שלום אורח
חפשו את החצי השני שלכם
בית  > תוכן וטיפים להכרויות  > הכרויות ודייטים  > רווקות מאוחרת איך מתמודדים עם הלחץ

רווקות מאוחרת איך מתמודדים עם הלחץ

הדודות כבר מציקות, ההורים לוחצים והחברים אוכלים את הראש עם תמונות של הילדים באינסטגרם. כן כן, רווקות מאוחרת היא דבר מלחיץ מכל הכיוונים, במיוחד במדינת ישראל, אבל זה גם שלב שיכול להיות מהנה וכיפי עם לא מעט יתרונות שאולי לא חשבתם עליהם. בואו נצלול קצת אל איך מתמודדים עם הלחץ ואיך נהנים מאחת התקופות המעניינות וההרפתקניות של החיים.
קודם כל – אתם לא לבד

דבר ראשון שחשוב לזכור, אתם ממש לא לבד. בין אם אתם מחפשים הכרויות לגברים או הכרויות לנשים, אתם תמצאו בכל אתר היכרויות לא מעט רווקים ורווקות,  וגם גרושים וגרושות שווים ומרתקים. אתם תמיד תיתקלו באנשים עם סיפורי חיים מעניינים במיוחד, ותוכלו לחלוק אחווה משותפת לתקופה הזאת, אז קחו את זה באיזי כי יש המון אנשים איתכם באותה סירה.

הכירו את הסטטיסטיקה: היא לטובתכם

בשנות ה70, גיל הנישואים במדינת ישראל עמד על 21 לגברים ונשים. בכל שנה מאז, הגיל הממוצע לחתונה עולה באופן עקבי, וכיום חתונה ראשונה בגילאי 30-40 היא ממש לא דבר נדיר כמו פעם. אז אם הדודה או האמא מציקות לכם, תדעו שרוב הסיכויים שהן לא מבינות את המספרים האמיתיים. כיום יש יותר ויותר רווקים בגילאי 30-45 מאי פעם, ובטח שלא מדובר בשום דבר מיוחד או שצריך להתבייש בו. 

אתם תגיעו לפרק הבא עם בגרות ובשלות


זה אולי נשמע מקסים להתחתן עם האהוב מהתיכון או מהאוניברסיטה, אבל אחוזי הגירושין של זוגות שמתחתנים בגילאי 20-26 גבוהים פי 2 מזוגות שמתחתנים אחרי גיל שלושים. הזמן שאתם מבלים עם עצמכם עכשיו יעזור לכם להכיר ולדייק את הצרכים והרצונות שלכם, ויוביל אתכם להחלטות טובות יותר ולקשרים יציבים בהרבה בחיים.

מפסיקים להשוות את עצמכם


אומרים שהחיפזון מן השטן, אבל תזכרו שגם השוואה לאחרים מגיעה בדיוק מאותו מקום. גם מיליונר יהיה אומלל אם הוא מסתכל על השכן הביליונר שלו, אבל זה הרבה יותר עמוק מזה. גם אם מישהו אחר נראה במקום טוב או משדר הצלחה זוגית לא אומר שהוא מאושר מבפנים, אז אל תשוו את עצמכם לאף אחד. רווקות זאת ה-תקופה להביט פנימה ולהבין מה עושה לכם הכי טוב, בלי השוואות ובלי להיות חייבים תשובות לאף אחד.  

שלושה דברים שיעזרו לכם למצוא קשר: לדייק, לדייק, לדייק


אתם רווקים! זו תקופה נפלאה! אתם לא חייבים תשובות לאף אחד וזה זמן נהדר למתוח גבולות, להכיר אנשים חדשים, לגלות מה נכון לכם ומה לא. יש כל כך הרבה דרכים נהדרות ללמוד על עצמכם מכל דייט וקשר, וככל שתדייקו את הרצונות והצרכים האמיתיים שלכם, כך יגדלו הסיכויים שלכם לקשר עמוק וחיובי.

לפתוח את הראש ואת הלב


ביחד עם הדיוק והסינון צריך לזכור שאנחנו לא תמיד יודעים הכל, ותמיד כדאי לשמור על ראש ולב פתוחים. באופן מפתיע דווקא הזוגות הכי פחות סבירים הם אלו שמגיעים הכי רחוק, ולא מעט אנשים מתאהבים מעל הראש דווקא במי שהם לא חשבו שיעבוד להם. אז שמרו על הלב פתוח ותגיעו לכל מפגש עם סקרנות וראש פתוח.

שמרו על אופטימיות


מאוד קל להיכנס לייאוש ברווקות, זה אפילו לא משנה באיזה גיל. שרשראות של דייטים כושלים, אנשים שלא מדויקים לנו, שיברונות לב ותחושה כללית שאתם האחרונים שנשארו על רחבת הריקודים של החיים. אין מה להתייאש, בסוף כולם מוצאים אהבה ובית. שימרו על מורל גבוה ואופטימיות נצחית כי רק תקווה תביא אהבה.

כל דייט הוא הרפתקה, כל קשר הוא סיפור


אתם אולי מקנאים בחברים שלכם שהתחתנו והביאו ילדים, אבל אל דאגה, גם הם מקנאים בכם לא מעט. כל דייט הזוי הוא הרפתקה וסיפור שתוכלו לספר כל החיים, וכשתזדקנו ותביטו אחורה על התקופה הזאת, תבינו כמה מרגשת ומעניינת היא הייתה. אם זה מעודד אתכם, לא מעט אנשים שהתחתנו והביאו ילדים בגיל צעיר מעידים בגילאים מבוגרים שהם לא מרגישים שהם חגגו ונהנו מספיק בתוך הספרינט של החיים. אז תעריכו את הזמן הזה ואת ההרפתקאות שהרווקות מביאה.

צרו בסיס חזק להמשך החיים


אתם חופשיים ממחויבויות - זה הזמן לבנות בסיס חזק לחיים. כשיש ילדים וזוגיות לפעמים קשה בהרבה לקחת סיכונים בקריירה, לבנות עסק חדש, או סתם להשקיע כספים במהלכים נועזים. קחו את הזמן הזה להשקיע בתשוקות שלכם, במי שאתם, ובבנייה של בסיס חזק ואמין להמשך החיים. כשיגיעו הזוגיות והמשפחה, אתם תוכלו ליהנות מהן הרבה יותר בנחת.

הצטרפו וצרו מעגלים חברתיים חדשים 


יש לא מעט אנשים ברווקות מאוחרת שמחפשים בדיוק כמוכם אהבה וחברויות. זה הזמן שלכם להצטרף או להקים קבוצה חברתית חדשה. בין אם זה מועדון קריאה, חוג כושר חדש, קורס קצר להעשרה או קבוצת כדורסל שכונתית - אתם מהר מאוד תגדלו שהקבוצות האלו שוות זהב, משתי סיבות: אחת, אתם עם אנשים כמוכם באותה סירה ותוכלו ביחד לחלוק את הדרך של הרווקות המאוחרת. שתיים, זה מקור מעולה לשידוכים והזדמנויות רומנטיות חדשות, בין עם הנוכחים או עם המעגלים החברתיים שלהם. 

דייט מי - הפלטפורמה הנכונה, גם ברווקות מאוחרת


דייט מי הוא אתר היכרויות חינמי ומעניין שכל אחד או אחת ברווקות מאוחרת צריך לבדוק. בדייט מי לא צריך לחכות למאצ׳ כדי לשלוח הודעות, ויש מבחר עצום של רווקים ורווקים בכל הגילאים שרק מחכים, בדיוק כמוכם, למצוא אהבה. האתר מאובטח והפרופילים מאומתים, אז אתם יכולים להיות רגועים שאתם לא מבזבזים את הזמן שלכם על בוטים ופרופילים מזויפים. אם מיציתם את שלל האפליקציות בשוק ונמאס לכם מסוויפים ובזבוז זמן, דייט מי הוא המקום עבורכם.
 

פורסם על ידי:
אתר הכרויות דייט מי
אתר הכרויות דייט מי אתר ההכרויות המוביל בישראל עם אלפי משתמשים פעילים - הכרויות לכל מטרה, הרשמו בחינם והתחילו ולהכיר עוד היום!
מאמרים נוספים מאותה קטגוריה
איך לבנות פרופיל מנצח באתרי הכרויות

איך לבנות פרופיל מנצח באתר הכרויות? הכנו עבורכם את המדריך המלא עם טיפים מנצחים שיבליטו אתכם מעל כולם

הכרויות לסטוצים

הכרויות לסטוצים המדריך המלא >

13 משפטי פתיחה מעולים לאתרי הכרויות

שלוש עשרה משפטי פתיחה מעולים להתחלת שיחה באתר בכרויות >>

חמים באתר
2

אילנה, גרוש/ה, 41

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

תותי, רווק/ה, 24

רמת גן רמת גן

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

אינגה, רווק/ה, 42

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

noamamram79, רווק/ה, 24

באר שבע באר שבע

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Shirly, גרוש/ה, 30

קרית גת קרית גת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שמרית, רווק/ה, 38

כפר סבא כפר סבא

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Edenc, רווק/ה, 24

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

צגנת, רווק/ה, 29

חיפה חיפה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Ettibens, רווק/ה, 33

אילת אילת

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

שחר, רווק/ה, 22

אשדוד אשדוד

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

ליאתי, גרוש/ה, 47

רחובות רחובות

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Moran, רווק/ה, 30

עפולה עפולה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

😇Noy, רווק/ה, 29

תל אביב-יפו תל אביב-יפו

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

Hodi, רווק/ה, 29

רמלה רמלה

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

2

מאיקי, רווק/ה, 28

טירת כרמל טירת כרמל

לא מחובר/ת צפה בפרופיל המלא >

נרשמים בקלות ומתחילים להכיר     הצטרפות בחינם