שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות לגברים  > איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה


התחלה עם בחורה חדשה עשויה להרגיש כמו משימה מאתגרת בעיקר בעידן ה-ME TOO, אך עם קצת ביטחון ופתיחות, זה יכול להיות קל ומהנה הרבה יותר ממה שנדמה. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל עם בחורה בצורה מוצלחת.

 

הירשם לאתר היכרויות


הדרך הטובה ביותר כיום להתחיל עם בחורה היא להירשם לאתר הכרויות לגברים ולהצהיר על הכוונות שלך. כלומר, להיות כנה בקשר למהות היחסים בה אתה מעוניין, להיות אותנטי ולמצוא את הבחורה המתאימה לך ביותר. אתרי הכרויות שיש להם רמת סינון גבוהה, יוכלו למצוא מה שאתה מבקש בקלות רבה יותר. תוכל לפגוש מספר נשים, לשוחח איתן ולמצוא לבסוף את המתאימה לך ולכוונות שלך.

 

שדר ביטחון עצמי


הדבר הראשון והחשוב ביותר כשמתחילים לדבר עם בחורה הוא לשדר ביטחון עצמי. זכור, נשים נמשכות לגברים בטוחים בעצמם שיודעים מה הם רוצים. אז הסתכל לה בעיניים כשאתם מדברים, חייך חיוך אמיתי והיה אסרטיבי בתקשורת שלך. אל תתחיל עם משפט נדוש כמו "מה שלומך?" השתדל לפתוח בשיחה קלילה וטבעית שמתייחסת לסביבה, לתחומי העניין המשותפים שלכם או למשהו שמשך את תשומת ליבך. בנוסף, שאל שאלות פתוחות שיעודדו אותה לדבר ולשתף אותך במחשבותיה. חשוב להראות לה שאתה מעוניין באמת במה שיש לה לומר. הקשב לה קשב רב, שים לב לשפת הגוף שלה ותגיב בצורה שתראה לה שאתה מעריך את דבריה. חשוב מאוד גם שתימנע מהסחות דעת כמו טלפון נייד או אנשים אחרים בסביבה.

 

מצא תחומי עניין משותפים


חיפוש תחומי עניין משותפים יעזור לך להתחבר ולמצוא נושאים משותפים לשיחה. לכן, שאל את הבחורה על תחביביה, עבודתה, תוכניותיה לעתיד וכד'. מציאת תחומי עניין משותפים תיצור תחושה של קשר ותכניס עניין לשיחה.

 

הומור הוא תמיד יתרון


נשים רבות מעריכות גברים שיודעים לגרום להן לצחוק. לפיכך, שתף אותה בבדיחה קלילה או סיפור מצחיק, אך הימנע מבדיחות פוגעניות או גסות. הומור יכול להקל על המתח וליצור אווירה נעימה וזורמת. גם מגע קל בזרוע או בכתף יכול להראות לה שאתה מעוניין בה וליצור תחושה של קירבה. יחד עם זאת, חשוב להיות רגיש ולקרוא את שפת הגוף שלה. אם היא לא מרגישה בנוח עם מגע, אל תתעקש.

 

אל תפחד להחמיא לבחורה


נשים אוהבות לקבל מחמאות, כל עוד הן כנות ומתייחסות למשהו ספציפי. תן לה מחמאה על המראה שלה, על אישיותה, על משהו שהיא אמרה או עשתה והקפד שהמחמאה תהיה אותנטית ותבוא מהלב. חשוב לדעת שלהתחיל עם בחורה חדשה עשוי לקחת זמן. אל תצפה שהכל יקרה בפגישה הראשונה. המשך להיפגש איתה, לנהל איתה שיחות ולפתח את הקשר ביניכם. עם סבלנות והתמדה, ייתכן ותצליחו לבנות מערכת יחסים משמעותית ומרגשת.

 

משפטים שתוכל להגיד כשאתה מתחיל עם בחורה


הרבה גברים לא יודעים מה כדאי להגיד כמשפט פתיחה כשהם רוצים להתחיל עם בחורה. לפעמים זה מחוסר בביטחון עצמי ולפעמים מפחד שהמשפט ישתמע כהטרדה, אז אלו משפטים תוכל לאמץ? לדוגמה, "רציתי להגיד לך שיש לך חיוך מדהים. אפשר להכיר אותך?", "ראיתי אותך פה כמה פעמים, אשמח לשוחח איתך", "את נראית עסוקה, אבל רציתי להגיד לך שלום." לא משנה מה שתגיד, חשוב לעשות זאת בצורה מכבדת, באדיבות וללא לחץ. הקפד על מראה נקי ומטופח, השתמש בבושם נעים וקל, השתחרר, תהיה עצמך ותן לדברים לקרות באופן טבעי. הדבר החשוב ביותר הוא פשוט ליהנות מהחוויה.

 

להתחיל עם בחורה זו לא משימה קשה, ויש את "דייט מי" לעזרה


טוב, הבנת שאין נוסחה קסומה להתחיל עם בחורה, אך הדבר החשוב ביותר הוא להיות עצמך, להיות כן ולהראות עניין אמיתי בבחורה.

אל תתייחס להתחלה עם בחורה כאל משימה שיש לעבור אותה בהצלחה. כאמור, הדרך הקלה היא להיכנס לאתר הכרויות ולהתחיל להכיר. רוב אתרי הכרויות יאפשרו לך לחפש נשים על סמך קריטריונים שונים, כגון גיל, מיקום, תחומי עניין ועוד. הדבר יאפשר לך למקד את החיפוש שלך ולמצוא נשים שמתאימות לך מבחינה אישית. למשל, בדייט מי תוכל אף להכיר נשים המתגוררות סמוך אליך, כך שתוכל לצמצם את הטווח. מדובר על אתר הכרויות ברמה גבוהה שניתן לפגוש בו נשים לכל מטרה באופן דיסקרטי ומאובטח.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך לדעת אם היא בקטע שלך

גבר? הכנו עבורך מדריך עם שבעת הסימנים שכל גבר חייב לדעת אם היא בקטע שלך >>

איך להתכתב עם בחורה בהודעות

אם תקפידו על הכללים שהכנו עבורכם במדריך ותקראו את סימנים נכון יהיה לכם הצלחות >>

איך מתגברים על האקסית אחרי פרידה

הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להתגבר על האקסית אחרי פרידה ולחזור לשוק ההיכרויות. עברו למאמר >>

חמים באתר
2

טלי, רווק/ה, 28

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גיא 25, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרום, רווק/ה, 32

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמש, גרוש/ה, 43

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

😇Noy, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Timmy, זה מסובך, 34

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחף, רווק/ה, 27

קדימה קדימה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אבירני, גרוש/ה, 43

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יפיתי, גרוש/ה, 50

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורה, גרוש/ה, 48

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Dor1997, רווק/ה, 27

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לירז🌅🌸🦋🍀, רווק/ה, 29

באר יעקב באר יעקב

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יעלי89, רווק/ה, 44

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שף דוד, גרוש/ה, 47

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם