שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > המיקום המושלם לפגישה רומנטית

המיקום המושלם לפגישה רומנטית

 

פגישות רומנטיות יכולות להיות מאוד מרגשות ומאוד מלחיצות בו זמנית. מצד אחד אתם כבר רוצים לפגוש את הפרטנר שלכם, ליהנות ולהתקרב, ומצד שני אתם לחוצים שהדייט לא ילך כמו שצריך ושדברים ישתבשו. אחד הדברים שיכולים להרגיע אתכם ולעזור הוא לבחור את הלוקיישן המושלם. עם לוקיישן נכון לדייט כבר עשיתם חצי מהעבודה, ובמהלך הפגישה הרומנטית תוכלו להתרכז באדם שמולכם ולא בלוגיסטיקה ושאר הסחות דעת. אז איזה לוקיישנים כאלה יש? במאמר זה נצא למסע לגילוי של כל המקומות שיהיו אידיאליים עבור פגישה רומנטית.

 

פארקים וגנים


אתם יכולים להרשות לעצמכם לברוח מההמולה של היום יום ולתת לרוגע ולשלווה לאפוף אתכם במגוון לוקיישנים ששמים את הטבע במקום הראשון. אם זה פארק גדול, יער לא רחוק מהעיר או גן בוטני- האזורים הקסומים האלה יכולים להציע לכם מקום נעים להלך בו כזוג, ולתת לרומנטיקה ביניכם לפרוח (ממש כמו הצמחים בהם תצפו!). אין ספק שהצלילים המרגיעים של העלים שמרשרשים ברוח והעובדה שאין הרבה אנשים שיסיחו את דעתכם יהפכו את הדייט הזה לאחד שיוכל לקרב ביניכם ולאפשר לכם לתקשר כמו שצריך. תזכרו שבחוקי עשה ואל תעשה בדייט ראשון חשוב לשים את הטלפון בצד, ובסביבה טבעית כזו - אתם לא תרגישו בו צורך.

 

חוף הים בשקיעה


אמנם מדובר בקלישאה רומנטית, אבל זאת קלישאה רומנטית בגלל שהיא באמת עובדת. אין דבר רומנטי יותר מלשבת בחוף הים הפסטורלי בזמן שהשמש שוקעת. כך אתם יכולים להביט על הצבעים המתחלפים בשמיים ולתת לשלווה והיופי הטבעי הזה לשטוף אתכם. צעדו לכם יד ביד לאורך קו החוף, אפשר גם עם בירה צוננת ואיזה נשנוש, ותנו לעצמכם להתמסר לרגע ולתחושות שעולות בעקבותיו. מדובר בבמה האולטימטיבית להצהרות אהבה, ואנחנו לא נספר לאף אחד אם גם תגניבו נשיקה תוך כדי שהשמש שוקעת מאחוריכם.

 

בתי קפה מגניבים


בתקופה האחרונה צצים הרבה מאוד בתי קפה שמטרתם לאפשר אינטימיות ושקט לאנשים שמגיעים לשם. בתי קפה אלה לא מציעים לכם רק תפריט טעים, בריא ומתאים לכל כיס- אלא לרוב הם גם יהיו מעוצבים בצורה מיוחדת שתאפשר לכם להרגיש בנוח. האווירה שנוצרת שם יכולה בהחלט לתרום לרומנטיות של הפגישה שלכם, והמוזיקה הקלילה שברקע תוכל להפוך את השיחה לנעימה ומקדמת. אם אתם באים בערב, לפעמים אפילו יהיו נרות שיידלקו במיוחד בשבילכם!

 

מקומות תצפית ואטרקציות


מכירים את האמרה של ״להיות תיירים בעיר שלכם״? אנחנו תומכים בזה מאוד ומציעים לכם לשלב בפגישה הרומנטית הבאה שלכם קצת מהתיירות הזאת. לכו לאטרקציות הידועות של העיר שלכם או של העיר השכנה, חפשו תצפיות יפות שמאפשרות לכם לראות זווית חדשה שלא ראיתם קודם, ואל תפחדו להתנסות בדברים שתיירים עושים- אם זה עובד עליהם, זה יכול לעבוד גם עליכם. לוקיישן מהסוג הזה יכול לעזור לכם לייצר חוויות חדשות משותפות, ואין רומנטיקה בלי זה. בעתיד תוכלו להביט אחורה על הרגעים האלה, ולהיזכר בשמחה כמה נעים וטוב היה לכם אז.

 

הופעת מוזיקה חיה


כפי שכבר שיתפנו איתכם, יש המון דברים שיכולים לתרום לאווירה רומנטית. אחד מהם הוא מוזיקה, בטח כשמדובר במוזיקה חיה. אנחנו לא מעודדים אתכם לצאת להופעת רוק אנרגטית, אבל כן אפשר ללכת לצפות בהופעה אקוסטית או אפילו קלאסית. דבר זה ייצר אווירה שתצית את התשוקה ביניכם ותאפשר לכם לחוות ערב משותף, שקט ונעים.

 

מסעדה איטלקית


אמרתם פסטה- אמרתם רומנטיקה. לפעמים הדרך אל הלב עוברת דרך הבטן. מצאו מסעדה איטלקית באווירה של פעם, הזמינו את מנות הפסטה האהובות עליכם ואל תשכחו את הקינוח. חשוב שאת הארוחה ילווה גם יין מתאים, שיעזור לשיחה להתגלגל ולרגשות לעלות ולהציף את החלל. האיטלקים בהחלט יודעים איך לעורר אהבה באמצעות פחמימות!

 

חמים ונעים בבית


לפעמים לא חייבים לצאת החוצה בשביל לתור אחר לוקיישן מושלם לפגישה רומנטית. גם להישאר בפנים לפעמים יכול להיות אידיאלי. אבל לא אם לא תתאמצו קצת! חישבו על הפעילות והתוכן של הערב, לדוגמה סרט או בישול של ארוחת משותפת. תשקיעו גם בעיצוב החלל וביצירת האווירה- אם זה באמצעות גרילנדות קטנות, נרות, ורדים מיובשים ועוד. אתם יכולים לשבור את המראה שהתרגלתם אליו בבית ולהפוך אותו למקום ייחודי ואינטימי. ההשקעה כבר תוסיף לרומנטיות, ואנחנו בטוחים שאתם תצליחו לממש את הפוטנציאל הגלום בבית שלכם.

 

הלוקיישן המושלם להיכרויות – דייט מי


החיפוש אחר הלוקיישן הנכון והמושלם לפגישה רומנטית הוא הרפתקה בפני עצמה. יש הרבה מאוד אפשרויות שכל אחת מהן מאפשרת לכם משהו אחר, מפיקניק בחוף הים ועד לערב נעים בבית. המפתח בסופו של דבר הוא לבחור סביבה שמצליחה לדבר לליבכם שלכם ושל הפרטנרים. כך תוכלו להפוך ערב רגיל לערב רומנטי במיוחד. ואם עוד לא מצאתם את שאהבה נפשכם - בדייט מי תוכלו למצוא שלל פרטנרים פוטנציאליים, כך שבפעם הבאה שתחשבו על רעיון רומנטי לדייט מהמם- יהיה לכם עם מי לצאת אליו.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
סקס בדייט ראשון איך זה משפיע עלינו

רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? לא רוצים לעשות סקס בדייט הראשון? תקראו ותדעו בעזרת המדריך המלא.

יתרונות של אתרי הכרויות

מה ההיתרונות של אתרי הכרויות? עברו למאמר לקריאה >>

שידוכים לחילונים

רבים מהאנשים שדיברנו איתם ובחרו לפנות לשידוכים סיפרו כי הם "שבעים" מהאפליקציות. הכנו עבורכם את המדרי

חמים באתר
2

Jacoby, רווק/ה, 24

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אינגה, רווק/ה, 42

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ינון, רווק/ה, 29

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, גרוש/ה, 51

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נופר, רווק/ה, 19

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

איתי אשל, רווק/ה, 22

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאיקי, רווק/ה, 28

טירת כרמל טירת כרמל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מזל, גרוש/ה, 31

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דניאל, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Dor1997, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדי, רווק/ה, 36

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תהלנוי, רווק/ה, 36

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרים שירה, רווק/ה, 39

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ettibens, רווק/ה, 33

אילת אילת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Rim, גרוש/ה, 46

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם