שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות לנשים  > הכרויות נשים מלאות

הכרויות נשים מלאות

להכיר בן זוג בתקופה שלנו היא לא עניין פשוט - כולנו מתמודדות עם "גוסטינג", דייטינג כושלים, אכזבות ועוד. אבל, כשאת בחורה מלאה - זה אפילו יותר קשה. 
כשאת מלאה, עולם ההכרויות והאפליקציות יכול להיתפס כמקום מעט… מאיים, במיוחד אם חווית מגוון של חווית לא נעימות סביב המשקל שלך. נשים מספרות על גברים שאמרו להם באמצע הדייט כי הם לא רוצים להמשיך כי הן "חשבו שהן רזות יותר" או "שרק אם הן יורידו כך וכך במשקל יש לזה עתיד - הרי יש להן פנים יפות". כמו כן, נשים מלאות רבות מרגישות כי גברים רבים פונים אליהן בשביל מטרות מין בלבד, ולא לקשר רציני. 

אבל האמת היא שהמשקל שלך הוא לא פקטור במסע שלך לחיפוש זוגיות. כן, כן, מה ששמעת. האישיות שלך בכללותה צריכה להיות במרכז - ורק לאחר מכן הנראות החיצונית, שהיא משנית. מחקרים מראים שאפילו המשיכה המינית לא קשורה כל כך בנראות החיצונית, אלא בכימיה פיזית. חוץ מזה, לא ידעת שיש המון גברים שאוהבים נשים מלאות? אז, עם הידע הזה - קבלי כמה טיפים שיעזרו לך להתניע את מסע ההיכרויות שלך!

חוק מס' 1: אל תתחזי למישהי שאת לא.


נשים רבות חושבות שאם הן ישתמשו בפילטרים או פוטושופ, או אפילו לא ישימו תמונות גוף מלאות שלהן בפרופיל באתר ההכרויות - הן יקבלו יותר סוויפים והתאמות. זה יכול להיות נכון, אבל מה יקרה שתגיעו לפגישה? זה יכול להיגמר במפח נפש לשני הצדדים. 
אם את רוצה מערכת יחסים רצינית - השתמשי בתמונה עדכנית שלך, בלי עריכות. אין טעם להעמיד פנים שאת מישהי רזה יותר ממה שאת באמת. כאשר את אוהבת ומכבדת את עצמך, את מושכת אנשים חיוביים לתוך החיים שלך. הכלל הזה נכון גם במקרה של הכרויות נשים מבוגרות. 

חוק מס' 2: כנסי למיידנסט הנכון.


קבלי אותו - המיינדסט הנכון: כפי שציינו, לכל אחד יש העדפה אישית. זה שגבר מעדיף נשים רזות - לא אומר שהוא מזלזל בך או אפילו שונא נשים מלאות - זה פשוט מה שהוא מעדיף. אם יותר אנשים היו חושבים בצורה הזו, כל עניין ההכרויות היה הופך למשחק מהנה ולא לדבר המאיים הזה שכל כך הרבה אנשים חושבים שהוא. זה שמישהו דוחה אותך לא אומר עלייך כלום, כמו שכשאת דוחה מישהו זה לא אומר עליו כלום! כמו כן, הרעיון שגברים רוצים לצאת רק עם נשים רזות הוא פשוט לא נכון. 

חוק מס' 3: ביטחון עצמי זה סקסי.


מכירה את זה שאת יוצאת עם מישהו, אבל את לא מרגישה בטוחה בעצמך במאה אחוז? אז, את נותנת לו להחליט על הכל בשבילך כי את לא מצליחה להחליט. את מפחדת לעשות טעויות - האם כדאי להזמין סלט, או שזה פתטי? האם צריך להזמין קוקטייל כדי להראות שאת בחורה כיפית, או דווקא קולה - כדי להראות שאת לא קלת דעת? 
את מנסה להיות ליידי, עדינה כזו - וכשאת רוצה לרצות מישהו עד כדי כך, את מתאמצת יותר מדי, וגברים מרגישים את זה - ובורחים. זה מצביע על חוסר ביטחון.  זכרי: את לא צריכה לרצות אף אחד, בעיקר לא בדייטים הראשונים.  ביטחון במי שאת זה מה שסקסי באמת. שאי את עצמך בחן, ותשנני לעצמך: אישה בטוחה בעצמה יודעת מה היא רוצה. 

חוק מס' 4: תתלבשי בצורה קלאסית - זה תמיד עובד.  


את יכולה ללבוש כל מה שאת מרגישה בו יפה וסקסית - רק אל תגזימי ותחשפי יותר מדי עור. מחשופים, שמלות וחצאיות קצרות זה טוב ויפה, אבל את לא רוצה להביך את הדייט שלך, וזה נכון לגבי אישה שמנה או רזה. זכרי שמה שאת לובשת משדר משהו מאוד ספציפי לאדם השני, ממש כמו שפת גוף או המילים שאנחנו מוציאות מהפה. לבשי משהו שגורם לך להרגיש יפה ועוצמתית בו זמנית, מבלי להיות זולה (את זה תשמרי לדייט השלישי!).

חוק מס' 5: תהיי עצמך בשיחה


תלמדי איך לדבר - אבל גם איך להקשיב. נשים תמיד אומרות שהן מחפשות מישהו שיודע איך להקשיב, אך האם אנחנו בכלל שמות לב למה שאומר הצד השני? 
כדי שמישהו יקשיב לך בתשומת לב, את צריכה להיות מאזינה טובה בעצמך. זה תהליך של תן וקח. שאלי אותו שאלות, וספרי לו מה את חושב על הנושא. אל תכפו נושא רק כדי להישמע חכמה או מעניינת. השיחות הכי כיפיות הן כאלו שזורמות בטבעיות. והכי חשוב, לעולם אל תדברו על מערכות היחסים הקודמות שלכן. הכנסת אקס לדיון יכולה לשלוח לו מסר לא נכון - עדיין לא התגברת על הגבר הזה. 
זכרי - שיחה טובה היא מה שהופכת דייט למוצלח, והיא מאירה את הצדדים הפנימיים והממגנטים שלך יותר מכל מידה של ג'ינס. 

חוק מס' 6: הרשמי לאתר הכרויות שבאמת רוצה בטובתך. 


הידעת? אתרי הכרויות רבים מעדיפים לשים את הפרופילים ה"אטרקטיביים" יותר בפרונט, ומצמצמים את החשיפה לפרופילים שהם (יוצרי האתר) תופסים פחות "טובים". בגלל החשיבה המעוותת הזו, הם חושבים שהם משאירים את האנשים באפליקציה ומסקרנים - אבל ההפך הוא הנכון - כי שוב, לגברים ונשים יש טעמים שונים לחלוטין!
אז מה עושים? מצטרפים לאתר שבאמת רוצה בטובתכן, כמו דייט מי. בדייט מי יש מגוון רחב של גברים בעלי טעם מגוון, ולא נעשות שם מניפולציות שנועדו להשאיר אתכם רווקים לנצח. בדייט מי, תוכלי למצוא את הגבר השווה שיעריך אותך ואת קימורייך - כי את בדיוק מה שהוא חיפש כל חייו. 
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך למשוך תשומת לב של גבר

המדריך המלא איך כל אחת יכולה למשוך תשומת לב של כל גבר, כל הטיפים בתוך המאמר.

הכרויות נשים מבוגרות

גם בגיל מבוגר אפשר להכיר לכל מטרה, כתבנו במיוחד עבורכם את המאמר. עברו למאמר >>

הכרויות לסביות כך תכירי את בת הזוג הבאה שלך

הכרויות לנשים לסביות יכולות להיות מורכבות - ומשמחות - כמו הכרויות של נשים סטרייטיות. זאת ועוד - עולם

חמים באתר
2

אורה, גרוש/ה, 48

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

טל, רווק/ה, 21

בת ים בת ים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

לירז🌅🌸🦋🍀, רווק/ה, 29

באר יעקב באר יעקב

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מורדי, גרוש/ה, 46

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמש, גרוש/ה, 43

גדרה גדרה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאור, רווק/ה, 29

גבעתיים גבעתיים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Karol, גרוש/ה, 44

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Hodi, רווק/ה, 29

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ראובן, גרוש/ה, 28

נתיבות נתיבות

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

איתי אשל, רווק/ה, 22

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דנה מזרחי, רווק/ה, 25

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

N.h, גרוש/ה, 48

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שלי, רווק/ה, 28

עפולה עפולה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שרון, פרוד/ה, 29

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תומר, רווק/ה, 32

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם