שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > ההבדלים בין נשים לגברים באתרי הכרויות

ההבדלים בין נשים לגברים באתרי הכרויות

נשים מנוגה, גברים ממאדים. בטח שמעתם את הביטו הזה בעבר. הוא נועד לתאר את ההבדלים בין נשים וגברים בכל הקשור לעולם הרגשי, יחסים בין אישיים, הלך רוח רומנטי ועוד… 

אבל האם אי פעם שאלתם את עצמכם אם השונות בין גברים לנשים מתגרמת גם בשימוש שלהם באתרי הכרויות? ואם כן - ממה נובעים ההבדלים הללו? במאמר זה, אנו סורקים מספר מיתוסים נפוצים הקשורים להבדלים בין גברים לנשים באתרי הכרויות - ומשתמשים בניסיון שלנו מ"דייט מי" על מנת לנפץ, לאשרר ובעיקר להרחיב את הדעת על הקביעות האלו. זכרו: בהכרויות כמו בחיים, אסור להגיע עם ראש אטום מלא בקונספציות ואקסיומות. 

מחפשים דברים אחרים - האמנם?


רבים חושבים כי גברים ונשים מחפשים דברים אחרים לגמרי באפליקציה - נשים מחפשות רק קשר רציני, וגברים מחפשים רק סטוצים. קודם כל - זה אולי נכון באופן כללי, אבל בכל זאת יש המון גברים שמחפשים להתמסד, ונשים שרוצות משהו ללילה אחד; זה פשוט פחות נפוץ. 

האמת היא, שנשים ממעטות לחפש סטוצים בגלל שהן פוחדות מסטיגמות - שזה יהפוך אותן לקלות דעת או "זולות". זה נכון פי כמה וכמהבמדינה שמרנית כמו ישראל. גברים, לעומת זאת (בעיקר צעירים) מקבלים חיזוקים חיוביים במידה ויש להם הרבה סטוצים וקשרים לא מחייבים. 

יחד עם זאת, יש מי שיגיד שההבדל הזה לא נובע רק מסטיגמות - אלא שהוא ביולוגי. אנשים אלו טוענים כי גברים פשוט "מתוכנתים" על מנת לרדוף אחרי נשים רבות על מנת להפיץ את הגניטקה שלהם בעולם, בעוד היצר ההישרדותי הקדום של נשים גורם להן לחפש הגנה בחיקה של מערכת יחסים מונוגמית. פייר? אנחנו חושבים כי עברנו דרך ארוכה מאוד מהימים האלו - אנחנו אפילו לא מכירים אחד את השני בעולם הפיזי! 

"נשים מחפשות רק גבוהים; גברים מחפשים רק רזות וצעירות"


אלו משפטים שאנשים אוהבים להגיד לעצמם ולאחרים על מנת לבאס - בדרך כלל, כי הם חוו כמה חווית לא נעימות הקשורות למראה החיצוני שלהם. האמת היא שלכולם יש טעם משל עצמם: יש המון נשים שכלל לא מסתכלות על גובה, בעיקר אם הן נמוכות בעצמן; גברים רבים מעידים על עצמם כי הם אוהבים "שיש מה לתפוס". 
כמו כן - יכול להיות כי דוגמניות צעירות או שחקני כדורסל מקבלים יותר לייקים. זה לא אומר שהם מקבלים יותר דייטים. בסופו של דבר, היכולת להחזיק שיחה מעניינת וליצור חיבור אמיתי עם מי שבצד השני הם מה שישיגו לכם את הדייט הנחשק. 

גם כאן, יגידו הביולוגים מטעם עצמם כי "גברים מעדיפים נשים צעירות, רזות ובריאות כי זה אומר למוח הפרימיטיבי שלהם כי הן יכולות ללדת", או ש"נשים נמשכות רק לגבוהים - הן מחפשות הגנה בתת מודע הקדמון". להם אנחנו אומרים: מחשבה יוצרת מציאות. תמשיכו עם המחשבות השליליות והדטרמיניסטיות - ולא יהיה לכם מאץ' אחד.

נשים בררניות - גברים פחות 


עוד דעה מוטעית היא שנשים הן יותר בררניות מגברים. זה לא נכון. ברננות נובעת ממספר סיבות - חלקן טובות וחלקן פחות.

בררנות בריאה מגיעה כשיש לכם ביטחון עצמי גבוה, ואתם יודעים מה אתם שווים - ועל כן, אתם עושים לייקים וסוויפים רק לאנשים שממש מוצאים חן בעיניכם. אתם לא "מתפשרים", כמו שאומרים. גם עם זה המצב - חשוב שתדעו שתקבעו פרמטרים מראש על מה אתם לא מוכנים להתפשר, ותזכרו כי "מושלם" - לא קיים.

כי כאמור, ברננות יכולה לנבוע מנוקשות מחשבתית. אם יש לכם "דמות" אחת בראש לגבי מה שאתם מחפשים בגבר או אישה - סביר להניח שיהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי למצוא אותם, ושאם תמצאו אותם תגלו בשלב כזה או אחר שהם לא כאלה מושלמים. אנחנו לא רוצים לדכא אתכם, אנחנו רק רוצים ש"תרדו" לקרקע. 

יש יותר גברים באתרי ההכרויות - לנשים יותר קל להכיר


עוד פיקציה, היא כי ברוב האפליקציות ואתרי ההיכרויות יש יותר מגברים מנשים. זה ממש לא נכון! יכול להיות כי גברים ונשים מחפשים דברים שונים, אך בסך הכל המספרים הם דיי מאוזנים. 

על אותו המטבע, יש כאלו שחושבים כי לנשים "קל" יותר להכיר גברים מאשר הפוך - כי נשים הן בררניות. כבר הוכחנו לכם שזה לא נכון. הדבר היחיד שיכול למנוע מכם להכיר בני זוג פוטנציאלים גם במציאות הוא אתם בלבד. כי מי ירצה להכיר מישהו עם פרצוף זועף, שגולש בטלפון כל היום? פתחו את הלב לעולם - והוא יפתח אליכם חזרה.

לסיכום: אל תאמינו לסטיגמות 


כשאתם מחפשים זוגיות, כל מיני נשמות טובות יגידו לכם אמרות וסיסמאות על ההבדלים בין נשים לגברים, שמטרתן להוריד אתכם. אל תאמינו להם. נשים וגברים מחפשים את אותו הדבר, גם אם הם לא יכירו בכך: קשר אינטימי, בין אם לטווח ארוך לטווח קצר. 

במידה ואתם מחפשים אתר חדש להכרויות, שלא מנציח את הסטיגמות האלו בעזרת אלגוריתמים מטופשים שמטרתם להשאיר אתכם באפליקציה לנצח - ותתחילו להכיר. אתר דייט מי, פיתוח ישראלי חדש המציע הכרויות לגברים ולנשים, יגרום לכם להכיר את מי שאתם הכי רוצים לפגוש - מבלי להתנצל על כך. בשונה מאפליקציות - אתם לא צריכים לחכות למאץ', מה שהופך את הכללים לחלוטין! 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך לבנות פרופיל מנצח באתרי הכרויות

איך לבנות פרופיל מנצח באתר הכרויות? הכנו עבורכם את המדריך המלא עם טיפים מנצחים שיבליטו אתכם מעל כולם

המדריך המלא לדייט שני מוצלח

איך מפיקים את המיטב מהדייט השני? בואו נדון בכל הדברים שחשוב לזכור כדי שתגיעו מוכנים.

הכרויות אונליין יתרונות וחסרונות

נמאס לכם מהרווקות? אולי הגיע הזמן שלכם להכיר אונליין באינטרנט עברו למאמר לקריאת יתרונות וחסרונות

חמים באתר
2

דני, רווק/ה, 27

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יפיתי, גרוש/ה, 50

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ינון, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טלי, רווק/ה, 27

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Aa1, גרוש/ה, 52

רעננה רעננה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מורדי, גרוש/ה, 46

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אלעד, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מזל, גרוש/ה, 30

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Tai, רווק/ה, 24

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שוני, רווק/ה, 23

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ilanbz, רווק/ה, 26

חדרה חדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרה, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

פיירמן, רווק/ה, 23

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ג׳וני, רווק/ה, 27

חיפה חיפה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם