שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > איך להתחיל עם נשים ברשתות החברתיות

איך להתחיל עם נשים ברשתות החברתיות

כיום מפגשים לא קורים כפי שהם קרו בעבר. רוב ההיכרויות מתרחשות דווקא באונליין, בין היתר ברשתות החברתיות השונות. אבל גם כשהאופציה זמינה לנו, לא תמיד אנחנו יודעים איך אפשר להתחיל עם בחורה. אכן, מדובר בקטע שעשוי להיות מאתגר, אבל ממש לא בלתי אפשרי. קראו את המאמר הבא וכך תוכלו לצאת לדרך.

 

קחו בחשבון את הפלטפורמה


יש המון רשתות חברתיות שונות, שכל אחת מהן מעט שונה. לכן כשאתם רוצים להתחיל עם מישהי, צריך לחשוב על מה הפלטפורמה עצמה נותנת לכם ומה נהוג בה. לדוגמה, פייסבוק היא פלטפורמה אישית יותר, ושם מקובל לשלוח הודעות יותר מוכוונות מטרה ששומרות על הפרטיות. לעומת זאת, האינסטגרם הוא יותר פתוח. אם אתם רוצים להגיב לסטורי של מישהי, זאת יכולה להיות דרך מצוינת להיכרות קלילה.

 

עבדו על הפרופיל שלכם


אם תנסחו הודעה ראשונה טובה, 99 אחוז שהבחורה תיכנס לפרופיל שלכם לראות מי אתם, ובעיקר לבדוק שאתם לא מטרידנים. לכן חשוב שתעבדו על הפרופיל שלכם, שייצג בצורה הטובה ביותר את מי שאתם. תעלו תמונות עדכניות ומוצלחות שלכם, שתפו תכנים שנוגעים בכם ועוד. באופן זה הבחורה בצד השני תוכל להתרשם ולדעת האם היא רוצה להעמיק את ההיכרות או שלא.

 

להתחיל עם הודעה ידידותית


כשאתם יוזמים את השיחה הראשונה עם בחורה בסושיאל מדיה, מומלץ להתחיל עם הודעה ידידותית ומותאמת אישית. הימנעו ממשפטים כלליים וברכות קלישאתיות כמו "היי" ו-"מה קורה?". אלה בדרך כלל לא יניבו לכם המון וייבלעו בתוך שאר ההודעות. במקום זאת, נסו להתייחס למשהו מהפרופיל, מהסטורי או מפוסטים בקבוצות שונות. אם ראיתם שהיא העלתה תמונה מטיול אתם יכולים לשאול משהו על האהבה שלה לטבע, אם יש לכם חברים משותפים- תשאלו משהו עליהם. חשוב שתתאימו את ההודעה ולא תשלחו משהו גנרי כי זה יגרום לה להרגיל שהקדשתם לה זמן ושאתם מעוניינים בה.

 

שמרו על שאלות פתוחות


כשאתם מתחילים בשיחה, נסו לשאול שאלות שאי אפשר לענות עליהן רק ב"כן" ו"לא". אבל חשוב גם שלא תגרמו לשיחה להרגיש כמו ראיון עבודה. תנו לבחורה להחליט אם היא עונה לעומק ומתעניינת חזרה, ואל תלחצו אם השיחה פחות זורמת.

 

שתפו דברים על עצמכם


גם אם כל הפרטים נמצאים בפרופיל שלכם, תזכרו שלא מדובר באפליקציית היכרויות לגברים. לא כל אחת תיכנס לבדוק עליכם מידע, ולכן כדאי שתנדבו את מה שחשוב לכם בתוך השיחה. לדוגמה, הכניסו את מקום המגורים שלכם בצורה נונשלנטית, כדי שהיא תדע מאיפה אתם ותחליט אם בכלל מתאים לה להכיר מישהו מהאזור שלכם.

 

היו מנומסים


נימוסים וכבוד הדדי הם משמעותיים מאוד גם בשיחות בעל פה, אבל בטח ובטח בשיחות באונליין. בגלל שאי אפשר לראות את שפת הגוף של הצד השני, חשוב להיות קשובים לטון הדיבור, לתוכן וכדומה. אל תשאלו שאלות אישיות מדי בשלב מוקדם בשיחה, הימנעו מנושאים מורכבים והגיבו תמיד בצורה אמפטית. חשוב לכבד גבולות- כי בטח גם אתם מעריכים את זה שמכבדים את הגבולות שלכם.

 

מצאו תחומי עניין משותפים


בסופו של דבר, אחד ממנועי השיחה הטבעיים הוא תחומי עניין של שניכם. אתם יכולים למצוא כאלה בפרופיל של הבחורה, לעלות תחומי עניין של עצמכם, או פשוט לשאול אותה בצורה עדינה מה היא אוהבת לעשות. ברגע שתמצאו משהו ששניכם יכולים לדבר עליו- זה בהחלט יגרום לשיחה להיות קולחת ומהנה.

 

היו כנים לגבי הכוונות שלכם


חשוב להיות ברורים לגבי הכוונות שלכם כשאתם מתחילים בשיחה עם בחורה ברשתות החברתיות. אם אתם מחפשים היכרות לצורך קשר רציני, מומלץ להגיד זאת בעדינות לבחורה. כך גם ההפך- וזאת כדי לא להוליך את הצד השני שולל. כנות יכולה לעזור לכם למנוע אי הבנות ולגרום לשני הצדדים להרגיש בנוח.

 

לסיכום


להתחיל עם בחורה ברשתות החברתיות זה לא דבר פשוט כמעט כמו למשוך תשומת לב של גבר, אבל יכולות להיות לזה תוצאות טובות - כל עוד תעשו את זה נכון. חשוב לשמור על כבוד, סבלנות ולייצר שיחה זורמת ונעימה. אם אתם רוצים לפגוש בחורות שמעוניינות בהיכרויות, מוזמנים לגלול בין הפרופילים השונים בדייט מי, אתר בטוח ומאובטח ובו נשים אמיתיות שרוצות לפגוש, להכיר ולייצר קשר אמיתי.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
ממה להיזהר באתרי הכרויות

ממה להיזהר באתרי הכרויות? עברו למאמר הבא ותוכלו לגלות בעזרת המדריך שלנו >

מה זה יזיזות - המדריך המלא

האם איי פעם שאלתם את עצמכם מה זה בעצם קשר "יזיזות"? חשוב להבין מה המשמעות האמיתית של קשר מזדמן ומה כ

רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף

מחפשים רעיונות יצירתיים לדייטים בחורף? הכנו עבורכם את המדריך המלא שיעזור לכם לבחור מה לעשות בחורף שי

חמים באתר
2

הדס, רווק/ה, 23

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נירו, גרוש/ה, 46

דימונה דימונה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאן אסטה, רווק/ה, 21

אבן יהודה אבן יהודה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Yardi, רווק/ה, 29

נצרת עילית נצרת עילית

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

עדי, רווק/ה, 36

בני ברק בני ברק

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

רועי 4455, רווק/ה, 21

בת חפר בת חפר

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

גל, רווק/ה, 30

ראשון לציון ראשון לציון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אהרון, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אתי, גרוש/ה, 50

ירושלים ירושלים

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Edenc, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

נעמה, גרוש/ה, 48

קרית עקרון קרית עקרון

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

קורל, רווק/ה, 25

חולון חולון

מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Moran, רווק/ה, 29

עפולה עפולה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shaked, רווק/ה, 18

פתח תקוה פתח תקוה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אינגה, רווק/ה, 41

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם