שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > קבוצות הכרויות בטלגרם המדריך המלא

קבוצות הכרויות בטלגרם המדריך המלא

טלגרם היא אפליקציית מסרים שכולנו מכירים ואוהבים. רבים עושים שימוש בטלגרם על מנת לצרוך חדשות לפני כולם (לעיתונאים המובילים בארץ יש כבר קבוצות טלגרם משל עצמם) או על מנת להתכתב עם אנשים בפרטיות מקסימלית. בשל אופייה ה"חשאי" משהו של האפליקציה הזו, המאובטחת ומוצפנת לעילא ולעילא, יש גם מי שמשתמש בה לצרכים לא חוקיים - כמו רכישת סמים, לדוגמא.
אנחנו, כמובן, לא ממליצים על שום דבר לא חוקי - אבל האם ידעתם כי אפשר להשתמש באפליקציה הזו על מנת להכיר את בחיר ליבכם? במאמר זה, נסביר כיצד ואיך - והאם זה משתלם. 

מה זה "טלגרם"?


טלגרם, כאמור, היא אפליקציית מסרים כמו "וואטסאפ", לדוגמא. ההבדל היא שטלגרם הרבה יותר מאובטחת ומוצפנת, כלומר שניתן לשוחח עם אחרים מבלי לחשוש שפרטי השיחה ידלפו. אחד הפיצ'רים שהעלה את הפופולריות של האפליקציה הזו היא העובדה שניתן לקבוע מראש כי ההודעות בצ'אט השיחה יימחקו מספר שניות לאחר שהצד השני רואה את ההודעה. 
פיצ'ר נוסף - שעוד נחזור אליו בהקשר של הכרויות - הוא היכולת לפתוח צ'אטים קבוצתיים, אנונימיים והמוניים בקלות רבה. הקבוצות הללו מאפשרות למשתמשים לשתף הודעות, תמונות, סרטונים וקבצים בצורה מאובטחת.
המחויבות של הפלטפורמה לפרטיות, בשילוב עם סט הפיצ'רים החזק שלה, הפכו אותה לאחד הכלים האהובים על משתמשים פרטיים, חברות, עסקים ועולם התקשורת.  

האם ניתן להשתמש בטלגרם למטרות הכרויות?


התשובה היא חד משמעית: כן! יש שני פיצ'רים שהופכים את טלגרם אידיאלית עבור משתמשים המחפשים להכיר: יצירת הקבוצות וכן פיצ'ר חדש בשם "אנשים שקרובים אליכם".
בעזרת הפיצ'ר של "אנשים הקרובים אליכם", ניתן להתחבר לפרופילים ציבוריים קרובים אליכם - ואנו נרחיב על כך בהמשך. הקבוצות, כפי שכבר כתבנו, מאפשרות חשיפה לאלפי אנשים בו זמנית, והן מנוהלות בדיסקרטיות מקסימלית - מה שהופך אותן לאידיאלית לסטוצים וכו'. 

איך להירשם לקבוצות הכרויות בטלגרם?


הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת אם אתם רוצים להשתמש בטלגרם למטרות הכרויות הוא כיצד להיכנס לקבוצות - כלומר, לצ'אטים הקבוצתיים בטלגרם המיועדים להכרויות.
על מנת להיכנס לקבוצה כלשהי, חפשו את שם הקבוצה בלשונית החיפוש האפליקציה. אם אינכם מכירים קבוצות, אתם יכולים לחפש בגוגל "רשימה של קבוצות הכרויות בטלגרם" (אנחנו ממליצים להירשם לשתיים או שלוש קבוצות ולא להתפזר), ומשם להוציא שמות של קבוצות פופולריות. כמו כן, אפשר פשוט להקליד מילות מפתח בלשונית החיפוש בטלגרם כמו הכרויות, הכרויות סקס, הכרויות לגברים, הכרויות לנשים וכדומה והאפליקציה כבר תמצא לכם קבוצות מתאימות.  

לאחר שמצאתם את הקבוצה או הקבוצות שמתאימים לכם, יופיע לכם קישור להצטרפות לקבוצה. לחצו עליו - ותגיעו לדף נוסף, בו יש כפתור "הצטרפו לקבוצה", לחצו עליו גם. חכו לאישור המנהלים, במידה וקיים כזה, מזל טוב, אתם בקבוצה! 

לאחר מכן, אנו ממליצים לכם לכתוב "הודעת הכרות" עם כמה מילים על עצמכם, וחכן לצרף תמונה. כתבו מה אתם מחפשים, מה אתם אוהבים, מה אתם עושים בחיים… עדיף לנסח הודעה מצחיקה, אבל לא חובה - העיקר שתהיה כתובה כראוי. אחרי שסיימתם, חכו להודעות ממי שנדלקו עליכם.  

כללי זהירות להכרויות בטלגרם 


אנו ממליצים על נקיטת אמצעי זהירות כשאתם מכירים בכל אפליקציה שהיא - לא רק בטלגרם. אולם, בשל אופייה ה"חשאי" והמוצפן של האפליקציה, אנו ממליצים להיזהר עוד יותר כשמדובר בטלגרם. חשבו על זה, באפליקציה זו יש פיצ'ר שמעלים הודעות מספר שניות לאחר שהן נקראות, וכמעט בלתי אפשרי לאתר את זהותו או מיקומו של האדם מאחורי המסך - מה שיכול תכונה נהדרת עבור נוכלים ופושעים למיניהם. 

לכן, ודאו שהפרופיל של האדם שאתם רוצים להכיר נראה לכם אמיתי ואמין. לעולם אל תמסרו להם מידע אישי כמובן כתובת, תעודת זהות ובעיקר לא מספר כרטיס אשראי. אם אתם מזהים התנהגויות חשודות ולא הגיוניות מצידם - אל תמשיכו! או שתבקשו שיחת וידאו על מנת להוכיח את זהותם. 
במידה והחלטתם להיפגש - עזו זאת רק לאור יום, במקום ציבורי ולאחר שיידעתם חבר ובני משפחה על קיומו של הדייט. 
ובכלל, אם הכרתם מישהו בקבוצת הכרויות בטלגרם (וגם בווצאפ, אגב) היינו ממליצים לכם לעקוב אחריהם גם ברשתות חברתיות כגון אינסטגרם, פייסבוק וכו'. 

הכרויות בטלגרם - האם כדאי?


אם נהיה איתכם כנים - אנחנו לא מתים על הרעיון של הכרויות בטלגרם, על אף היתרונות המשמעותיים שלהם - כגון פרטיות, הכרויות בזמן אמת, הקבוצות וכו'. הסיבה לכך היא באמת ענייני האבטחה, שיכולים להיות מסוכנים בימינו, גם מהבחינה הביטחונית. דווקא רמות הפרטיות והאבטחה המשוכללות בטלגרם יכולות לזמן צרות או אנשים לא רצויים. זה אולי מתאים לסטוצים, אבל פחות למי שמחפש קשר רציני.

אז מה כן? יש המון אתרי הכרויות ואפליקציות מאובטחות לחלוטין, בהן ניתן להשתמש במקום. באתרי הכרויות "מסודרים" יש פיקוח מתמיד על טיב המשתמשים בהן. כך, לדוגמא, באתר הישראלי דייט מי - אתר הכרויות לכל מטרה - שחרט על דגלו ליצור למשתמשיו מרחב בטוח להכרויות. לדעתנו, בכל הקשור להכרויות עם זרים באינטרנט - עדיף שיהיה אדמין "שמפקח" על כך, וחוסם במידת הצורך את מי שצריך. 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
מה זה רומן

אולי שמעתם בעבר את המושג "לנהל רומן". אבל מה זה אומר בדיוק? עברו למאמר >>

המדריך לתמונת פרופיל מושכת ושונה באתרי הכרויות

איך יוצרים תמונת פרופיל מושכת ושונה לאתר הכרויות שבהכרח יוביל אתכם להרבה יותר התאמות, הודעות ודייטים

קבוצות הכרויות בוואטסאפ

האם ידעתם כי אפשר להשתמש בוואטסאפ לצרכי הכרויות רומנטיות? כן כן, מה ששמעתם. רוצים לקרוא עוד? הכנסו ל

חמים באתר
2

דן, רווק/ה, 28

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שי, גרוש/ה, 50

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נטוש, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

N.h, גרוש/ה, 48

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Mate, פרוד/ה, 40

חיפה חיפה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

קורל, רווק/ה, 25

חולון חולון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 28

חיפה חיפה

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ilanbz, רווק/ה, 26

חדרה חדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דניאל, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נעמה, גרוש/ה, 48

קרית עקרון קרית עקרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Keshet, רווק/ה, 28

ראשון לציון ראשון לציון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יויו, רווק/ה, 34

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יעלי89, רווק/ה, 43

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דני, רווק/ה, 27

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Moran, רווק/ה, 29

עפולה עפולה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם