שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > הכרויות אונליין יתרונות וחסרונות

הכרויות אונליין יתרונות וחסרונות

נמאס לכם מהרווקות? אנחנו בטוחים ששקלתם את האופציה לצלול לעולם הקסום (והסבוך) של הכרויות אונליין. על אף כי המגוון הרחב של המשתמשים באפליקציות הללו יכול לפתוח לכם גלקסיה שלמה שלם של אפשרויות להכיר אנשים שאחרת לא הייתם מכירים, הכרויות באינטרנט בהחלט לא מתאימות לכל אחד. 

ולכן, ריכזנו עבורכם רשימה מקיפה של יתרונות וחסרונות של הכרויות אונליין, על מנת שתוכלו לחשוב עם עצמכם אם הקונספט הזה מתאים לכם. הרי, בסופו של יום, אתם מכירים את עצמכם הכי טוב - ויודעים מה טוב לכם. 

היתרונות של היכרויות באינטרנט


יתרון מס' 1: זה קל. 


להתחיל להכיר בני זוג אונליין זה ממש קל - וזו כנראה הסיבה מספר אחת למה הכרויות מסוג זה הן ממש פופולריות. ממש כמו להזמין פיצה ב"וולט" או בגד חדש ב"אסוס", הצלחתו של עולם ההיכרויות הוירטואלי מבוסס על הנוחות שבו - ניתן לקבל את מה (או את מי) שרוצים בלחיצת כפתור.


כאמור, ברגע שהחלטתם שאתם מוכנים לצלול פנימה, כל שעליכם לעשות הוא לבחור אתר ולהירשם! לרוב ההרשמה לוקחת רק כמה דקות, כך שתוכלו לקבל התאמות פוטנציאליות תוך זמן קצר במיוחד. 

יתרון מס' 2: זה מגוון. 


יותר ויותר אנשים מצטרפים לאתרי אפליקציות היכרויות באינטרנט מדי יום. בגיל מבוגר יותר, זה יכול להיות ממש נחוץ - אנחנו יוצאים פחות, מתקבעים יותר ומאגר האנשים החדשים שאנחנו מכירים - מצטמצם. בונוס: באתרי הכרויות אפשר למצוא אנשים שגרים ממש קרוב אליכם, מה שמקל על ההיכרות איתם.  

יתרון מס' 3 : זה מותאם לכם אישית. 


יש מגוון רחב של אתרים - ולא רק אתרי הכרויות לגברים ונשים מהצד הסטרייטי של הספקטרום. ולכן, ניתן להירשם לאתרים המתאימים לקהילה שלכם: גייז, לסביות, חילופי זוגות ועוד.

במידה ואתם מחפשים אתר הכרויות שהאלגוריתם שלו "עובד" שעות נוספות בלהתאים לכם את מי שאתה מחפשים עם כפפות ממשי - הכירו את דייט מי. בעזרת טכנולוגיה פורצת דרך, אתר דייט מי עושה את כל מה שהאפליקציות האחרות לא מצליחות לעשות - להתאים לכם באופן אישי את בן או בת הזוג עליהם אתם חולמים, לכל מטרה שהיא. אנחנו ממליצים על האתר הזה לכל מי שמתנסה בפעם הראשונה באתרי הכרויות - ובעיקר לאלו שחוששים מהקונספט. 

יתרון מס' 4: זה בטוח (ברוב הפעמים) 


אתרי הכרויות - במידה והם מנוהלים כמו שצריך - הם בדרך כלל מקומות בטוחים - מהסיבה הפשוטה שהם מפוקחים. אם משתמש כלשהו לא מתנהג בצורה התואמת את התקנות, או חלילה מנסה לפגוע במשתמש אחר - הוא ייחסם, ולעיתים אף ידווחו עליו למשטרה. אדימינים של אתרי הכרויות יעשו הכל בשביל המשתמשים שלהם, ואנחנו אומרים את זה מניסיון. 

כמו כן, ניתן לעשות "בדיקות" רקע על אנשים עוד לפני הפגישה איתם - מה שלא ניתן לעשות עם אנשים שפגשתם ברחוב או בבר. אתם יכולים לחפש עליהם ברשתות החברתיות, או אפילו לבדוק אם יש לכם חברים משותפים.

חסרונות של היכרויות באינטרנט


חיסרון 1: אתם חייבים לדעת מה אתם מחפשים. 


אתם חייבים לדעת איזו סוג של מערכת יחסים אתם מחפשים - ולפעמים זה קשה. אם אתם מחפשים סטוץ מזדמן או קשר לא מחייב, זה בסדר! ואם אתם מחפשים התחייבות לטווח ארוך - זה נהדר. רק ודא שאתם יודעים מה אתה רוצים  - אחרת, זה עלול להיות קשה למצוא את מי שאתם מחפשים.  
יש אנשים שאפילו כותבים מה סוג מערכת היחסים שהם מעדיפים בפרופילים שלהם שלהם. בדרך זו, כל מי שנתקל בהם יכול להחליט אם הוא רוצה להמשיך משהו - או להמשיך הלאה.

חיסרון 2: לא טבעי


זה יכול להיות קשה לאמוד את האישיות של מישהו כשהוא לא מולכם. התמונות, הביוגרפיה והמידע הבסיסי שהם מספקים עשויים להיות מאירי-עיניים אבל לא תדעו אם לשניכם באמת יש כימיה עד שתפגשו פנים אל פנים. עבור אנשים מסוימים, זה לא עניין גדול, אבל עבור אחרים, זה קצת מוזר ולא "טבעי".

חיסרון מס' 3 : יש שקרנים. 


יש אנשים שמשקרים בפרופילים שלהם. חלקם, כאמור, נתפסים ונחסמים מהאתר על ידי האדימינים. מה שלא יהיה - אל תסמכו על אף אחד שמבקש מכם כסף או את המידע האישי שלכם, וחסמו אנשים שנראים לכם חשודים. פרופילים ללא תמונות או מידע אישי הם תמיד דגל אדום גדול. 

גם לדייטים עצמם, אנחנו ממליצים להגיע עם אינטואציות חזקות, ביטחון עצמי ופקפוק בריא. אם מישהו או מישהי סוחף אתכם על ההתחלה, או משהו בהם "לא מרגיש" לכם נכון - אל תתמסרו אליהם מיד. החוק הזה מתאים להכרויות של אנשים חדשים ככלל, לא רק דרך אפליקציות. 

חיסרון מס' 4: גוסטינג. 


לא יודעים מה זה "גוסטינג"? יש לכם מזל. מדובר בתופעה מכוערת ביותר, בה מישהו פתאום מחליט להפסיק לדבר איתכם - לכאורה ללא סיבה. למרבה הצער, זוהי תופעה נפוצה למדי בהיכרויות באינטרנט - אנשים משום מה מרגישים בנוח יותר לעשות גוסטינג כשהם לא פגשו אותך פנים מול פנים. גוסטינג זה דבר נוראי, ואם אתם רגישים ונפגעים בקלות  - אולי תרצו לדבוק בהיכרויות מסורתיות.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך לגרום לדייט שלכם להיות מוצלח

הכנו עבורם מדריך איך לגרום לדייט שלכם להיות מוצלח, עברו למאמר >>

איך לבנות פרופיל מנצח באתרי הכרויות

איך לבנות פרופיל מנצח באתר הכרויות? הכנו עבורכם את המדריך המלא עם טיפים מנצחים שיבליטו אתכם מעל כולם

קבוצות הכרויות בטלגרם המדריך המלא

עולם ההכרויות ברשת התפתח והגיע גם לטלגרם! האם זה בטוח להכיר שם? האם זה אפשרי בכלל? את הכל תגלו במדרי

חמים באתר
2

תומר, רווק/ה, 32

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יויו, רווק/ה, 34

אשקלון אשקלון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אסתי, גרוש/ה, 48

מודיעין מודיעין

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Asafn, גרוש/ה, 53

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאתי, גרוש/ה, 47

רחובות רחובות

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נוו, רווק/ה, 22

גבעת שמואל גבעת שמואל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יעלי89, רווק/ה, 43

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דן, רווק/ה, 28

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרינוש, רווק/ה, 35

לוד לוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ינון, רווק/ה, 28

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יפיתי, גרוש/ה, 50

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אורלי, גרוש/ה, 38

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מרום, גרוש/ה, 32

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

בני, רווק/ה, 22

בית שמש בית שמש

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם