שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > התאמה זוגית טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם

התאמה זוגית טיפים למציאת בן בת זוג שיתאימו לכם

"אוי, כמה קשה למצוא אהבה בימינו. אני ממש מרחם עליכם, הצעירים. בתקופה שלי הייתה רומנטיקה, יצאנו לדייטים בתיכון והתחתנו ישר אחרי. אלו שהיו מאחרים היו מתחתנים אחרי הצבא, או מקסימום אחרי הלימודים באוניברסיטה. מה כל כך קשה לדור שלכם? מחזרים, מכירים קצת, וזמן קצר לאחר מכן מתחתנים. אתם רק מחפשים ומחפשים מישהו מושלם - אבל אין מושלם! צריך שיהיה בן אדם".

בטח כבר שמעתם את המילים האלו מסבתא שלכם, או מאיזה דוד בארוחה משפחתית. איכשהו, הם הצליחו להכניס לכם לראש שפעם היה קל למצוא את בן הזוג המושלם והמתאים- כי פשוט לא הייתה ברירה או מבחר כמו שיש היום. 

אבל חשוב שתדעו שאנשי העבר לא מספרים לכם דבר קטן אחד -  הרבה פעמים, אנשים שלא התאימו אחד לשני התחתנו - וחיו חיים לא טובים יחד. כן, גירושין באותה תקופה היו נדירים, אבל זה לא היה בגלל נישואים מאושרים יותר, אלא יותר בגלל הבושה והסטיגמה שנקשרו אליהם.

התאמה זוגית מושלמת - יש דבר כזה? 


אז היום, עם השפע של האפליקציות, אתם יכולים לנסות להתפתות ולמצוא את "בן או בת הזוג המושלמים"  - שזה בדיוק הצד ההופכי של מה שהסבים שלכם עשו, שהתחתנו לרוב עם "מי שיש". אבל, האם זה אפשרי? אז אנחנו כאן כדי לספר לכם כי אפשר למצוא את "ההתאמה המושלמת", אבל תצטרכו להשלים עם ההבנה ששלמות היא סובייקטיבית ולכן אינכם יכולים לבסס את מערכת היחסים שלכם על סטנדרט או מערכת יחסים של מישהו אחר. זה מתכון לכישלון ולאומללות.

יש כל כך הרבה דרכים לפגוש אנשים בימינו, אבל רוב האנשים מעדיפים להשתמש באתרי ההכרויות ובאפליקציות בשל השפע שאלו מציעות. עוד יתרונות של אתרי הכרויות כוללים את היכולת לסנן ולבחור אנשים מתאימים לכם ספציפית. אנחנו ממליצים על אתר ההכרויות דייט מי - שפותחה בדיוק סביב השאלה הזו, ומנסה לשלב כמה שיותר כלים טכנולוגיים מתוחכמים על מנת לעזור לכם למצוא את ההתאמה המדויקת למי שאתם באמת. 

ובנתיים, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא את ההתאמה המושלמת שלכם - לא משנה איפה אתם מחפשים אותה. 

טיפ #1: בחנו את העבר שלכם


כאשר אתם רוצים לחפש מערכת יחסים מתמשכת ומחויבת עם בן זוג שבאמת מתאים לכם, הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להסתכל ולעבוד על עצמכם. חשבו על מערכות היחסים הקודמות שלכם. על אילו סוגי פרטנרים אתם בדרך כלל הולכים? אולי אתם צריך לשקול מחדש את "הטיפוס" שלכם. 

שאלו את עצמכם: אילו רעיונות על מערכות יחסים קיבלת מהמשפחה, החברים, התקשורת והחברה. ייתכן שיש דברים שאתם רוצים לשנות או מחשבות ודעות שזקוקות להערכה מחודשת. יכול להיות שיש לכם תפיסה אידיאלית של אהבה בראש, כזו שנראית כמו רומן מהאגדות - וזה לא מתחבר לחיים האמיתיים. לאחר שתבחנו את העבר שלכם, תוכלו לקבל את הבחירות הטובות ביותר לעתיד.
 

טיפ #2: תהיו מוכנים ופתוחים לאהבה 


לא משנה כמה אתם רוצים מערכת יחסים, אם לא תהיו מוכנים אליה באמת ובתמים - סביר שהיא לא תהיה מוצלחת. לדוגמא, אם אתם אחרי פרידה קשה, אתם אולי מתפתים "לקפוץ למים" ישר הישר לתוך מערכת יחסים חדשה, מרגשת ומרעננת שתעזור לכם להקל על הכאב.
התנהגות כזו, לדוגמא, מגיעה ממקום לא בריא. לעתים קרובות מערכות יחסים שיש להן פוטנציאל מעולה נהרסות כי אחד הצדדים (או שניהם) נושאים מטען מהעבר. ודאו שאתם מחלימים ולוקחים את הזמן הדרוש לכם כדי להכין את עצמכם מבחינה מנטלית, רגשית ואפילו פיזית לקבל ולתת אהבה. 

טיפ #3: אל תבלבלו בין כימיה לאהבה


"אני מרגישה כאילו הכל חדש ונפלא עבורי, אנחנו מסתדרים מדהים, מדברים כל הזמן ויוצאים לבילויים". 
מכירים את התחושה הזו? היא נהדרת, וחשובה מאוד. כימיה היא משהו שצריך בכל מערכת יחסים. אבל, תנו לנו לספר לכם סוד: קל מאוד לבלבל את הכימיה הזאת עם אהבה. יש סוג של טירוף אופורי שמגיע עם תחילתה מערכת יחסים חדשה, כשהרגשות וההתרגשות בשיאם. זה קצת כמו להיות שיכור. חשוב לתת לרגשות האלה להתאזן לפני שאנחנו קופצים עמוק מדי לתוך מחויבות ארוכת טווח - כדי לא לגלות אחרי חצי שנה שאנחנו בכלל לא מכירים את האדם שלידו, כי היינו עסוקים בלקפץ בין ענני הפיות איתו. 

טיפ #4: התמקדו בבניית שותפות


אל תהיו שטחיים. בעוד שאתם רוצים מישהו שמתאים לכם מבחינת חיצוניות, קריירה ופיננסים - אתם גם רוצים מישהו שאתם יכולים לבנות איתו שותפות מאושרת. חשבו על הדברים שאתם רוצים ומחפשים במערכת יחסים מאושרת. 
במקום להסתכל על צ'קליסט מדומיין, חשבו על החוויות שאתם רוצים לצבור עם בני הזוג, על הדרך שבה אתם עובדים יחד על בסיס יומיומי. אם אתם עומדים בציפיות אחד של השני ואוהבים בדרך ששניכם צריכים, אז הדברים האחרים הופכים להיות פחות חשובים.

טיפ #5: נעים להכיר - חוק ה-90 ימים


זהו הטיפ הקל ביותר וגם הקשה ביותר לביצוע - חוק ה-90 ימים, שמומחי הכרויות כמו ב"חתונה ממבט ראשון" ממש נשבעים בו. תנו לעצמכם 90 יום להכיר אחד את השני. קחו את הזמן כדי לראות אם הרגשות אמיתיים. לאחר שלושה חודשים, אתם כבר תכירו היטב את האדם שמולכם - ותדעו אם יש לו או לה סיכוי להיות המאץ' המושלם עבורכם. 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
טיפים להכרויות במקום חדש

הכנו עבורם 5 טיפים להכרויות במקום החדש, עברו למאמר >>

הכרויות לסטוצים

הכרויות לסטוצים המדריך המלא >

איך להתנהל בעולם ההיכרויות הווירטואלי ולהישאר בחיים

אם אתם עדיין מרגישים קצת לא בעניינים, אל דאגה, אספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשרוד את ג׳ונגל הפ

חמים באתר
2

גל, רווק/ה, 30

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שירה, רווק/ה, 20

אילת אילת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מירבי, גרוש/ה, 28

בית שמש בית שמש

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הילי, גרוש/ה, 43

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

N.h, גרוש/ה, 48

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רועי, רווק/ה, 23

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

קורל, רווק/ה, 25

חולון חולון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Karol, גרוש/ה, 43

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 33

אשקלון אשקלון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shani 🌻, רווק/ה, 27

אליכין אליכין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דנה מזרחי, רווק/ה, 25

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אבירני, גרוש/ה, 43

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם