שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > עשה ואל תעשה בדייט הראשון

עשה ואל תעשה בדייט הראשון

 

בין אם זה הדייט הראשון שלכם בתקופה האחרונה ואתם מתרגשים כמו בני נוער, ובין אם אתם יוצאים לשלושה דייטים ראשונים בשבוע ואתם מרגישים שאתם מאסטרים - חשוב רגע לבחון מה בכל זאת כדאי לעשות כשאתם בדייט ראשון עם אדם חדש שרק הכרתם ומה ממש לא מומלץ. אז בואו נצלול אל תוך עולם הדייטים הראשונים!

 

עשה: לבחור מקום נוח ונעים

 

השאלה שמטרידה רבים היא לאן לצאת לדייט ראשון? והתשובה שלנו היא פשוטה- מקום שבו אפשר לדבר ולהרגיש בו בנוח. זה יכול להיות בית קפה שכונתי, פאב רגוע במרכז העיר ועוד- העיקר שזה מקובל על שני הצדדים ושלא תצטרכו לצעוק ולהרים את הקול כדי לשמוע את מה שיש לשני לומר.


 

אל תעשה: לא להתייעץ עם הפרטנר על מיקום הדייט

 

יש כאלה שרוצים לעשות הפתעה לצד השני ולקחת אותם למקום חדש או לפעילות כיפית לכבוד דייט ראשון. אולי הכוונה מאחורי זה היא טובה, אבל בסוף יכול להיווצר מצב שהצד השני פשוט לא מעוניין להיות שם. לדוגמה, אם החלטתם ללכת למסעדה ממש יוקרתית- יכול להיות שבן הזוג ירגיש לא בנוח עם המחיר שהוא צריך לשלם על האוכל. אם החלטתם ללכת על ספורט אתגרי- אולי הפרטנר בדיוק מתאושש מצוואר תפוס ולא יזרום איתכם. בקיצור, תבחרו ביחד את המקום.


 

עשה: להשקיע באיך שאתם נראים

 

נכון, הדרך שבה אתם נראים היא לא כל מה שאתם- אבל זה מה שמייצר את הרושם הראשוני. אז שימו חולצה יפה ונקייה, קצת בושם, תבדקו שהשיער יושב כמו שצריך- וזה כבר יתחיל את הדייט ברגל ימין.
 

אל תעשה: לא להגיע בזמן

 

זה לא מגניב לאחר לדייט שלכם. להפך, זה מייצר תחושה של חוסר כבוד וזה לא הדבר שאיתו אתם רוצים לפתוח את הדייט. תכננו את הזמנים כמו שצריך והגיעו כמה דקות מוקדם יותר.


 

עשה: להקשיב באופן פעיל

 

במהלך השיחה הקשיבו למה שיש לפרטנר שלכם להגיד באופן פעיל ומעורב. תשמרו על קשר עין, תשאלו שאלות מכוונות, נדבו מידע בעצמכם וכדומה. זה יראה שאתם מגלים עניין אמיתי בצד השני, וגם יוכל להתחיל ליצור את הבסיס לחיבור שביניכם.


 

אל תעשה: לנהל ולשלוט על השיחה

 

כן, אנחנו בטוחים שיש לכם המון מה להגיד. אבל אין דבר יותר מתסכל מדייט שבו צד אחד משתלט יתר על המידה ולא נותן שנייה להשחיל מילה או ליזום נושא חדש. חשוב שתתרמו לשיחה ותשתפו את מחשבותיכם, אבל אל תזלגו למונולוג. תנו לפרטנר שלכם הזדמנות מספקת לשתף את התחושות ונקודות המבט שלהם, כך שהשיחה תהיה מאוזנת וטובה.


 

עשה: לשמור על שיחה קלילה וחיובית

 

חשוב לשמור על טון קליל וחיובי, שיעזור לשניכם להתחיל להכיר אחד את השנייה אבל בלי שזה יכביד ויעיק. שתפו בפרטים חשובים על עצמכם אבל הוסיפו גם אנקדוטות כיפיות ומצחיקות שיעזרו לשיחה להתרומם.


 

אל תעשה: להתלונן ולשתף יותר מדי

 

למלצר לוקח זמן להגיע? היה לכם יום ארוך ומעצבן בעבודה? אנחנו מבינים את התסכול, אבל אולי פחות כדאי לשתף את זה עם הדייט שלכם. נסו לשמור על חיוביות ככל הניתן כדי לגרום לצד השני להרגיש בנוח. כנ״ל על שיתוף יתר- אל תדברו על אקסים או נושאים רגישים מוקדם מדי בשיחה. לכל דבר יש את הזמן שלו, ועכשיו זה הזמן להכיר אחד את השנייה בהדרגה.

 

עשה: להיות אתה עצמך

 

הדרך הכי טובה לצלוח דייט ראשון הוא להיות הכי אותנטיים שאפשר. אל תנסו לעשות רושם אלא פשוט תדברו איך שהייתם מדברים עם חברים ומשפחה. שתפו מידע על מי שאתם וזה יאפשר גם לצד השני להיות פתוח ואותנטי. רק ככה אפשר לבדוק האם החיבור ביניכם הוא אמיתי.


 

אל תעשה: תהיה בטלפון

 

זה נשמע כמו המובן מאליו, אבל אנחנו יודעים כמה שכולם מחוברים בוריד לטלפון שלהם אז לא תמיד קל לעשות. תזכרו שאם תשימו את הטלפון בצד לשעה אתם לא תפספסו שום דבר. אל תענו להודעות, אל תגללו בפיד- תנו לדייט שלכם את מלוא תשומת הלב, והצד השני בטוח יעריך את זה.


 

עשה: לתת מחמאות

 

אפשר לפלרטט, ודרך טובה ונעימה לכך היא לתת מחמאות. תחמיאו על המראה או על בדיחה מצחיקה שנאמרה. זה יכול בהחלט לקדם את החיבור שנוצר ביניכם.

 

אל תעשה: חתירה לאינטימיות

 

אין חובה כזאת שבדייט ראשון מתנשקים. יש כאלה שזה מתאים להם, יש כאלה שלא. אל תקפצו על הצד השני בסוף הערב כאילו אתם מצפים למשהו. תהיו עדינים, תגששו אם זה מתאים, ואם לא בטוחים- אפשר לשאול.

 

עשה: להירשם לדייט מי

 

לסיכום, דייט ראשון דורש מכם לעשות הרבה דברים- ולהימנע מכמה מהם. אם אתם רוצים להגיע לדייט ראשון ועוד אין לכם עם מי- מוזמנים להירשם לאתר דייט מי! פתחו את הפרופיל שלכם והתחילו לייצר שיחות עם אנשים מרתקים ומעניינים שישמחו לפגוש אתכם.

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
ממה להיזהר באתרי הכרויות

ממה להיזהר באתרי הכרויות? עברו למאמר הבא ותוכלו לגלות בעזרת המדריך שלנו >

רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף

מחפשים רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף? הכנו עבורכם את המדריך המלא שיעזור לכם לבחור מה לעשות בחורף שי

מפגשים דיסקרטיים

מפגשים דיסקרטיים זאת דרך לטפח אינטימיות מחוץ למערכת יחסים שלכם. רוצים לדעת עוד? הכנסו >>

חמים באתר
2

מרינוש, רווק/ה, 35

לוד לוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גל, רווק/ה, 30

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רועי, רווק/ה, 23

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אילנה, גרוש/ה, 41

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

קורל, רווק/ה, 25

חולון חולון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 29

חיפה חיפה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

iardenw2, רווק/ה, 25

תל יצחק תל יצחק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ITAY GOFMAN, זה מסובך, 20

כרמיאל כרמיאל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Dor1997, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Jacoby, רווק/ה, 24

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yuval Amitay, רווק/ה, 21

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shani 🌻, רווק/ה, 28

אליכין אליכין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דני, רווק/ה, 27

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, גרוש/ה, 51

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אלעד, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם