שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > טיפים להכרויות במקום חדש

טיפים להכרויות במקום חדש

המעבר למקום חדש יכול להיות מרגש ומפחיד כאחד. מצד אחד, זו הזדמנות נהדרת להכיר אנשים חדשים וליצור חברים חדשים. מצד שני, ייתכן שתרגישו בודדים ולא במקום, במיוחד אם אינכם מכירים אף אחד באזור. אם אתם מחפשים אהבה במקום חדש, הנה 5 טיפים שיעזרו לכם.

 

היתרונות של היכרויות במקום חדש


היכרות עם אנשים חדשים במקום חדש מאפשרת לכם להרחיב את מעגל החברים שלכם ולפגוש אנשים חדשים עם תחומי עניין ותרבויות שונות. הדבר יכול להוביל לחברויות חדשות ומשמעותיות שיכולות להעשיר את חייכם. אנשים חדשים גם יכולים להציג בפניכם דרכים חדשות לחשוב, תחומי עניין חדשים ואף מקומות חדשים לבקר בהם. כלומר, היכרות עם אנשים חדשים יכולה לפתוח לכם צוהר לעולמות חדשים ולגרום לכם לחוות דברים חדשים ומרגשים. 

חשוב לזכור שמעבר למקום חדש יכול להוביל לתחושת בדידות, במיוחד אם אינכם מכירים שם אף אחד. לכן, היכרות עם אנשים חדשים יכולה לעזור לכם להתגבר על תחושת הבדידות וליצור תחושת שייכות במקום החדש.

כמו כן, באמצעות היכרויות חדשות תוכלו לפתח ולשפר את המיומנויות החברתיות שלכם. תצטרכו ללמוד כיצד להתחיל שיחה, לנהל שיחה זורמת וליצור קשרים עם אנשים חדשים. אחת מהאפשרויות המרגשות ביותר בהיכרות עם אנשים חדשים היא מציאת אהבה. לפיכך, המעבר למקום חדש יכול להיות הזדמנות מצוינת לפגוש את בן/בת הזוג שלכם ולהתחיל מערכת יחסים חדשה ומסעירה. אז איך עושים את זה?

 

1 - צאו החוצה והכירו אנשים חדשים


הדרך הטובה ביותר להכיר אנשים חדשים היא לצאת מהבית ולהתערבב עם אנשים אחרים. השתתפו באירועים מקומיים, הצטרפו למועדונים או קבוצות תחביב, התנדבו, או פשוט טיילו בשכונה שלכם והכירו את השכנים. אחד הרעיונות הפופולריים יותר הוא לאמץ כלב ולטייל איתו בשכונה. כך תפגשו בעלי כלבים אחרים שיהיה לכם נושא משותף להיכרות. לפעמים גם הלוקיישן המושלם לפגישה רומנטית יכול להיות מתחת לבית שלכם.

 

2 - היו פתוחים ותפגשו אנשים חדשים


אל תפחדו להכיר אנשים חדשים, גם אם אינכם בטוחים בעצמכם. כלומר, היו פתוחים לשיחות עם אנשים שאתם פוגשים, גם אם אינכם חושבים שיש לכם הרבה במשותף. תופתעו לגלות כמה אנשים מעניינים ונחמדים אתם יכולים לפגוש. לפיכך, השתמשו בשפת גוף פתוחה, כלומר שמרו על קשר עין, חייכו והראו שאתם מעוניינים בשיחה. גם שאלות הן דרך מצוינת להכיר אדם טוב יותר ולגלות אם יש לכם דברים משותפים.

 

3 - היו אתם עצמכם


הדרך הטובה ביותר למצוא אהבה אמיתית היא להיות עצמכם, פשוט להיות אותנטיים. אל תנסו להיות מישהו אחר רק כדי למצוא חן בעיני אדם אחר והצהירו על הכוונות שלכם. במילים אחרות היו כנים במה שאתם מחפשים. האם אתם מחפשים היכרות לאורך שנים, הכרות חולפת וכד'. האדם הנכון יאהב אותך כמו שאתם במיוחד אם תהיו כנים. בנוסף, ככל שתאהבו את עצמכם יותר, כך גם אחרים יעריכו ויאהבו אתכם.

 

4 - אל תתייאשו - זה לוקח זמן


היכרויות במקום חדש או בעולם הוירטואלי יכולות לקחת זמן. אל תתייאשו אם אינכם מוצאים אהבה מיד. המשיכו לצאת החוצה ולהכיר אנשים חדשים, השתמשו באתרי היכרויות ובסופו של דבר תמצאו את האדם המושלם עבורכם.

 

5 - השתמשו באתרי היכרויות


אתרי היכרויות הם דרך פופולרית להכיר אנשים חדשים באזורכם. ישנם אתרים רבים, שונים וזמינים שיסייעו לכם בכך. כך הסיכוי שתוכלו למצוא את האחד או האחת שמתאימים לכם הוא גבוה יותר. הקפידו רק ליצור פרופיל מושך ושתפו תמונות באיכות גבוהה. ככל שתשתפו מידע אמיתי יותר, כך גם הציפיות של הצד השני לא יהיו גבוהות או נמוכות מדי. ההמלצה שלנו היא לבחור באתר הכרויות שמאפשר לכם להכיר אנשים בסביבתכם החדשה.

 

ואם אתר היכרויות, אז דייט מי


היכרויות במקום חדש יכולות להיות מאתגרות, אך הן גם יכולות להיות מתגמלות מאוד. אם תהיו פתוחים, ידידותיים ותהיו אתם עצמכם, תגדילו משמעותית את הסיכויים שלכם למצוא אהבה. באתר ההיכרויות דייט מי ישנו סינון של אנשים הגרים בקרבת מקום המגורים ולכן אתר זה יהיה יעיל יותר עבורכם. מעבר לכך מדובר על אתר עם רישום חינם, כך שאין מה להסס. אז קדימה פתחו פרופיל ותהנו מהיכרויות חדשות.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
שידוכים לחילונים

רבים מהאנשים שדיברנו איתם ובחרו לפנות לשידוכים סיפרו כי הם "שבעים" מהאפליקציות. הכנו עבורכם את המדרי

13 משפטי פתיחה מעולים לאתרי הכרויות

שלוש עשרה משפטי פתיחה מעולים להתחלת שיחה באתר בכרויות >>

הכרויות אונליין יתרונות וחסרונות

נמאס לכם מהרווקות? אולי הגיע הזמן שלכם להכיר אונליין באינטרנט עברו למאמר לקריאת יתרונות וחסרונות

חמים באתר
2

מור, גרוש/ה, 34

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Hodi, רווק/ה, 29

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אדריאנה, רווק/ה, 25

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

יפיתי, גרוש/ה, 50

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליטל, רווק/ה, 31

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שף דוד, גרוש/ה, 47

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גיא 25, רווק/ה, 25

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

הילה, רווק/ה, 41

הרצליה הרצליה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תהילולה, רווק/ה, 19

נתניה נתניה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מזל, גרוש/ה, 30

טבריה טבריה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Karol, גרוש/ה, 43

חולון חולון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ITAY GOFMAN, זה מסובך, 20

כרמיאל כרמיאל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

דנה מזרחי, רווק/ה, 25

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shirly, גרוש/ה, 29

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדי, רווק/ה, 36

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם