שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות לנשים  > הכרויות לסביות כך תכירי את בת הזוג הבאה שלך

הכרויות לסביות כך תכירי את בת הזוג הבאה שלך

הרבה נשים סטרייטיות, המיואשות מעולם הדייטינג הקשוח, אוהבות להצהיר בגאון "אוף, הלוואי שהייתי לסבית". ובתור לסביות - אתן יודעות שזה ממש, אבל ממש לא נכון, וגם לנו לא פשוט בכלל!

הכרויות לנשים לסביות יכולות להיות מורכבות - ומשמחות - כמו הכרויות של נשים סטרייטיות. זאת ועוד - עולם ההכרויות הלסבי מגיע עם "חבילה" של אתגרים ומכשולים מיוחדים, שנשים סטרייטיות לעולם לא יבינו. 

בין אם רק עכשיו יצאת מהארון - ואת מחפשת את החוויה הלסבית הראשונה שלך, ובין אם את כבר ותיקה בסצנה - כתבנו את הטיפים הללו עבור כל אלו שנמצאות במסע להכיר את בת הזוג הבאה, ורוצה להצליח בסצנת ההיכרויות הלסביות. לא מדובר בחוקים חקוקים בסלע, אלא פשוט באסופת תובנות שאספנו מהעבודה באפליקציית דייט מי. 

טיפ מס' 1: למדי את השפה 


במידה ואת חדשה בסצנת ההיכרויות הלסביות, כדאי להכיר את מגוון המונחים והתוויות שהמשתמשות באתרים (או בחיים האמיתיים) עשויות להשתמש בהם כדי לתאר את זהותן, חוויותיהם וכן דינמיקת היחסים שלהן.
אלו כוללים:

בוצ': לסבית עם אנרגיה או אסתטיקה גברית
פם:  לסבית עם אנרגיה או אסתטיקה נשית
ליפסטיק: לסבית פם עם סגנון ממש זוהר ונשי, כזו ש"לא נראית לסבית" 
סלסבית: לסבית מפורסמת - לרוב ברשתות החברתיות
סופט בוצ': כזו שנראית קשוחה וגברית מבחוץ - אבל היא רכה, נשית ורגישה מבפנים. 
מזוזה: לסבית דתייה. 
גולדסטאר: לסבית שמעולם לא קיימה יחסי מין עם גבר - וגאה בזה.

מונחים אלה הם רק היסודות. ברגע שתגרדו את פני השטח, תמצאו סלנג ספציפי יותר ויותר - כמו לסבית צ'אפסטיק (הממוקמת אי שם בין ליפסטיק לבוצ') ובייבי דייק (לסבית בתחילת דרכה - בדרך כלל צעירה מאוד - שרק החלה להיכנס לסצנת ההכרויות הלסבית). 

טיפ מס' 2: התייחסי לעצמך - ולאחרות - בכבוד 


לא משנה מה האוריינטציה המינית שלך  - כבוד עצמי והדדי זה הבסיס למציאת מערכת יחסים, בין היא אורכת שבועיים או כל החיים. 
כבוד ניתן להשיג ולתת בעזרת תקשורת טובה. תקשורת היא הבסיס לכל שותפות חזקה. התחילי את כל מערכת היחסים שלך על ידי הבעת הצרכים, הרצונות והדאגות שלך בגלוי, וטפחי אינטימיות רגשית על ידי יצירת מרחב שבו שתיכן מרגישות שהשניה שומעת ומכבדת אותה. 

אם תתקשרי בצורה מודעת ויעילה, יהיו לכן סיכויים טובים יותר להחזיק מעמד כזוג. בונוס: במקרה של פרידה, אתן תוכלו להגיד אחת לשנייה "שלום" בצורה ידידותית כשאתן נתקלות אחת בשניה בבר (בלי להעיף בקבוקים),ולא תתרגשי שהיא מתחילה לצאת עם האקס שלך, מה שבטוח יקרה - כי ככה זה בביצה הלסבית. 

אנו מזכירות, כי בניית אמון בזוגיות דורשת זמן ומאמץ עקבי. זה כרוך בהיותך אמינה, עקבית וישרה עם בת הזוג שלך. זכרי שקשה להחזיר את האמון לאחר שהוא אובד, אז תקבעי את הסטנדרט כבר מהשיחה הראשונה.

מערכת יחסים לסבית בריאה היא מערכת יחסים שבה שתיכן נותנות כבוד אחת לשניה.  במידה ואת מנסה לתקשר, לכבד, לתת ולבנות אמון אבל אין לך תמורה ממנה בחזרה - אולי היא לא השותפה עבורך, ולא משנה כמה היא סקסית. 

טיפ מס' 3: צאי בחוץ 


את צריכה להפוך את עצמך לזמינה. מה פירוש הדבר? כמה דברים: לצאת לחגוג בברים ומסיבות ללסביות, ליצור פרופיל משכנע באפליקציות היכרויות או, אם יש לך כבר מישהי על הכוונת - פשוט לשאול אותה אם היא רוצה לצאת איתך.
לא משנה מה, הציגי את עצמך בצורה אותנטית. לא תשקרי לגבי חוויות העבר שלך בתקווה להשיג את הדייט הנכסף. כאמור, יחסים צריכים להיבנות על כנות, תקשורת פתוחה ואמון. 

טיפ מס' 4: אל תפחדי ליזום 


הכלל המיושן להחריד של חברינו הסטרייטים, לפיו "הגבר צריך להתחיל ראשון" לא תקף כלפייך בכלל - כי אין כאן אף גבר שמעורב. זה בינך לבינה. כל מה שצריך זו אישה אחת אמיצה - וזו לגמרי יכולה להיות את. 
הבעיה: איך תדעי שהיא לסבית? אלא אם כן תיפגשו בבר לסביות או בפלטפורמת היכרויות מקוונת ללסביות - אולי בחיים את לא תדעי וזה מפחיד. אבל, ככל שתצאי יותר, תבלי ותכירי יותר נשים לסביות - וסטרייטיות - כך ה"ראדר" שלך ישתפר, ותוכלי לקלוט ולקרוא נשים יותר בקלות. 

בכל אופן, אם את מרגישה שיש כימיה או מבחינה בניצוץ קטן בעיניה כשהיא מסתכלת עליך, בדקי את העניין עם פלירטוט לסבי קליל. אם היא משותפת פעולה, ואת מרגישה בחמימות האנרגיה שלה, תזרקי לה משהו יותר ישיר ונועז. לא תדעי עד שתנסי.

טיפ מס' 5: תכנני דייט ראשון בלתי נשכח 


הדייט הראשון הוא ההזדמנות שלך ליצור רושם מתמשך ולבנות קשר, אז חפשי פעילויות המאפשרות אינטראקציה ושיחה. פעילויות הכרוכות בחוויות משותפות יכולות לטפח קשר עמוק יותר ולהפוך את הלילה שלכן לבלתי נשכח.

אם אתם תקועה ולא יודעת מה להציע, חישבי אילו פעילויות מהנות זמינות באזור שלכם. שקלי לקחת אותה לשוק וינטאג', או למשאית האוכל המדליקה ליד היישוב שלך, עם נוף להרים. מי אמר שאתן חייבות ללכת לבר? לא כל הלסביות גרות בתל אביב. מה רע בטיול ופק"ל קפה בחיק הטבע?
 אם יש לך ספק, פשוט תשאלי אותה מה הדייט האידיאלי עבורה. תקשורת היא המפתח, וזה יכול להתחיל עוד לפני שאתן נפגשות.

טיפ מס' 6: תרגעי. או -  אל תתקדמי מהר מדי, נשמה 


אנחנו הלסביות מתקדמות מהר מדי במערכות יחסים. זה ידוע. ואנחנו לא מתכוונות לסקס - את אישה מודרנית, אז אם סקס בדייט הראשון מרגיש לך נכון, לכי על זה.
אנחנו מדברות על הרגע המפתה הזה בו יש קליק ומשיכה מיידים בדייט. מבט אחד בעיניים - וזבנג, אנחנו מתכננות את החתונה. אז אנחנו ממליצות לך כאן ועכשיו: דיי עם זה. את כבר אישה בוגרת. אישה יכולה להיות מושכת ומעניינת, אבל זה לא אומר שאת מכירה אותה וכי את יודעת בוודאות כי היא "הנשמה התאומה שלך". תעצרי את הבלמים ברגע שאת מרגישה שאת מאבדת את הראש. 

יחסים טובים הם כמו יין טוב - הם משתפרים עם הגיל. תנו לעצמכן זמן לצמוח ולהתפתח כזוג, וודאו שאתו מבינות את ההבדל בין אהבה לתאווה. הראש מסתחרר? שוב, תקשורת טובה היא המפתח להכל - דברו על זה! 

טיפ מס' 7: תלמדי איך לעשות אהבה מתוקה - וקשובה 


אחד הדברים המדהימים ביותר ביחסים בין לסביות הוא הבנה משותפת של הגוף הנשי. לא תצטרכי ללמד אותה היכן למצוא את האזורים הסקסיים שלך - סביר להניח שהיא כבר יודעת.
גם כאן, אנו ממליצים לכן להפוך את  התקשורת לחלק מרכזי במערכות היחסים המיניות כדי להבטיח שאתן עונות על הצרכים אחת של השניה. טיפ מהלב: אל תפחדו לשלב ויברטורים, דילדואים ושאר צעצועי מין בזמן שאתן עושות חיים.

טיפ מס' 8: תני לעצמך לפרוח עם דייט מי 


ניסית כבר את כל אתרי ההכרויות והתאכזבת? תני לנו לספר לך, את ממש לא היחידה. אתרי ההכרויות הגדולים הם תאגידי ענק, שלוקחים ממך את הכסף במטרה שבחיים תתמכרי אליהם, ובחיים לא תמצאי זוגיות.
אז מה עושים? נרשמים לאתרי הכרויות קטנים יותר, מקומיים - שנוצרו על ידי אנשים כמוך בדיוק - כאלו בלי אינטרסים ושטיקים. כזה הוא האתר דייט מי, שפותח על ידי ישראלים. בדייט מי ניתן להכיר נשים לכל סוגי ההכרויות (גם ידידות וחברות, אם את רוצה בנות לצאת איתן ללילה סוער בעיר!). הירשמי עוד היום, והכירי את ההרפתקה הבאה שלך. 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך למשוך תשומת לב של גבר

המדריך המלא איך כל אחת יכולה למשוך תשומת לב של כל גבר, כל הטיפים בתוך המאמר.

הכרויות נשים מבוגרות

גם בגיל מבוגר אפשר להכיר לכל מטרה, כתבנו במיוחד עבורכם את המאמר. עברו למאמר >>

הכרויות נשים מלאות

רוצים לקבל טיפים על הכרויות לנשים מלאות? הכנסו למאמר >>

חמים באתר
2

אהרון, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ilanbz, רווק/ה, 26

חדרה חדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לילו, גרוש/ה, 49

ראש העין ראש העין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דנה מזרחי, רווק/ה, 25

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yardi, רווק/ה, 29

נצרת עילית נצרת עילית

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 29

חיפה חיפה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרון, פרוד/ה, 29

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שלי, רווק/ה, 28

עפולה עפולה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תהילולה, רווק/ה, 20

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yuval Amitay, רווק/ה, 21

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נוו, רווק/ה, 22

גבעת שמואל גבעת שמואל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ishai, רווק/ה, 23

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Sheli, רווק/ה, 20

אופקים אופקים

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

MROSIA, רווק/ה, 25

נצרים נצרים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם