוכנים.
 

התבססות על שיחות קודמות


אחד הדברים שהכי עושים רושם בדייט שני, הוא כשאתם זוכרים דברים שנאמרו בדייט הראשון. זה נשמע בסיסי אבל אנשים לא תמיד עושים את זה. חשבו על דברים משמעותיים שנאמרו לכם פעם קודמת ושאלו עליהם שאלות נוספות כדי להמשיך לבנות את החיבור והקרבה ביניכם. זה יכול להיות התייחסות לתחומי עניין שהדייט שלכם העלה וחקירה של ההיסטוריה של הפרטנר שלכם בתחום זה. אם בדייט הראשון הפרטנר ציין משהו על פגישה חשובה שיש לו בעבודה או אירוע משפחתי שמתרחש בהמשך השבוע- אתם יכולים לשאול איך זה הלך. זה גם יגרום להם להרגיש שאתם זוכרים דברים ושאכפת לכם, וגם יגרום לשניכם ללמוד דברים חדשים אחד על השני.

 

להיות נוכחים ומעורבים בתוך הדייט


המון פעמים אנשים חושבים שאם הם הגיעו לדייט השני אז הם בפנים- והם יכולים להוריד כבר בהילוך. אז זה לא נכון- דייט שני הוא לא ערובה לשום דבר. אם אתם רוצים הכרויות למטרה רצינית, אתם צריכים להיות נוכחים בדייט, להיות קשובים ומעורבים, ולא לתת להסחות דעת כמו הטלפון לקחת חלק בפגישה גם כן. מקדו את תשומת הלב שלכם באדם שמולכם, כך שהוא ירגיש שאתם שם ומתעניינים, ושיש פה סיכוי לקשר ארוך יותר.

 

הזדמנות לדייט מקורי ומעניין


בדייט ראשון בדרך כלל נפגשים לכוס קפה או לבירה, כדי שתהיה אפשרות להתמקד בעיקר בשיחה ובהיכרות ראשונית. אבל בדייט השני אתם יכולים כבר ללכת על פעילות קצת יותר מהנה, שתייצר עבורכם חוויה משותפת ובה תראו אם כיף לכם אחד בחברתו של האחר. אפשר לתכנן דייט שמתבסס על תחומי עניין משותפים, או כזה שמייצר הרפתקה שלא הייתה לכם. טיול, סרט, ביקור במסעדה חדשה או אפילו משחק באולינג- כל אלה יכולים להיות מצע לדייט כיפי שייצר זיכרונות משותפים חיוביים ומשם אפילו יוכל להוביל לאהבה אמיתית אם תדע לגרום למישהי להתאהב בך.

 

הצגת האני האמיתי שלכם


אותנטיות היא המפתח לבניית קשר טוב, אמיתי והדדי. גם בדייט הראשון לא מומלץ לשקר ולהעמיד פנים שאתם מישהו שאתם לא, אבל בדייט השני עוד יותר. חשוב שתהיו הכי אתם שאתם יכולים, גם אם לפעמים זה קצת מוזר או מצחיק. בסוף הפרטנר שלכם יעריך את זה שאתם פתוחים וכנים איתו.

 

לכבד את הגבולות


לכל אחד יש גבולות וטיימינג אחרים בכל הנוגע לדייטים. יש כאלה שאין להם בעיה לקפוץ למיטה בדייט הראשון, וכאלה שרק בדייט השלישי יעזו להתנשק. אז אל תניחו שזה שאתם בדייט השני אומר שאתם יכולים לחתור למגע אינטימי. נסו להיות קשובים ככל הניתן לרמזים המילוליים והבלתי מילוליים שמעידים על האם הצד השני מוכן לזה או לא. אם יש ספק- תמיד כדאי לשאול על פני לגרום למישהו להרגיש פגוע ולא בנוח. צרו סביבה בטוחה ומכבדת ואנחנו בטוחים שזה יילך לכיוון שנכון לכם.

 

כנות ופתיחות


אם בסוף הדייט השני הרגשתם שזה לא זה- כדאי שלא תשלו את הפרטנר שלכם. אל תעשו זאת בצורה בוטה כמובן, אבל אפשר לכתוב אחרי הדייט בצורה עדינה ומכבדת שהיה לכם כיף אבל נראה לכם שזה לא מתאים. להוליך שולל את הצד השני יכול לגרום לנזק ואתם לא רוצים לפגוע בהם.

אם זה ההפך, אז גם כן- חשוב לתקשר את זה החוצה. אל תקשיבו לכל החוקים של ״לכתוב רק אחרי שלושה ימים״ ושטויות אחרות בז׳אנר הזה. אתם יכולים לכתוב לצד השני מיד אחרי הדייט שהיה לכם נחמד ושתשמחו לעשות את זה שוב. זה יקדם קשר בריא וטוב.

 

ותמיד יש את דייט מי


דייט שני הוא הזדמנות לקדם את הקשר שלכם ויש שלל דברים שאתם צריכים לזכור כשאתם ניגשים לכך. אם אתם נמצאים עוד בשלב הדייט הראשון, מוזמנים להיכנס לדייט מי - אתר היכרויות שיוכל לעזור לכם לפגוש אנשים חדשים שיוסיפו התרגשות לחיים שלכם!
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
תכונות שיעזרו לכם לצלוח את עולם ההיכרויות בשלום

עולם ההיכרויות המודרני יכול להרגיש קר ומנוכר לכל אחד או אחת. אבל אל תאבדו תקווה לרגע - בסוף כולם מוצ

התאמה זוגית טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם

5 טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם כמו כפפה ליד! מעבר למאמר >>

יתרונות של אתרי הכרויות

מה ההיתרונות של אתרי הכרויות? עברו למאמר לקריאה >>

חמים באתר
2

שמש, גרוש/ה, 43

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחר, רווק/ה, 21

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאן אסטה, רווק/ה, 21

אבן יהודה אבן יהודה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאתי, גרוש/ה, 47

רחובות רחובות

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדיאל, רווק/ה, 36

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shany, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מורדי, גרוש/ה, 46

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרום, גרוש/ה, 32

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shirly, גרוש/ה, 29

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורה, גרוש/ה, 47

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Karol, גרוש/ה, 43

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, גרוש/ה, 51

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Hodi, רווק/ה, 29

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם