שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות לגברים  > איך לדעת אם היא בקטע שלך

איך לדעת אם היא בקטע שלך

7 הסימנים שכל גבר צריך להכיר


גבר, לא מצליח להבין איך בדיוק לדעת אם בחורה מחבבת אותך? אתה לא לבד. קשה לקרוא נשים - היה זה אבי הפסיכולוגיה זיגמונד פרויד שאמר בהרצאה כי "גם אחרי 30 שנות מחקר של נפש האישה, אין לי מושג מה בעצם האישה רוצה…". 

אם כן, לדעת אם מישהי רוצה ואפילו אוהבת אותך יכול להיות מבלבל להפליא - אבל ברגע שתדעו בדיוק אילו סימנים לחפש, תוכלו לקרוא אותה ולהבין. 
אמנם יש הרבה רמזים עדינים שנשים מציגות כשהן בקטע שלך - אך כאן אספנו את שמונת הסימנים המבוהקים והקלים ביותר לזיהוי. קרא את המאמר הזה, ולעולם לא תצטרך לנחש אם לבחורה מסוימת יש רגשות כלפייך - אתה פשוט תדע! 

סימן מס' 1: החברים והמשפחה שלה יודעים מי אתה.


אם בחורה מתעניינת במישהו באמת ובתמים, היא לא תתבייש לדבר עליו עם החברים שלה. אחרי הכל, נשים מספרות הכל לחברות שלהן. כשתתקשר  - היא תשלח להן הודעה, שתקבעו דייט היא תתייעץ איתן מה ללבוש והיא תהסס להודיע להן כי היא לא יכולה להיפגש איתן באותו הערב, כי יש לכם תכניות יחד. 
אינדיקטור חשוב נוסף הוא אם היא מזמינה אותך לפגוש את החברים שלה (אחרי תקופה מסוימת של דייטינג, כמובן, בדרך כלל לא על ההתחלה). זה אומר שהיא רואה עתיד איתך, ושהיא בעצם מבקשות מהם "לאשר" אותך.  אותו הדבר נכון גם כשמדובר במשפחתה. 

סימן מס' 2: אם היא לא יכולה להיפגש - היא תקבע תאריך חדש


אם בחורה בקטע שלך, היא תרצה לראות אותך שוב! היא תהיה מוכנה לקבוע מחדש את הדייט שלכם. אם היא לא אוהבת אותך,היא תעשה כל שביכולתה כדי לגרום לך לחשוב שהיא עסוקה מאוד ו/או עייפה. אישה שבקטע שלך תמצא זמן עבורך - היא הופכת את עצצמה לזמינה, גם אם הלו"ז שלה הכי קשוח בעולם. 

סימן מס' 3: היא עושה מאמץ להמשיך את השיחה 


בין אם זה פנים מול פנים בוואטסאפ, בחורה שמחבבת אותך תנהל איתך שיחות "מכל הלב" - בלי תשובות של מילה, בלי "לייבש", בלי להנהן בראש בזמן שאתם מדברים. היא תשאל שאלות, תספר סיפורים ותעיר הערות ועצות. כך תדע שהיא מעוניינת בך, לפחות בקטע אינטלקטואלי. 

סימן מס' 4: היא מחמיאה לך - ומנסה לשמח אותך


אם אישה נותנת לך מחמאות או לעתים קרובות עושה דברים רק כדי לגרום לך לחייך, זה סימן ממש טוב שהיא מחבבת אותך! סימנים טובים נוספים שהיא מנסה לגרום לך להרגיש טוב: חיוך קבוע תמידית, ושליחת סלפי תדיר. 

סימן מס' 5: היא מראה סימנים פיזיים של עצבנות או ביישנות 


זה אולי נראה כאילו היא לא מעוניינת, אבל גם יכול להיות שהיא כן - אבל המעמד גורם לה להיות עצבנית או ביישנית. אם היא נמנעת מקשר עין, מתעסקת עם השיער, מביטה למטה או משחקת או הידיים - יכול להית שהיא פשוט מתרגשת. נסו לגרום לה להרגיש בנוח ככל הניתן. איך? הצחיקו אותה, ספרו לה איך לפני הפגישה שלכם קראתם מדריכים של עשה ואל תעשה בדייט ראשון כי לבוא בשיא הביטחון, ובגלל היא מוקסמת ממכם ככה. בצורה הזו, אתם תעוררו בה הזדהות ותפיגו את המתח. 

סימן מס' 6: שפת הגוף שלה מזמינה ופתוחה 


נכון שיש בחורות עצבניות וביישניות כשהן ליד בחור, אבל יש כאלו שהן בדיוק ההפך - מה שהופך את הסיפור לפשוט יותר. 
אתה יכול להגיד שבחורה כזו בקטע שלך לפי האופן שבו היא ממקמת את עצמה במרחב. לדוגמא, היא תפנה את כל גופה אליך כשאתה מדבר. היא תמצא כל תירוץ לגעת בך או להיות בסביבה כשלך. למרות שהיא אולי לא תעשה את הצעד הראשון, היא תרצה שתניח את ידה קרוב לשלך. אם היא בקטע שלך, היא לא תתרחק כשאתה מתקרב אליה, והיא לא תירתע כשאתה מניח את זרועך סביבה. עם זאת, היזהר, מכיוון שאתה לא רוצה להגזים. ודא שהיא מרגישה בנוח כדי שהדברים לא יסתבכו.

סימן מס' 7: היא זוכרת דברים שאתה אומר לה 


אם היא מראה לי שהיא מקשיבה, ואפילו זוכרת דברים קטנים שאמרת לפני כמה ימים - סימן גדול מאוד שהיא בקטע שלך. עוד סימן טוב: מתחילות להיווצר לכם בדיחות פרטיות על סמך הדברים שאמרת לה - אפילו השוליים והדבילים ביותר. הסיבה לכך היא שאישה מחבבת גבר - כל דבר שקשור אליו מסקרן אותה. 
כמו כן - היא מודעת למה שעובר עליך בחיים. בין אם יש לך משחק גדול או דדליין מלחיץ בעבודה, היא תשים לב לדברים האלה ותמיד תאחל לך בהצלחה לפני. 
רוצה לפגוש נשים שבאמת ובתמים יהיו בעניין שלך? יש לנו המלצה בשבילך - אתר ההכרויות "דייט מי". לדייט מי נרשמות נשים שבאמת רוצות להכיר - ולא רק להשיג עוקבים באינסטגרם - ויש בו כבר מאגר רחב של נשים איכותיות, כך שתהיה בטוח שאפשר למצוא מישהי בדיוק בטעם שלך. 

 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך לגרום למישהי להתאהב בך

התאהבות זה רגש או מצב שאף אחד לא ממש יכול להסביר. במאמר זה נספק כמה טיפים שיכולים לגרום לאחת שלך להת

איך להתחיל עם בחורה

התחלה עם בחורה חדשה עשויה להרגיש כמו משימה מאתגרת, הכנו עבורכם את המדריך המלא להתחיל עם כל בחורה >>

איך מתגברים על האקסית אחרי פרידה

הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להתגבר על האקסית אחרי פרידה ולחזור לשוק ההיכרויות. עברו למאמר >>

חמים באתר
2

נעמה, גרוש/ה, 49

קרית עקרון קרית עקרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Lini144, רווק/ה, 26

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נופר, רווק/ה, 19

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, גרוש/ה, 52

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחר, רווק/ה, 22

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

salamon.d1992, רווק/ה, 31

חדרה חדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרינוש, רווק/ה, 36

לוד לוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לין, רווק/ה, 20

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אילנה, גרוש/ה, 41

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אמה, רווק/ה, 19

הוד השרון הוד השרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Keshet, רווק/ה, 29

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרים שירה, רווק/ה, 40

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ינון, רווק/ה, 29

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

😇Noy, רווק/ה, 30

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ettibens, רווק/ה, 33

אילת אילת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם